Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkgekte in Suriname

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkgekte in Suriname

    Een leuke reportage over de vuurwerkgekte in Suriname.
    Kijk ook op http://www.waterkant.tv - Paramaribo is deze laatste dagen in pagarasfeer. Toch willen veel burgers wegens overlast af van de 'te lange' legale v...

    En een aantal filmpjes van de Pagara estafette in Paramaribo.
    Kijk ook op http://www.waterkant.tv - De traditionele Pagara estafette vond dit jaar plaats op vrijdag 31 december 2010. De binnenstad van Paramaribo stroomd...

    Kijk ook op http://www.waterkant.tv - Op 31 december 2009 werd de jaarlijkse Pagarra estafette overdag weer in Paramaribo gehouden. Waterkant.TV was er dit j...

    #2
    Leuk om te zien, toch zou ik mijn iskoude stookplek hier in nederland nooit verruilen met oud en nieuw! Bedankt voor het delen!
    Raaddebom.nl

    Comment


      #3
      Klopt helemaal.
      Ik vind dat het winterse tintje er bij horen hier.

      dessalnietemin leuk om te zien.
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #4
        Lijkt mij echt fantastisch in je korte broek, vuurwerk afsteken... en dan maar liefst bijna 9 dagen lang !

        Comment


          #5
          Heerlijke snipperparade!!
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Firecracker Bekijk bericht
            Lijkt mij echt fantastisch in je korte broek, vuurwerk afsteken... en dan maar liefst bijna 9 dagen lang !
            Ga mee naar China!

            Daar kan het ook!

            Fijne dag

            Groeten Team Royal Fireworks

            Vuurwerk presented by Royal Fireworks
            Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

            Comment


              #7
              Zo hé, die mensen weten ook wel wat oud en nieuw vieren is :P

              Bij de 1e video (vuurwerkgekte in suriname) op 0:46, volgens mij zijn die bermuda's van dezelfde importeur als die Spain Cracker FDS0016 aan het doosje te zien, of lijkt het nou zo? :P

              Comment


                #8
                Oud en nieuw is in Suriname het grootste feest van het jaar. En is echt aanrader om keer me te maken. Zelf keertje mee mogen maken was wel iets jonger, maar is echt een walhalla voor vuurwerk liefhebbers.

                In suriname staat de chinese rol in het surinaams pagara centraal. Daar draait het om hoe harder het knalt hoe beter. De laatste jaren is het sierassortiment aardig uitgebreid.

                Ik ga zeker weer keer terug me oud en nieuw. Is voor vuurwerkliefhebbers een bedevaart

                Hier nog wat filmpjes




                Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

                Comment


                  #9
                  Lekker dat blok met die spinners in het eerste filmpje!

                  Comment

                  Working...
                  X