Beste leden,

Ik constateer met grote regelmaat dat het plaatsen van een youtube filmpje problemen met zich meebrengt, zo zie ik vaak dat er een fimpje zichtbaar is maar dat er boven en onder het filmpje dit : [YOUTUBE], staat.
Dit kun jullie voorkomen door vanaf een fimpje op de volgende manier te plaatsen :

Als je een bericht of filmpje plaatst druk je op het youtube symbool boven dit berichten venster, je krijgt dan dit : [YOUTUBE][/YOUTUBE]

In een ander browserscherm heb je youtube geopend met het filmpje wat je wil plaatsen, hier neem ik het volgende filmpje even als voorbeeld :
http://www.youtube.com/watch?v=XPoZRuMP0u4

Je selecteert het rode gedeelte, dus na het = teken, bij sommige youtubelinks komt het ook voor dat de code in het midden staat, dan selecteer je ook bij deze link alles na het = teken en tot het & teken en dit zet je tussen de [YOUTUBE][/YOUTUBE] code in en krijg je dus dit :
[YOUTUBE]..XPoZRuMP0u4..[/YOUTUBE] , let er even op dat je de puntjes voor en na de code even weglaat, die heb ik neer moeten zetten omdat je anders het filmpje te zien krijgt en niet de code