Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 31 van 40 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 465 van 593

Discussie: Avp

  1. #451
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Voor je het weet is het 1 september en dan gaan we weer online en dan zijn we er weer!
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 2 augustus 2022 om 11:27
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  2. Deze gebruiker waardeert Arjan voor het bericht:


  3. #452
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    We hebben weer een oudje gevonden in de archieven en deze keer backstage beelden van de opbouw voor een livestream via PyroTV! We deden inmiddels bijna 10 jaar terug gekke dingen in die tijd met AVP/PyroTV. We zonden regelmatig vuurwerkshows uit vanaf locatie (Nijmeegse Vierdaagse, Geelse Kanaalfeesten enz enz.) en ook vanaf Scheveningen hebben we een aantal keer LIVE via de stream van PyroTV uitgezonden.... Om dit een beetje professioneel aan te pakken namen we een soort van mobiele regie mee met allerlei apparatuur en camera's. We mochten in de bus van Dream Fireworks zitten op de Boulevard en om de stream te realiseren regelden we een internet/WIFI verbinding met Crazy Piano's of het Kürhaus.

    Check de korte video van 12 augustus 2010 hier:
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Arjan voor het bericht:


  5. #453
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Het is natuurlijk midden in de zomer, veel mensen op vakantie en de "zin in vuurwerk" is anders dan eind van het jaar voor de meesten. Toch zijn we weer bezig om alvast wat filmpjes te uploaden op het Youtube kanaal en we gaan gewoon door!

    Asiatic Cheetah van Luypaers met de GoPro:


    2x Transbomber van Rubro in de straat (oudje van 2016)!


    We zullen naarmate 1 september nadert iets meer gaan posten en als we meer richting december gaan proberen dagelijks nieuwe filmpjes te uploaden.

    Alvast dank aan iedereen die kijkt naar de site en de filmpjes en geniet er nog even van deze zomer!
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  6. Deze 4 gebruikers waarderen Arjan voor het bericht:


  7. #454
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Naam: Knipsel.PNG
Bekeken: 561
Grootte: 469,8 KB


    Nog een paar uur en dan is het alweer 1 september..... Traditiegetrouw betekend dit de aftrap van "het Vuurwerkseizoen!

    AVP is heel lang geleden daarmee begonnen sinds eind jaren 90. Ook dit jaar zijn we natuurlijk weer online met de site en het forum. Voor wie lekker wil kleppen met medefreaks in de chat en info zoekt over vuurwerk kan je dus ook dit jaar weer terecht op AVP via www.avpvuurwerk.nl!

    Alles is zojuist open gezet dus wij wensen alle vuurwerkliefhebbers van Nederland een super mooi en leuk Vuurwerkseizoen 2022-2023! Voor de nostalgieke liefhebbers onder ons die dit meegemaakt hebben... bijgevoegd een header die we in 2005 gebruikten op AVP! Herken jij hem nog? Laat het weten!

    Deel, like en share dit bericht zodat we weer met VEEL liefhebbers de komende maanden door kunnen komen...

    Iedereen hele fijne maanden tot de dag der dagen!

    Groet,
    Het AVP team.
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  8. Deze 6 gebruikers waarderen Arjan voor het bericht:


  9. #455
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Ik herken deze header zeker. 12 jaar was ik in 2005, wat een geweldige tijd, nostalgie. Kriebels in mijn buik wanneer ik dit zie! Als beginnend puber, hele dagen op arjanuitman.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen ddfirework voor het bericht:


  11. #456
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Ik herken deze header zeker. 12 jaar was ik in 2005, wat een geweldige tijd, nostalgie. Kriebels in mijn buik wanneer ik dit zie! Als beginnend puber, hele dagen op arjanuitman.
    Bij mij was dit vergelijkbaar met VWC maar dan in 2011; geweldig als je daar aan terugdenkt inderdaad! Bedankt voor deze doorstart Arjan!

  12. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  13. #457
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    *knip*.. verbinding was zo brak omdat er zo massaal veel publiek op afkomt dat er weinig van het video overbleef.. Heb de video verwijderd want deze kwaliteit konden we helemaal niets mee.. helaas volgende keer beter! ;)
    Laatst gewijzigd door Arjan; 4 september 2022 om 00:02
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Arjan voor het bericht:


  15. #458
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Eerst met seizoenen werken, daarna stoppen met de site, daarna weer starten en het het volledige jaar beschikbaar maken. Daarna zonder enkele aankondiging (klopt dit?) er weer een seizoenswebsite van maken. Beetje rommelig haha, maar ik wens jullie veel succes met de site!

    Forum lijkt trouwens een beetje FPM- achtig.

  16. #459
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Mooi heh?
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  17. #460
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    We hebben er weer 2!

    1x Stormchaser + 2x Titanium Salute | 01-01-2020 | Straatfilm


    En ook weer een oudje van bijna 20 jaar geleden! Het bevoorraden van de bunkers bij de Vuurwerkreus in het Rotterdam! In de tijd dat vuurwerkverkoop gewoon elk jaar normaal was en er nog weinig discussies over waren en we thuiscollecties lieten zien op AVP
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  18. Deze 8 gebruikers waarderen Arjan voor het bericht:


  19. #461
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Haha, dat jongetje had de tijd van zijn leven. En die kerel rond die rommel aan dozen gewoon roken.

    Wat mij van de eigen VWR- collectie bijstaat, zijn die zwarte labels met gele letters. Nooit gehad en ook niet kunnen hebben door de afstand, maar op AVP destijds menig illustratie gezien en op hun eigen webpagina's natuurlijk.

  20. #462
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    AVP is niet meer wat het geweest is.. best wel een dode bedoeling. Of moet dat nog komen, zou mooi zijn als het weer als vanouds werd.

  21. #463
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Och.. daar gaan we weer. Kan het elk jaar wel paar keer uitleggen, maar AVP is of wordt NIET meer zoals het vroeger was. Wanneer gaat dat nu eens doordringen? Als iedereen wegblijft of steeds maar zegt dat "het een dode bedoeling is" dan veranderd er inderdaad ook weinig natuurlijk...

    Bij AVP is ALLES gewoon bespreekbaar... ook categorie F3 & F4 want ik vind al zolang ik AVP draai (sinds eind jaren 90!) dat dit bespreekbaar moet zijn en blijven voor de informatie en het belang van goede voorlichting. De oude AVP-ers refereren soms aan het feit dat we dat ooit eens gestopt waren in een ver verleden en velen vertrokken met de noorderzon naar sites zoals deze en FPM omdat we ineens kinderachtig waren en we telden meteen niet meer mee.

    Dat dergelijke topics even iets verborgen werden gehouden en er een jaar of 2 jaar was waarin dit wat lastiger was is deels waar maar eigenlijk is dat altijd mogelijk geweest. Overigens is ook op deze site en op FPM besproken met de heren admins die ook benaderd werden door VROM om deze categorie vuurwerk dan niet meer bespreekbaar te maken, dus snap zelf eerlijk gezegd niet waarom AVP dan "minder" was daarom terwijl we de jaren ervoor duizenden freaks altijd hebben bediend en voorzien in een mooie vuurwerk community.

    Wat weinig mensen weten is dat ik de VROM (nu ILT) in die tijd achter m'n broek aan had omdat ik als eigenaar/beheerder verantwoordelijk werd gehouden voor handel en eventuele ongelukken omdat ik dat volgens hen aanbood in de vorm van een online community wat in die tijden nog anders was dan nu. Ik heb zelfs met een aantal hoog geplaatste personen van VROM aan een tafel gezeten bij een wegrestaurant want ze wilden wel eens weten wie ik was en wat we nou eigenlijk deden met die gekke vuurwerksite die in die tijden steeds in het nieuws was. Ze vroegen het niet direct, maar indirect vroegen ze of ik gewoon heel dat gedeelte "illegaal" of buitenlands er af wilde knikkeren. Dat heb ik altijd geweigerd. Ik heb echt ALTIJD gezegd dat ik met AVP als beheerder niet verantwoordelijk gesteld kon worden als mensen zelf dingen posten, handel dreven of wat dan ook. Dat ging toen nog gek gezegd wat makkelijker op, maar tegenwoordig ben je zowat een crimineel als je een vuurwerkforum/site runt.

