Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 40 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 592

Discussie: Avp

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
    Patrick, ik begrijp wel wat je bedoeld alleen ik denk niet dat iedereen hierop zit te wachten. Jij weet als geen ander hoeveel werk het is om vele startposts te maken. Hierin gaat een hoop werk en tijd inzitten. Het zou zonde zijn om al die info en energie ieder jaar maar " weg te gooien" .

    Ik hoop echt dat AVP weer op volle toeren mee mag draaien dit seizoen. Het zou zonde zijn als dit niet zo was.
    Ja maar voorheen werd dat altijd door de vele 100en leden gelijk in de eerste paar weken aangemaakt en ingevuld. Dus de hoeveelheid werk en tijd is dan nog maar erg klein.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2006
    Berichten
    414
    Thanks
    224
    171 waarderingen in 80 posts
    Als het werk verdeeld word onder elkaar is het natuurlijk altijd minder werk dan dat 1 persoon het moet doen, das helemaal waar. De afgelopen jaren heb ik wel signalen ontvangen van meerdere leden dat ze het vervelend vonden dat er topics waren verwijderd na alle moeite die ze erin hadden gestoken.

    Ieder jaar met een schone lei beginnen is iets unieks wat natuurlijk Avp kenmerkte. Ik vraag me alleen af wat het moet gaan worden als leden niet aktief het forum gaan vullen. Je zit dan dadelijk met een redelijk leeg forum. Maar laten we daar maar niet vanuit gaan!

    Al met al ga ik er ook dit jaar vanuit dat AVP gewoon gaat knallen en ik zal er dan ook zeker weer vanaf het begin van het seizoen aanwezig zijn.

  3. #33
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    ik weet zeker dat als je een forum leeg begint,dat er meer leden topics gaan openen en het meer actiever word op het forum,ik vind dat wel dat als iemand een topic geopend heeft,het wel inhoud moet hebben,(maar daar zijn ook mods voor die evetueeel info erbij kunnen zetten)

    zo krijg je ook dat meer leden zich inzetten voor een forum en meer moeiten doen om het leuk te houden

    dat denk ik teminste

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Avp is waar het begon.
    Vorg jaar was het een stuk rustiger.
    Pyrofm uitzendingen blijven wel erg leuk, luister en kijk altijd nog mee.

    Laten we het er beste van maken, mensen die er nog komen.




  5. #35
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Ben ook net als vele andere reacties eens dat het minder gezellig is geworden, het is meer een " haantjes " forum geworden. Als je een mening hebt en deze ook geeft krijg je vele vreemde niet onderbouwde, en uit overtuigingen bestaande reacties die niet altijd even leuk zijn.
    Sterker nog ik heb 2 keer aangegeven dat ik geen fan van Lesli ben, en heb dit ook onderbouwd waarom ik dat vindt. Resultaat een BAN.
    Denk daarom ook dat het AVP te veel afhankelijk is geworden van Sponsoren of interne belangen. Daardoor worden discussies (interessante) veelal snel de kop ingedrukt door er en slotje op te zetten. Dit is voor mij de reden dat ik er weinig meer mee bezig ben en me meer op VMC en FPM ben.

  6. #36
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Pyroboy26 helemaal mee eens!
    Maar er zijn wel mensen bij die ik daarvan ken, en die zijn altijd wel gezellig. Dus ik kan dit keer bij de opening zijn. We zien wel hoe het gaat.

  7. #37
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Ach, zo erg is AVP nou ook weer niet. Vroeger was het misschien beter, maar dat wil niet zeggen dat het nu gelijk helemaal niks meer is. Ik vind AVP nog altijd de moeite waard. De site heeft toch zo z'n leden ieder jaar die hier niet komen, dus vormt AVP een handig tweede platform om te discussiëren. Interessant om te zien hoe verschillende vuurwerksites over een bepaald onderwerp denken, en je hoeft je niet gelijk te vervelen als je alle posts op vuurwerkcrew gezien hebt, want AVP is er ook. Het is zeker een aanwinst. Maar dan moet het niveau niet nòg verder dalen, want dan wordt het mij misschien toch te simpel...

  8. #38
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Nog maar een goede twee weekjes mensen.
    [b]Niet actief[/b]

  9. #39
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Ik vind het wel grappig dat sommige hier vuurwerkcrew en zichzelf suprior vind. Alsof je minder kans hebt hier opgepakt te worden. Iedereen is verdacht op een vuurwerkforum. Of je nu op AVP zit of hier.

    En wat is sfeer? Als je veel reacties krijgt is het een goede sfeer. Want dat begrijp ik uit de posts hier boven. Maar kwaliteit telt niet mee? Wat valt er nog te vertellen over een nitraat? Alle info vind je op beide forums.

    Ik vind AVP niet onder VWC doen. Hier zitten ook "noobs" echter is het hier wel veel drukker dan op AVP

  10. #40
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Laten we met zijn alle nou niet gelijk avp bij voorbaat al de grond in boren. Ik ben het met jullie eens dat avp vorig jaar minder gezellig was als de jaren ervoor.
    Maar ik vind wel een nieuw seizoen, dus geef avp dan ook een nieuwe kans.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen

    Aan de mannen van avp heel veel succes gewenst. Ik zal me 1 september iig zeker weer aanmelden
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  11. #41
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    330
    Thanks
    110
    653 waarderingen in 141 posts
    Zo is een tijd geleden dat ik reageerde, toch even als reactie op dit topic. Ik hoop echt van harte dat we weer een leuke seizoen tegemoet gaan. Inderdaad.. de afgelopen jaren is AVP wat meer naar de achtergrond gezakt en was het qua sfeer minder dan jaren terug. Ik denk alleen dat we er met z'n allen een leuke site van kunnen maken. Ik heb het eerder gezegd, er is helaas nog altijd niet een "leuke sfeer plugin" die we kunnen installeren voor een leuke sfeer helaas.. anders had ik die meteen geinstalleerd!

    Alle gekheid op een stokje, de afgelopen maanden is er achter de schermen weer hard gewerkt door een groep admins en mods aan een nieuwe versie en invulling met allerlei plugins en mogelijkheden van AVP. Is geloof ik al eerder gemeld, maar we zijn met AVP ook weer terug naar het oude vertrouwde vBulletin. De afgelopen jaren hadden we zelf een eigen gescript forum, werkte prima vond ik zelf maar er miste soms nog het een en ander en omdat het zelf gemaakt was kostte het ook heel veel tijd om er extra mogelijkheden voor aan te maken en voor de meesten is vBulletin nog het prettigst om mee te werken.

    Ik lees reacties over de afhankelijkheid van AVP door sponsoren, ik vind persoonlijk dat dit behoorlijk mee valt want AVP is altijd nog objectief gebleven ondanks ik zelf voorheen in de branche werkte. Op de site word je niet dood gegooid met banners van allemaal sponsors en dat is om een reden zodat het geen kermis moet worden vind ik zelf. Daarnaast zijn er elk jaar maar een paar sponsors voor de prijzen zoals de Vuurwerkreus en dat is het dan. Verder hebben we met geen enkele importeur of winkelier keiharde afspraken voor adverteren en zijn we ook niet voorbehouden aan merken van topics en werk ik sinds vorig jaar ook geheel niet meer in de vuurwerkbranche, dus objectief zal het zeker zijn en blijven.. Ik weet zelf niets van bans doordat iemand iets negatiefs schrijft over een importeur, dat mag zeker NOOIT gebeuren, en als dit gebeurd verneem ik het altijd graag via [email protected] of via het contactformulier op de site.

    Wat we met AVP vanaf dit jaar eigenlijk weer willen proberen te bereiken (en dat kan echt niet zonder de leden) is dat we weer een beetje "old school" kunnen terug komen zoals het was. Tuurlijk wel met de regels van deze tijd want sommige zaken zoals zelfbouw e.d. kan gewoon echt niet meer, maar eigenlijk is afgezien van dat al een paar jaar weer van alles te bespreken.

    Voor mijzelf zal het dit jaar ook spannend worden, ik word namelijk vader! Rond 24 september is mijn vriendin uitgerekend en moeten we natuurlijk even kijken hoe het allemaal loopt en zal ik zeker in het begin iets minder op AVP zijn, maar zal ik er zeker voor zorgen dat alles door loopt en zal wanneer het mogelijk zeker op de site te vinden zijn ;)

    Ook zijn er een stuk of 8 nieuwe mods bij de groep gekomen en hoop ik dat we met z'n allen weer een leuke tijd maken van AVP seizoen 2012-2013! ;)

    Bij vragen, ideeën, suggesties en meer verneem ik het altijd graag natuurlijk. Ik hoop ngmaals op een leuk AVP seizoen en dat we er met z'n allen wat leuks van gaan maken.
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  12. #42
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Ben benieuwd. Mijn promo staat al klaar om geupload te worden!
    ffffffffff

  13. #43
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Mooi en duidelijk verhaal Arjan, waarvoor dank.
    Schitterend nieuws dat je vader wordt, geweldig.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #44
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Super Arjan.
    Alvast vanharte gefeliciteerd.. Zal een leuke tijd voor je worden.
    Helemaal top dat je tog heb geluisterd na alle negativiteit.
    Heelemeel top dat jullie weer back to oldskool willen gaan.
    Ik ben erg benieuwd. Succes allemaal achter de schermen.

  15. #45
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Arjan, ik ben er van overtuigd dat je er weer alles aan hebt gedaan om er weer een succes van te maken, hopelijk wordt het dit jaar ook gezelliger.
    Wat betreft de ban voor het uitspreken van een mening over een bepaald merk eb ik jou toen overbericht(meerdere malen) maar helaas geen reactie.
    Je gaat een spannende tijd te gemoed, altijd mooi om vader te worden, komt veel op je af. tot 1 september.

Pagina 3 van 40 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •