Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 40 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 592

Discussie: Avp

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Voor mij begint het nu ook weer te kriebelen en avp hoort er elk jaar ook weer bij. Niet zo actief als vroeger maar heeft wel goede herinneringen voor me.

    Ik wens avp dan ook veel succes het komende seizoen!

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2006
    Berichten
    414
    Thanks
    224
    171 waarderingen in 80 posts
    Ook ik wacht met smart op de opening van AVP en kan er bijna niet meer op wachten, het is dat er geen keus is anders was die al online geweest.

    @MJD: Je haalt hierboven aan waarom discussie zolang doorliepen vorig jaar.
    Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb ervaren dat als je overal er dik op zit dat het dan een zeikforum gaat worden. Een goede discussie hoeft voor mij niet te stoppen, beter gezegd, deze moet door blijven gaan want daar is immers ook het forum voor.
    Ook heb ik ervaren dat er toch altijd wel ergens gezeik over is. De een wil graag dat er snel ingegrepen wordt terwijl de ander dit ervaart alsof er helemaal niks meer mag.
    Als iedereen die het niet naar ze zin heeft, gewoon lekker ergens anders zijn heil zoekt dan kunnen de mensen die wel plezier beleven dit lekker met elkaar delen.

    Laat die opening maar snel komen en laten we er met zijn allen een topseizoen van maken! Heren van het modteam: Veel succes dit seizoen!

  3. #63
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Dit wordt trouwens alweer het vijfde AVP seizoen voor mij, jemig wat gaat de tijd snel!
    Nog maar 9 daagjes.
    [b]Niet actief[/b]

  4. #64
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
    Ook ik wacht met smart op de opening van AVP en kan er bijna niet meer op wachten, het is dat er geen keus is anders was die al online geweest.

    @MJD: Je haalt hierboven aan waarom discussie zolang doorliepen vorig jaar.
    Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb ervaren dat als je overal er dik op zit dat het dan een zeikforum gaat worden. Een goede discussie hoeft voor mij niet te stoppen, beter gezegd, deze moet door blijven gaan want daar is immers ook het forum voor.
    Ook heb ik ervaren dat er toch altijd wel ergens gezeik over is. De een wil graag dat er snel ingegrepen wordt terwijl de ander dit ervaart alsof er helemaal niks meer mag.
    Als iedereen die het niet naar ze zin heeft, gewoon lekker ergens anders zijn heil zoekt dan kunnen de mensen die wel plezier beleven dit lekker met elkaar delen.

    Laat die opening maar snel komen en laten we er met zijn allen een topseizoen van maken! Heren van het modteam: Veel succes dit seizoen!
    Ja dat is de insteek van een forum. Maar mensen vinden zichzelf altijd gelijk hebben. En staan niet open voor iemand anders zijn mening. Dat is hier niets anders. Hier wordt het alleen snel de kop ingedrukt en posten verwijderd. Maar of dat een goede oplossing is?

    Een forum is eigenlijk net als een café. En je hebt altijd mensen er tussen zitten die meepraten terwijl ze er niets vanaf weten. Of mensen die bluffen of mensen dingen hoog van de toren blazen. Ik vind daarom de incasseringsvermogen van andere dan ook laag. Als je alleen maar informatie wilt moet je geen forum starten maar een website waarbij je alleen kunt lezen. Op een forum lees je informatie en ervaringen van andere en die hoeven niet altijd te stroken met je eigen gedachtes

  5. #65
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Oja en wat betreft dat illegaal vuurwerk. Dat trekt sowieso al vreemdere en noobs aan. Op AVP mocht je het laatste jaar daar meer over praten terwijl hier de teugels strak gehouden werd. Inmiddels zijn die hier ook weer versoepeld en dat is ook niet voor niets. Anders stapt er weer een grote groep over naar AVP

    Legaal vuurwerk was tot voor kort weinig over te melden maar nu met de 500 grams regels en misschien zometeen 25 gram per schot en andere beweren nog meer dan kan legaal vuurwerk wel weer heel interessant worden. 25 gram per schot hebben sommige blokken niet eens. Het legale vuurwerk zit behoorlijk in de lift. Een goede ontwikkeling want dat maakt onze hobby niet meer crimineel. Maar dat imago heeft AVP toch altijd al gehad van dag 1. In het eerste jaar praten de meeste ook niet over de rotjes van Broekhoff

  6. #66
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    Dit wordt trouwens alweer het vijfde AVP seizoen voor mij, jemig wat gaat de tijd snel!
    Nog maar 9 daagjes.
    En nu ga ik dus niet bij de opening kunnen zijn.
    31 Augustus operatie nummer zoveel.
    Geweldig.
    [b]Niet actief[/b]

  7. #67
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    En nu ga ik dus niet bij de opening kunnen zijn.
    31 Augustus operatie nummer zoveel.
    Geweldig.
    je gezondheid is toch echt een stuk belangrijker dan een forum hoor
    ffffffffff

  8. #68
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
    je gezondheid is toch echt een stuk belangrijker dan een forum hoor
    Weet ik, maar het laatste half jaar is het ziekenhuis in en uit. Bah..
    Misschien als er wifi in het ziekenhuis is.. 00.00 op AVP
    [b]Niet actief[/b]

  9. #69
    VWC-Lid mjd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    30
    33 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
    Ook ik wacht met smart op de opening van AVP en kan er bijna niet meer op wachten, het is dat er geen keus is anders was die al online geweest.

    @MJD: Je haalt hierboven aan waarom discussie zolang doorliepen vorig jaar.
    Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb ervaren dat als je overal er dik op zit dat het dan een zeikforum gaat worden. Een goede discussie hoeft voor mij niet te stoppen, beter gezegd, deze moet door blijven gaan want daar is immers ook het forum voor.
    Ook heb ik ervaren dat er toch altijd wel ergens gezeik over is. De een wil graag dat er snel ingegrepen wordt terwijl de ander dit ervaart alsof er helemaal niks meer mag.
    Als iedereen die het niet naar ze zin heeft, gewoon lekker ergens anders zijn heil zoekt dan kunnen de mensen die wel plezier beleven dit lekker met elkaar delen.

    Laat die opening maar snel komen en laten we er met zijn allen een topseizoen van maken! Heren van het modteam: Veel succes dit seizoen!
    Ik doelde meer op de discussies die eigelijk al over het randje waren gegaan en waarbij div. leden elkaar voor alles en nog wat gingen uitmaken.
    Behandel elkaar gewoon met respect en probeer tot 10 te tellen en betweters blijf je altijd houden.

  10. #70
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Je kan bij de opening zijn hoor.. I
    Ik reageer nu vanuit het ziekenhuis.
    Lig er nu 3 dagen in.. Heb een prima wifi verbinding...
    Alleen dat typen op zoon toutch screan scherm vind ik maar nix.
    Typ veel foute de afgelope dagen..
    Maar ag je kan in iig forumen of vij de opening aanwezig zijn!

  11. #71
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    29ste een operatie zal wel met de opening weer thuis zijn gelukkig!
    Raaddebom.nl

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    IK ben wel benieuwd wat dit jaar gaat brengen op AVP.
    Al flink wat jaren actief, dus de weg weet ik er inmiddels wel.

    Ik heb hier in het topic al veel goede dingen gelezen (oude logo terug, terug naar oude forum e.d.), dus ik kijk er weer naar uit.
    Behalve AVP zelf, is 1 september ook weer de symbolische opening van het seizoen, en zal het langzaamaan drukker worden.

    Of ik bij de opening zelf ben? Afhankelijk van waar ik ben. Ben ik thuis, ben ik aanwezig - Zit ik op de camping, ben ik misschien aanwezig (afhankelijk van hoe goed alles via telefoon werkt).
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  13. #73
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Zijn die operaties in de uitverkoop ofzo? Iedereen heeft er een nu....
    "I came in like a crackling ball."

  14. #74
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Je hoefd niet altijd operatir te hebben/krijgen om aantal dagen in ut ziekenguis te blijven.
    Ag laten we maar ff ontoppic blijven he

  15. #75
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    330
    Thanks
    110
    653 waarderingen in 141 posts

    Exclamation

    Goed om te lezen dat velen er weer zin in hebben. We zullen er alles aan doen om het weer een mooi AVP seizoen te laten worden

    Goed nieuws trouwens voor de PyroFM fans.. We doen namelijk weer zoals traditie geworden is een PyroFM uitzending op 31 augustus a.s. om AVP weer officieel te openen! Van 20:00 uur t/m 23:00 uur is er weer een uitzending en ergens tijdens de uitzending zal de site weer geopend worden zodat iedereen er op kan.

    Meer informatie over de uitzending, hoe je kunt luisteren/kijken e.d. vind je z.s.m. op www.pyrofm.nl

    Nog precies 1 week en dan is het al weer 1 september, het is echt heel snel gegaan allemaal en we hopen op een leuk AVP seizoen!
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

Pagina 5 van 40 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •