Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ready to Rumble

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ziet er goed uit, mijn lijstje is nu al te vol:(

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
      ergens vind ik het ook wel logies dat 500 grammers dalen in de prijs hoor .
      want nu wil iedereen die grote blokken hebben .
      dus moeten die 500 grammers op een andere manier in trek blijven dacht ik zo
      Geloof je dit zelf?

      Rubro biedt de nieuwe bakken relatief scherp aan. Over de prijzen van andere producten in 2012 in nog niets bekend, dus wie weet zit daar een prijsstijging bij (bv BAXXL?).

      Ik denk zelf dat de prijzen van het vuurwerk kunstmatig hoog gehouden worden en dat Rubro één van de uitzonderingen is die probeert zijn spullen relatief goedkoop af te zetten. Het zou mij niet verbazen als de meeste andere importeurs weer belachelijke prijzen gaan vragen voor hun nieuwe producten.

      In dat opzicht mag je Rubro een compliment geven voor de gekozen strategie.

      Comment


        #18
        Dit is toch echt een prachtige cake! Ben echt helemaal weg van Rubro nu ze al jaren op rij goede producten produceren. Heb alleen eerlijk gezegt nog geen 1 product van hun in handen gehad tot heden, maar daar komt verandering in. Ik ben het er wel mee eens dat die salvo's tussendoor echt weinig toevoegende waarde hebben. Het is zelfs een beetje negatief, om tussen de grote boeketten door opeens met kleinere boeketten aan te komen. Voor 25 euro komt deze zeker weten in mijn collectie ( of meer .. ).

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Dit is toch echt een prachtige cake! Ben echt helemaal weg van Rubro nu ze al jaren op rij goede producten produceren. Heb alleen eerlijk gezegt nog geen 1 product van hun in handen gehad tot heden, maar daar komt verandering in. Ik ben het er wel mee eens dat die salvo's tussendoor echt weinig toevoegende waarde hebben. Het is zelfs een beetje negatief, om tussen de grote boeketten door opeens met kleinere boeketten aan te komen. Voor 25 euro komt deze zeker weten in mijn collectie ( of meer .. ).
          Wie weet hebben we geluk en is het verschil tussen de effecten minder goed zichtbaar (in positieve zin) als we hem in november/december nog eens voorbij zien komen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Geloof je dit zelf?

            Rubro biedt de nieuwe bakken relatief scherp aan. Over de prijzen van andere producten in 2012 in nog niets bekend, dus wie weet zit daar een prijsstijging bij (bv BAXXL?).

            Ik denk zelf dat de prijzen van het vuurwerk kunstmatig hoog gehouden worden en dat Rubro één van de uitzonderingen is die probeert zijn spullen relatief goedkoop af te zetten. Het zou mij niet verbazen als de meeste andere importeurs weer belachelijke prijzen gaan vragen voor hun nieuwe producten.

            In dat opzicht mag je Rubro een compliment geven voor de gekozen strategie.
            danny je hebt gelijk
            ja al die nieuwe producten zijn goed betaalbaar ja .
            maar het gaat mij puur om die grote blokken .
            iedereen vergaapt zich er terecht aan en om die prijzen waar je het over hebt laag te houden, moeten ze het op een ander front weer terug verdienen.
            ze zouden een dief van zich zelf zijn als ze dat niet deden lijkt mij
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
              Die kleinere boeketjes zitten erin omdat die ook in de 6 elements zitten.
              Als ik het goed zie is dit namelijk de 1e cake van de 6 elements.
              Zie op de demofilmpjes de rechter cake aan het begin.

              Eddy.
              Dit was mij idd ook opgevallen. Maar koop je 6 van deze ben je dus 150.- kwijt ipv 200.- mis je wel de versnellingen enzo maar het gaat om het ide
              Laatst aangepast door brian the freak; 2 September 2012, 21:36.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #22
                http://www.youtube.com/watch?v=ZvqESk9VzHA

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                  Dit was mij idd ook opgevallen. Maar koop je 6 van deze ben je dus 125.- kwijt ipv 200.- mis je wel de versnellingen enzo maar het gaat om het ide
                  je kunt ze ook per 3 naast elkaar zetten .
                  schiet je als het ware van 3 posten reken maar dat die lucht vol komt
                  02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                  Comment


                    #24
                    Ik kan niet anders zeggen dat deze inderdaad ook weer erg goed is qua prijs, kwaliteit verhouding. Het begint toch steeds meer te dagen, ik moet een rubro dealer gaan zoeken.

                    Comment


                      #25
                      Eindelijk even goed de tijd genomen om naar de nieuwe Rubro batterijen te kijken. Deze komt daar met prijs/kwaliteitsverhouding echt heel goed uit. Een 500 gram cake voor 25 euro. Voordat er 25 gram per tube op de markt kwam waren de 25 euro cakes met 500 gram 9 van de 10 keer waardeloos kwa effecten, te veel schoten met een te laag kruitinhoud per schot om dat wauw- effect te creeeren. Nou.. Complimenten aan Rubro voor het ontwerpen van deze cake. Vooral de eerste serie effecten en de afsluiting; chapeau!!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Eindelijk even goed de tijd genomen om naar de nieuwe Rubro batterijen te kijken. Deze komt daar met prijs/kwaliteitsverhouding echt heel goed uit. Een 500 gram cake voor 25 euro. Voordat er 25 gram per tube op de markt kwam waren de 25 euro cakes met 500 gram 9 van de 10 keer waardeloos kwa effecten, te veel schoten met een te laag kruitinhoud per schot om dat wauw- effect te creeeren. Nou.. Complimenten aan Rubro voor het ontwerpen van deze cake. Vooral de eerste serie effecten en de afsluiting; chapeau!!
                        5 karton laat je dus wegzetten bij Steenbergen. Verdomme, zo blijft er niets over voor ons he!

                        Comment


                          #27
                          Als ik naar het filmpje kijk dan is deze cake serieus zijn geld waard. 500 grams voor 25 euro zie je niet vaak, zeker als t een nieuwe introductie is (qua 25 gram en duidelijk nieuw dit jaar). Dus als er een dealer in de buurt zal zitten die Rubro verkocht had ik zeker deze cake gekocht xD
                          Website: https://www.rfgfireworks.nl

                          Comment


                            #28
                            Hier is dan ook mijn film van deze cake, gefilms bij de demo van vorige week

                            Een film van de cake Ready to Rumble van importeur Rubro.Links worden er twee tegelijk geschoten, rechts eentje.Geschoten met de demonstratie van 28 augustus...
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #29
                              mooi bakje voor een super prijs! ga hem zoieso 1x mee maken deze oud en nieuw! en idd voor de mensen met een kleiner budget, sla je slag, een mooie 500 grammer voor weinig geld.
                              075 zaantjee

                              Comment


                                #30
                                Een hele mooie pot. 25 eurotjes voor een 500 grammer is ongelovelijk, maar dan ook nog 25 gram per schot. Kan je gewoon niet laten liggen. Hopelijk zie ik deze nog op een demo in de buurt, maar deze staat al wel op mijn denkbeeldige lijstje. Was trouwens al een groot fan van blauw met goude boeketten dus nu al helemaal
                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X