Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turbo Clash Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik zit te twijfelen tussen deze en de light years, welke raden jullie aan? en zit er behalve de hoogte veel verschil tussen?

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door chooet-fan Bekijk bericht
      Ik zit te twijfelen tussen deze en de light years, welke raden jullie aan? en zit er behalve de hoogte veel verschil tussen?
      Tja, dat blijft persoonlijk heh. De Light Years hebben een voller effect, de Turbo Clash Rockets hebben een veel hardere burst. Dit jaar verschillen ze in adviesprijs niet, alleen zal er wel wat verschil zitten in de aanbiedingsprijs. Dus de vraag is of je de prijs belangrijk vindt of het effect. En als je kiest voor het laatste dan ligt het er dus aan wat jijzelf het gaafst vindt.
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door chooet-fan Bekijk bericht
        Ik zit te twijfelen tussen deze en de light years, welke raden jullie aan? en zit er behalve de hoogte veel verschil tussen?
        Wat Gizmo zegt! Persoonlijk vond ik dit leuke pijlen maar vond ze niet extreem goed. Gezien het feit dat de light years een mooie aanbiedingsprijs hebben , geef ik daar persoonlijk de voorkeur aan (heb beide al eens gehad).

        Comment


          #49
          vond dit zeer slechte pijlen zaten erg los aan het stokje en hlen het bij lange na niet bij de light year pijlen

          Comment


            #50
            Ik vond de light year tegen vallen.
            Effekten zijn prima, maar gingen in mijn optiek te hoog.
            Ook effect grote vond ik niet echt wauw te noemen!
            Maar goed daarom ga ik dit jaar maar eens voor deze jongens!
            Ik verwacht een luidere burst dus een groter boeket.
            Daar bij komt dat ze minder hoog gaan.
            Dat is wat ik iig heb vernomen bij het door lezen van dit toppic.
            Ik ben dus benieuwd!

            Comment


              #51
              Vind het raar dat de meningen zo verdeeld zijn over deze pijlen.
              Ik vond ze persoonlijk echt tegen vallen qua kwaliteit en uitwerking ik ben een echte pijen fan en heb elk jaar een pijlen rek project dus ik weet wel waar ik het over heb.

              Comment


                #52
                Grappig inderdaad, ik vond de light year ook beter dan deze. Bij klapte er een paar op de grond en gingen helemaal niet hoog genoeg.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #53
                  Een pijl van dit pakket van dit jaar:

                  Comment


                    #54
                    Gewoon weer klasse pijlen. Heb ze ook gehad vorig jaar. De Light Year verschilt niet zo heel veel met deze kwa klasse.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #55
                      Vorig jaar had ik ze ook samen met de lightyear . Toen waren de effecten van turbo clash kleiner als lightyear. Van beiden pakketten had ik nog 1 pijl over van vorig jaar. Vanavond stak ik een lightyear pijl d aan en had een matig effect. Toen stak ik de rode pijl van turbo clash aan. En daar kwam een gigantisch groot rood bouquet vanaf. Ik snap er helemaal niks meer van hoe het kan.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                        Vorig jaar had ik ze ook samen met de lightyear . Toen waren de effecten van turbo clash kleiner als lightyear. Van beiden pakketten had ik nog 1 pijl over van vorig jaar. Vanavond stak ik een lightyear pijl d aan en had een matig effect. Toen stak ik de rode pijl van turbo clash aan. En daar kwam een gigantisch groot rood bouquet vanaf. Ik snap er helemaal niks meer van hoe het kan.
                        Dan was die van Rubro vorig jaar nog niet helemaal droog.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                          Dan was die van Rubro vorig jaar nog niet helemaal droog.
                          Het kan ook aan de rode peony liggen waar normaal gesproken een groter boeket vanaf komt in vergelijking met een silver willow bv.

                          Comment


                            #58
                            Heb 4 pakken besteld voor nog geen 60 euries, dus ben benieuwd. Maar wat word er bedoeld met dan was die pijl van vorig jaar niet goed droog? Net alsof mensen die dingen buiten in de regen laten liggen. Hoe moet ik dat zien? Waar word zoiets nat?
                            Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Hendtje Contentje Bekijk bericht
                              Heb 4 pakken besteld voor nog geen 60 euries, dus ben benieuwd. Maar wat word er bedoeld met dan was die pijl van vorig jaar niet goed droog? Net alsof mensen die dingen buiten in de regen laten liggen. Hoe moet ik dat zien? Waar word zoiets nat?
                              Vuurwerk kan vochtig worden door transport in de containers op zee. Met name de buitenste dozen in de containers hebben hier last van.

                              Comment


                                #60
                                Heb ze ook weer in de collectie, 2 jaar geleden ze waren top voor de prijs en leuk een pakket pijlen weggestookt!
                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X