    De tijden dat je binnen 1 minuut een reactie had was in 2006 t/m 2010 in de hoogtijdagen maar dat is geweest zoals gezegd en ook hier op VWC of FPM is dat soms een kwestie van tijd. In de tijd van alles vluchtig, 50 andere manieren van communiceren, iedereen druk met eigen leven, kids of andere persoonlijke redenen kan je niet meer vergelijken uit de tijd dat AVP 1 van de eerste en grootste sites van de Benelux was met duizenden leden in een paar weken tijd als we open gingen op 1 september. Zoals al vaker gezegd en regelmatig door mij aangegeven is die tijd voorbij en leven we in een andere tijd. Tuurlijk zou ik graag weer zien dat servers staan te roken vanwege de drukte en er weer een extra factuur op de deurmat valt van het datagebruik zoals vroegah want dat was heel gaaf, maar die tijd is niet meer helaas!

    Als je AVP leuk vindt ben je altijd welkom, is het niets voor je en is alles alleen maar "dood" en verwacht je binnen 5 minuten een reactie dan kun je beter op andere kanalen zoeken naar je antwoord.

    Overigens hebben we ook sinds vorig jaar een Discord server waarin vele freaks kunnen chatten met elkaar en zelfs online meetings kunnen fixen, doen we Youtube en zitten we op alle Sociale Media kanalen.. dus zo dood zijn we niet en is het prima te doen maar inderdaad niet meer zoals 15 jaar geleden. Dat het nu 12 september is en niet zo druk is denk ik iets omdat velen er nog niet helemaal mee bezig zijn. De drukte komt vast tegen november en december wel weer. Laten we ook vooral niet vergeten dat vuurwerk niet alleen vertegenwoordigd word door de freaks in Nederland, maar het merendeel gewoon de huisvaders/zonen zijn die in december er eens wat van opzoeken.

    Voor wie de kanalen van AVP niet weet of toch gezellig mee wil doen.. check de Frontpage: https://avpvuurwerk.nl

    Voor wie eens van gedachte wil wisselen met me, ideeën heeft kan me natuurlijk ook altijd bereiken op [email protected] of anders op het AVP forum. Hoor graag wat er dan anders zou kunnen in jullie ogen of wat je tegen houdt om op AVP te komen. Opmerkingen als "een andere template" of "er is geen sfeer" kan ik eerlijk gezegd niet zoveel mee want sfeer maak je met z'n allen en we hebben met AVP al jaren lang elk jaar een nieuwe template gehad zolang ik me kan herinneren dus of het nou alleen daar aan ligt...?

    Let me know, en wens iedereen een mooi vuurwerkseizoen 2022/2023!
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  22. Deze 2 gebruikers waarderen Arjan voor het bericht:


  23. #464
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Druk is het zeker niet! Zal het ook niet worden. Als je naar de drukte op zoek bent hoe dat voorheen was.
    Is het hier trouwens ook niet, of nouja, als je het vergelijkt met avp 10 of 15 jaar terug niet.
    De gemiddelde leeftijd op fora ligt elk jaar hoger nieuwe aanwas is er nauwelijks, die vinden andere kanalen. Wat prima is.

    Voor mij zijn de foto's die eindhovenvuurwerk vandaag heeft gepost, of de filmpjes die avp zelf plaatst reden genoeg eens in de zoveel tijd avp eens te bekijken. Doet me echt denken aan de jaren dat ik uren per dag op avp rondhing. Heerlijk.
    Daar hoeft het niet druk voor te zijn, wat het hier inderdaad meer is.
    Avp hoort bij mijn online vuurwerkrondje, er valt genoeg te vinden, en voor mij vooral het gevoel van vervlogen tijden. Life goes on. Hobby's worden anders beleeft en tijd anders ingedeeld.
    Zonder avp, of bijvoorbeeld vuurwerkbelgie. Was ik en vele freaks van mijn leeftijd en daarboven, niet de freak die ik jaren ben geweest en nog steeds altijd deels zal zijn.

  24. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  25. #465
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Om lekker in de sfeer van vroegâh te blijven hebben we weer een oudje terug gevonden! Deze keer een montage uit 2005 gemaakt door toenmalig lid Dennis!

    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  26. Deze gebruiker waardeert Arjan voor het bericht:


Pagina 31 van 40 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •