Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627
Weergegeven resultaten: 391 t/m 393 van 393

Discussie: Avp

VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Thanks
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
    Als ik dit soort geluidsfragmenten weer terughoor, overvalt een gevoel van melancholie en blijgheid me. Blij omdat ik deze periode nog mee heb mogen maken. Melancholie vanwege het besef dat dit een definitief gepasseerd station is ťn dat wij, en onze (klein) kinderen, iets dergelijks nooit meer mee zullen maken. Ik ping-pong dezer dagen dan ook geregeld tussen enorme kruitkoorts en opgewektheid enerzijds, zoals dat altijd al zo geweest is, en anderzijds pure frustratie en woede over de huidige gang van zaken....met recht een emotionele rollercoaster. Herkenbaar?
    Juist.. leuk om te horen (soms denk ik had ik dit of dat maar gezegd toen, maar dat hou je toch) maar ook is het triest hoe de zaken veranderd zijn. Zoals hierboven was er juist positief iets veranderd t.o.v. de wetgeving zodat we naar 500 gram konden gaan. Voor toen heel bijzonder omdat 6 jaar ervoor Enschede was geweest en ook toen al gedacht werd dat vuurwerk na bepaald aantal jaar wel zou verdwijnen. We hadden toen nooit kunnen weten hoe het nu is!

Ben blij dat ik als oprichter van een vuurwerksite eind jaren 90 en in de 00's deel heb mogen uitmaken van een traditie die we nu eigenlijk bijna niet meer kennen jammer genoeg. Er is heel veel kapot gemaakt, niet alleen over vuurwerk.. ik zal daar verder niet over uitweiden maar iedereen snapt wat ik bedoel denk ik. Er mag bijna niets meer lijkt het, alles ligt onder een vergrootglas en je mag ook niets meer vinden of zeggen lijkt het soms want het is per definitie al taboe of lastig. Ik ben heel erg benieuwd waar we over bijvoorbeeld 25 jaar staan.

Ik hoop met deze oude meuk van AVP nog een klein beetje dat "gevoel" terug te halen. Niet alles zal even goed zijn, of niet iedereen zal het waarderen wellicht maar toch vind ik het leuk om dingen terug te zien of te horen van die tijden dat het allemaal "normaal" was dat we laatste 3 dagen vuurwerk kochten en afstaken. Daar werd niet eens over getwijfeld!
    Laatst gewijzigd door Arjan; 3 december 2021 om 14:58
    Youtube: https://www.youtube.com/c/AVPVUURWERK

2. The Following 7 Users Say Thank You to Arjan For This Useful Post:

VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Thanks
    50
    Het is inmiddels weer tijd voor een nieuw filmpje...! Dit om alle vuurwerkliefhebbers alvast een knallend 2022 toe te wensen en een hart onder de riem te steken vanwege het vuurwerkverbod dit jaar..

Check het filmpje onderaan en laat je reactie achter, we willen met ons Youtube kanaal meer gaan doen, groeien en meer filmpjes gaan maken. Ook willen we in het nieuwe jaar weer importeurs en dealers bezoeken, vuurwerkshows (voor zover dat wel gaat tijdens Covid19) en livestreams verzorgen.. daarvoor hebben we wel wat support nodig en vooral ook abonnees

Like, deel en abonneer je dus snel op het AVP Youtube kanaal en mis niets!

Youtube: https://www.youtube.com/c/AVPVUURWERK

4. The Following 7 Users Say Thank You to Arjan For This Useful Post:

VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Thanks
    2.415
    Thanked 3.813 Times in 975 Posts
    Wat een prachtige en unieke beelden komen er voorbij in deze video, prachtig!
    BurnitPyromaniacs 💥🎇🎆

Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627

Regels voor berichten