Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 22303132
Weergegeven resultaten: 466 t/m 478 van 478

Discussie: Avp

VWC-Lid chac's schermafbeelding
    Thanks
    37
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    Om lekker in de sfeer van vroegâh te blijven hebben we weer een oudje terug gevonden! Deze keer een montage uit 2005 gemaakt door toenmalig lid Dennis!
    Heel gaaf filmpje om te zien en vooral dat er ook een foto tussen zit van mijn collectie van toen !

2. The Following User Says Thank You to chac For This Useful Post:

VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Thanks
    70
    En we hebben alweer een oudje voor je van "vroegâh"!

Dit was toch wel 1 van de meest bekende AVP eindfilms gemaakt door moderator Afcajax. Ook tijdens de PyroFM uitzendingen werd dit nummer elk jaar weer steevast aangevraagd en begonnen we de uitzendingen er zelfs mee!

Ook in deze eindfilm zie je weer de mooiste collecties van diverse leden en stukjes film in de tijd dat we nog geen HD kenden of dure camera's met veel megapixels hadden. Deze versie hebben we een klein beetje proberen te pimpen met iets hogere kwaliteit en breedbeeld van gemaakt.

Herken jij deze nog? Laat het hieronder weten in een reactie!

Youtube: https://www.youtube.com/c/AVPVUURWERK

4. The Following 5 Users Say Thank You to Arjan For This Useful Post:

VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    2.489
    Ik herinner mij deze eindvideo nog steeds, na 17 (!) jaar nog wel. Dat was een knap staaltje werk van Patrick, ik denk jullie beste eindvideo, vooral omdat die mij zo lang bijgebleven is en ik denk dat ik niet de enige ben.

Alles zit in deze film, matten, potten, vuurpijlen, de crew (jij, Patrick, Pieter), het AVP forum in een van zijn best bekende layouts, AVP radio, rapportages, collecties, top! Haalt goede oude tijden naar boven.

Tegenwoordig geen matten en vuurpijlen meer, erg jammer. Dit soort jaren komen niet meer terug, tenzij de (s)linksche mensen hun decennialange focus op iets anders weten te richten.

PS: Denk niet dat we (op afgelopen pagina's) harde kritiek leveren op jou en/of AVP. We missen die goede oude tijden en de onmacht die er is maakt gewoon dat er wat frustratie leeft rondom het onderwerp vuurwerk.

6. The Following 2 Users Say Thank You to Flashing_Diamond For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    72
    Thanked 1.377 Times in 385 Posts
    Heerlijk die beelden uit 2005! Ik kan het mij nog goed herinneren. Rond deze tijd ontdekte ik AVP, stiekem mis ik die goede oude tijd. Ontzettend sfeervol was het altijd. Drifting Away is voor mij onlosmakelijk verbonden met vuurwerk door deze compilaties. Kom maar door met meer oudjes Arjan!

8. The Following User Says Thank You to Plintje For This Useful Post:

Thanks
    70
    We hebben er weer 1 hoor...! Hoe oud was jij in 2006?

Deze keer beelden van de allereerste Zena Trophy in 2006! Dat jaar deed o.a. AVP mee met de wedstrijd voor mooiste consumenten show waarbij je voor 350 euro een vuurwerkshow mocht maken. We werden toen 2e helaas maar de pret was er niet minder om.
    Geniet van de sfeer op die dag met allerlei (oud) AVP mods en de lol die we tijdens de bouw hadden. Deel, like de video en geef natuurlijk ook even een duimpje omhoog als je het kan waarderen!

10. The Following 7 Users Say Thank You to Arjan For This Useful Post:

VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Thanks
    110
    Thanked 1.132 Times in 283 Posts
    Nu ik weer zie hoeveel je kreeg voor €350 krijg ik weer heimwee

VWC-Lid funkeliefhebber's schermafbeelding
    Thanks
    636
    Wat vet, grappig om te zien dat die jongen nog steeds bij Zena werkzaam is.

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    11.311
    Thanked 10.645 Times in 2.974 Posts
    Geweldige beelden Arjan. Ik heb dit filmpje de afgelopen jaren wel vaker bekeken en elke keer weer is het ontzettend genieten. Ik heb zelf mee mogen doen aan de Battle in 2017 en 2018 en ik weet hoe geweldig dit is. Mooi om te zien welke stappen de Trophy heeft gemaakt, al is dat kleinschalige zoals op de beelden ook wel erg gaaf.

@AVP: hebben jullie ook nog beelden van latere edities van de Trophy?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Thanks
    450
    Thanked 1.012 Times in 184 Posts
    Jajaja, de eerste Trophy editie, heb nog steeds de team deelnemers medaille.

Naam: PXL_20220920_183216335.jpg
Bekeken: 178
Grootte: 249,2 KB
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

15. The Following 4 Users Say Thank You to roelwijngaarden For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.907
    Thanked 1.578 Times in 1.104 Posts
    Mooi hoor dit stukje geschiedenis, bedankt mannen!

Thanks
    70
    Even een korte deze keer..

Behoeft weinig uitleg, gewoon even kijken..!

18. The Following 2 Users Say Thank You to Arjan For This Useful Post:

Thanks
    70
    *knip.. 2x gepost zie ik..*

Thanks
    70
    Zoals jullie wellicht wel gemerkt hebben is de befaamde chatbox weg van AVP. Dit is natuurlijk niet zomaar besloten maar meer omdat de versie die we draaiden eigenlijk stiekem voor best wat bugs zorgde...
    We hebben al vanaf vorig jaar met wat omwegen en aanpassingen de chat steeds overeind gehouden, daarom heb ik besloten deze uiteindelijk toch te verwijderen. Nu snap ik dat iedereen lekker wil chatten, maar ik vond al veel langer dat de hele opzet van een forum (en dure forumsoftware) zoals we gebruiken dan wegvalt want AVP werd voornamelijk alleen maar als 1 grote chatbox gebruikt en dat is natuurlijk wel een beetje zonde.

Om lekker met medefreaks te kleppen kan je hier op het forum terecht in de onderwerpen zoals De Bunker waar off-topic dingen mogen en kunnen. De rest is uiteraard meer inhoudelijk gericht over onze grote passie VUURWERK! We hebben sinds vorig jaar december een Discord Server ingericht waar je met elkaar kunt chatten, dus daar kan je naartoe als je verder geen zin hebt in alles wat hier op het forum staat...

Deze AVP Discord Server kan je hier vinden: https://discord.gg/CywZCSd2nn

Ook hebben we sinds gisteravond de laatste versie van de forumsoftware die we draaien (vBulletin 5 .7.0) geïnstalleerd waardoor bugs en eventuele lekken opgelost zijn, dus we zijn weer helemaal bij!

Mocht je nog dingen tegenkomen die vreemd zijn, of zie je errors? Laat het ons of mij dan weten via een PM. Er zijn nog een paar dingen die ik al weet. Zo is het thema nu wat donkerder waardoor de smilies er vreemd uitzien. Ik ga dit nog oplossen komende dagen.

Voor zover ik weet draait en werkt alles dus we kunnen er weer tegenaan de komende maanden!

21. The Following 3 Users Say Thank You to Arjan For This Useful Post:

Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 22303132

Regels voor berichten