Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 40 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 592

Discussie: Avp

  1. #46
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Arjan en medemoderaters van AVP....veel succes de komende tijd!
    Het is iig weer bijna D-day

  2. #47
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Ik moet zeggen het begint wel te kriebelen ondanks de teleurstellingen van de afgelopen 2 jaren. Dit jaar zal ik weer een poging wagen, vooral omdat V-Bulletin wordt gebruikt, en daar ben ik nu wel aan gewend. Verder lijkt het er op dat er een grote schoonmaak is geweest en daar ben ik blij om. Soms moet je het oude er uit gooien en iets nieuws in de plaats er voor doen om grote veranderingen toe te kunnen brengen. Dit jaar gaat AVP open op een vrijdag (zaterdag nacht) en zal ik er zeker bij zijn. Maar hopen dat onze input de crew van AVP geholpen heeft om te brengen wat een forum nodig heeft en de afgelopen jaren miste. Het probleem om nieuwe dingen te verzinnen en uit te voeren zal vooral tijd en geld zijn, en laten dat net de dingen zijn die altijd schaars zijn (vooral tijd). Dus moet je creatief zijn. Ik laat mij verrassen en ik zal zeker wel een ker per dag rondkijken.
    "I came in like a crackling ball."

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Berichten
    404
    Thanks
    192
    143 waarderingen in 87 posts
    Ik ben al vanaf 2005 lid van het avp en ik heb elk jaar naar 1 september uitgekeken, nu nog steeds trouwens. Ik heb het altijd een fantastische forum gevonden. Ik ben voornamelijk een lezer en af en toe post ik ook wat. Het afgelopen jaar ben ik overgestapt naar dit forum, niet dat het niet te combineren valt, maar omdat ik sfeer en informatie miste.

    Wat ik zelf heel erg jammer vond is dat erorm weinig product informatie bij de verschillende importeurs te vinden was. Veel producten bleven leeg met info en ervaringen over de desbetreffende producten. Wel kwam het illegale vuurwerk veel aan bod en het niveau van veel leden waren beneden pijl. Kijk ik ben ook niet alwetend, maar een gezonde discussie kon niet meer gevoerd worden. Vaak kwamen er dan post op, nu ja de meeste weten wel waar ik het over heb.

    Ik hoop dat het nieuwe jaar een vernieuwend en back to basic jaar word, als ik Arjan mag geloven en dat doe ik, word er alles aan gedaan. En ik ga dit seizoen ook zeker weer kijken en lezen. En hoop op verbeteringen.

    Dus succes Arjan en de rest van de crew!!!!

  4. #49
    VWC-Lid mjd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    30
    33 waarderingen in 15 posts
    We zijn hard bezig om de product informatie toe te voegen en/of up to date te maken.
    Maar input van de leden is ook zeer belangrijk ;)

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Berichten
    404
    Thanks
    192
    143 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mjd Bekijk bericht
    We zijn hard bezig om de product informatie toe te voegen en/of up to date te maken.
    Maar input van de leden is ook zeer belangrijk ;)
    Ik zal mijn best doen om het een en ander te vullen met mijn ervaringen

  6. #51
    VWC-Lid mjd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    30
    33 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
    Ik zal mijn best doen om het een en ander te vullen met mijn ervaringen
    Als er meer die instelling hebben, komt het vast goed.
    Wij gaan in ieder geval er alles aan doen om AVP weer te maken zoals het was

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Wens AVP veel succes en een knallend seizoen toe.Ook ik zal te vinden zijn op avp.Succes aan de moderators en anderen die zich inzetten om er een succes van te maken, weet als geen ander hoeveel tijd en stress hierin gaat zitten.

    Succes jongens
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  8. #53
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Eigenlijk heb ik dit jaar weer heel veel zin in de opening van het nieuwe vuurwerkseizoen wat altijd begint met de countdown hier en de opening van AVP. Ben benieuwd wat er dit jaar van gemaakt is. Hopelijk heeft het de uitstraling van het forum wat in de voorgaande jaren een beetje is 'verwaarloosd', wat een beetje de standaard was voor AVP was veranderd en daardoor in mijn mening ook de goede sfeer die er altijd heeft rondgehangen (elke minuut meerdere nieuwe berichten in de kroeg!). Hopelijk komen de bekende namen ook weer terug. O wat mis ik die tijd, toen we na het sluiten van AVP nog een zomer-AVP forum aanmaakte waar het zelfs daar super gezellig was midden in de zomer. Herken alleen de nickname Chain-thunder en Duitje nog, maar of die nog rondhangen hier/daar?

