Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delicious Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zo te zien heeft deze geen reservelont dat is dan weer jammer

    Comment


      Wij hadden de combi ook, geen idee welke batch dit was helaas. Wij vonden ze maar zozo. Die finale editie zou toch veel beter geweest zijn als ie in één keer leeg zou schieten.

      Comment


        De nieuwe finale editie van de 2019 batch is net iets sneller dan de 2018 batch die uit twee dezelfde cakes bestond. Qua knal maakt het volgens mij weinig uit.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Ik had er 2 van een paar jaar oud, vond ze verrassend goed. Dit jaar met meerdere tegelijk.

          Comment


            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              Zo te horen knalt die strong salute een stukje harder

              Comment


                Hoe was dit live? Duidelijk verschil tussen de 2? De strong salute nog nooit gehad, delicious Thunder wel vaak. Delicious Thunder knalde altijd prima, benieuwd hoe de strong salute is dan.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Zo zonde dat de nieuwe versie van de Delicious Thunder slomer is geworden. Tenminste, nu krijg je een slome Delicious thunder en een finale edition. Die finale edition is ongeveer even snel als de gewone versie van 2018.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Hoe was dit live? Duidelijk verschil tussen de 2? De strong salute nog nooit gehad, delicious Thunder wel vaak. Delicious Thunder knalde altijd prima, benieuwd hoe de strong salute is dan.
                    Beide gewoon prima knalcakes voor Nederlandse begrippen Alleen had de knetter niet gehoeven van mij bij de strong salute
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      Hoeveel mm is deze cake?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        Hoe was dit live? Duidelijk verschil tussen de 2? De strong salute nog nooit gehad, delicious Thunder wel vaak. Delicious Thunder knalde altijd prima, benieuwd hoe de strong salute is dan.
                        3 jaar terug zaten bij mij veel ploffers tussen helaas, niet bij 1 cake maar bij meerdere.
                        Die ploffen gingen ook een heel stuk hoger dan die wel hard knalde.
                        https://store.steampowered.com/curator/43922535

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Mr.unknown Bekijk bericht
                          Hoeveel mm is deze cake?
                          20mm .
                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                            20mm .
                            Zat te twijfelen tussen deze en de salute 36 van China red, maar dan worden het waarschijnlijk deze

                            Comment


                              Ik stak deze tijdens de eerste lockdown af en we stonden echt verbaasd van de harde klappen.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Hij knalde inderdaad mooi. (Als deze volgend jaar gekeurd wordt, zal hij wel afgekeurd worden op "te weinig kleur"). Ik kan me volgens mij nog herinneren dat deze cakes 10 jaar geleden ofzo in salvo's van 6 shots waren. Dat vond ik het mooiste tempo.

                                Comment

                                Working...
                                X