  9. #54
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    ik heb vorig jaar wel gemerkt dat een aantal van de oudere die het jaar daarvoor op avp zaten,er vorig jaar niet meer opzaten.

    dat vind ik persoonlijk wel jammer,ik zelf zit nouw volgens mij al zo.n 10 jaar op avp.

    Het is dan ook zo dat hoe langer je elkaar kent op een forum.hoe minder je elkaar loopt aftezeiken als er een keer iets is,dat de nieuwe mensen die op het forum komen te snel of te vaak commentaar op gegeven word.Waarschijnlijk doe ik dit zelf ook wel eens.

  10. #55
    VWC-Lid mjd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    30
    33 waarderingen in 15 posts
    We zijn weer terug op Vbulletin en ook het oude logo is weer in ere hersteld

  11. #56
    VWC-Lid mjd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    30
    33 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
    ik heb vorig jaar wel gemerkt dat een aantal van de oudere die het jaar daarvoor op avp zaten,er vorig jaar niet meer opzaten.

    dat vind ik persoonlijk wel jammer,ik zelf zit nouw volgens mij al zo.n 10 jaar op avp.

    Het is dan ook zo dat hoe langer je elkaar kent op een forum.hoe minder je elkaar loopt aftezeiken als er een keer iets is,dat de nieuwe mensen die op het forum komen te snel of te vaak commentaar op gegeven word.Waarschijnlijk doe ik dit zelf ook wel eens.
    We moeten gewoon met ze allen wat meer geduld opbrengen, dan komt het vanzelf goed.
    Ik vond afgelopen seizoen ook dat te vaak de discussies te lang doorliepen door niet op tijd ingrijpen van de toenmalige Mods. Wat daarvan de reden is weet ik niet, maar we zijn dit jaar met een frisse groep nieuwe Mods en ik ga er vanuit dat, dat zeker een verandering gaat brengen.
    Een frisse wind doet vaak wonderen.
    Wij hebben er in iedergeval veel zin in

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2012
    Berichten
    22
    Thanks
    1
    3 waarderingen in 1 post
    Ik ben benieuwd! het klinkt iig veelbelovend!
    Ik ga in iedergeval mijn best doen om die ouwe sfeer weer helemaal terug te brengen!
    En Arjan gefeliciteerd alvast met het vaderschap!
    Komt er dit jaar trouwens op 31 Augustus voordat AVP opengaat weer een pyrofm uitzending of niet?
    Anders zal ik (mits hier intresse voor is) proberen deze taak op me te nemen!
    Ok ik kan geen telefoontjes en dergelijke in de uitzending halen maar gewoon gezellig chatten met een lekker muziekje op de achtergrond is altijd mooi (en nee het wordt geen hardstyle maar gewoon muziek voor iedereen!)

  13. #58
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Digitalinvader: Goed voorstel! Iets of niets!
    Alhoewel 31 augustus - 1 september een vrijdag op zaterdag is, verwacht ik het ook nog wat drukker op het forum.
    Er zijn geen mensen wat na school moeten etc.
    Dus dat wordt wel gezellig!
    Ik hoop op een Pyro FM Uitzending met de opening is altijd leuk.

  14. #59
    VWC-Lid mjd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    30
    33 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalinvader Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd! het klinkt iig veelbelovend!
    Ik ga in iedergeval mijn best doen om die ouwe sfeer weer helemaal terug te brengen!
    En Arjan gefeliciteerd alvast met het vaderschap!
    Komt er dit jaar trouwens op 31 Augustus voordat AVP opengaat weer een pyrofm uitzending of niet?
    Anders zal ik (mits hier intresse voor is) proberen deze taak op me te nemen!
    Ok ik kan geen telefoontjes en dergelijke in de uitzending halen maar gewoon gezellig chatten met een lekker muziekje op de achtergrond is altijd mooi (en nee het wordt geen hardstyle maar gewoon muziek voor iedereen!)
    Ook daar zijn we druk mee bezig, maar het hangt even van een aantal factoren af of er een openings uitzending komt.
    Maar dat zal zo snel mogelijk bekend worden

  15. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Volgens mij kan er hier iemand niet meer wachten tot het de 31ste is haha @mjd

Pagina 4 van 40 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •