Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 143
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Waar ik tegenop zie is de tijd tot pak-'m-beet Kerstavond.
    Ik heb in die tijd een semestertje school waarin ik bijster weinig hoef te doen, zo heb ik nu maar 4 uur les in de week. Na de herfstvakantie zo'n beetje zal dat een uurtje of 6 á 8 worden, maar het komt er op neer dat ik gewoon te veel vrije tijd heb.
    Die vrij tijd zit ik op VWC/AVP, en als er dan geen nieuwe post is, ga ik me vanzelf vervelen. Alle vrienden zitten ook op school, dus daar zit je dan; alleen thuis, de tijd te doden, luisterend naar alles wat er gebeurd buiten.
    Daar wordt je helemaal gek van soms..
    Maar, als het dan eenmaal Kerst is, kom ik weer tot rust hoop ik. Lekker vakantie, twee kerstdagen doorkomen, en dan is iedereen weer beschikbaar om leuke dingen te doen.

    Op oudjaarsdag erger ik me alleen aan gehaaste mensen, en agenten die je ten onrechte aanspreken. Verder red ik me altijd wel
    baantje zoeken, en als je beetje sportief aan bent gelegd gaan sporten. Zit komend jaar hele jaar thuis, af en toe werken maar niet veel, ik ben maar gaan sporten, opzoek naar nieuw baantje en ben bezig met autorijden, dan kom je er wel door;)

  2. Deze 2 gebruikers waarderen MrBonbridge voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBonbridge Bekijk bericht
    baantje zoeken, en als je beetje sportief aan bent gelegd gaan sporten. Zit komend jaar hele jaar thuis, af en toe werken maar niet veel, ik ben maar gaan sporten, opzoek naar nieuw baantje en ben bezig met autorijden, dan kom je er wel door;)
    Tja.. Werken.. Zou kunnen, maar het geld heb ik niet echt nodig (klinkt heel verwend, weet ik). Ik heb nu wel een sortiment van baantje, maar dat zijn allemaal kleine projectjes van één dag tot een weekje zeg maar.
    Sportief ben ik totaal niet. Maarja, gewoon snel motorrijbewijs halen en een motortje kopen om mee aan de slag te gaan kan natuurlijk wel. Is ook prima tijdverdrijf heb ik gezien met mijn scooter.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  4. #63
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Tja.. Werken.. Zou kunnen, maar het geld heb ik niet echt nodig (klinkt heel verwend, weet ik). Ik heb nu wel een sortiment van baantje, maar dat zijn allemaal kleine projectjes van één dag tot een weekje zeg maar.
    Sportief ben ik totaal niet. Maarja, gewoon snel motorrijbewijs halen en een motortje kopen om mee aan de slag te gaan kan natuurlijk wel. Is ook prima tijdverdrijf heb ik gezien met mijn scooter.
    Ga je lekker wandelen. Mp3speler op, lekker buiten zijn. Genieten van de herfstlucht. Iedere dag een stukje frisser, winderiger en zo op naar december.

  5. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:


  6. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    als je voor je motorrijbewijs wil zal ik er maar mee beginnen en proberen voor eind van het jaar te halen, dat scheelt je in de toekomst veel tijd en geld met de nieuwe regeling op komst

  7. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Berichten
    404
    Thanks
    192
    143 waarderingen in 87 posts
    Dat ik hoogstwaarschijnlijk moet werken van 22.00 t/m 07.00 uur, daar kijk ik erg tegenop, word dus mijn vuurwerk in de vooravond afsteken

  8. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Ga je lekker wandelen. Mp3speler op, lekker buiten zijn. Genieten van de herfstlucht. Iedere dag een stukje frisser, winderiger en zo op naar december.
    Dan wordt het wel fietsen denk ik. Maar ga ik zeker doen. Herfst- en winterweer is heerlijk, zolang het droog is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBonbridge Bekijk bericht
    als je voor je motorrijbewijs wil zal ik er maar mee beginnen en proberen voor eind van het jaar te halen, dat scheelt je in de toekomst veel tijd en geld met de nieuwe regeling op komst
    Waar dacht je dat ik mee bezig was?
    examen AVB heb ik al, theorie over een kleine twee weekjes, en dan hopelijk zo eind Oktober AVD erbij
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  9. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    kun je niet vrij regelen Haplo, moet wel te doen zijn. of moet je in een kroeg ofzo? als je dat nu al aangeeft moet dat bij elke werkgever mogelijk zijn

  10. #68
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Dan wordt het wel fietsen denk ik. Maar ga ik zeker doen. Herfst- en winterweer is heerlijk, zolang het droog is.


    Waar dacht je dat ik mee bezig was?
    examen AVB heb ik al, theorie over een kleine twee weekjes, en dan hopelijk zo eind Oktober AVD erbij
    De blader- en houtlucht in oktober vind ik lekker ruiken. Heb je iets van een bos ofzo in de buurt? Stuk waar je die typische herfstlucht optimaal kan ruimen.

    En ik weet niet of je OV nog geldig is, maar anders zou je zo de trein kunnen pakken en het land door kunnen reizen.

  11. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Berichten
    488
    Thanks
    176
    354 waarderingen in 185 posts
    Dat ik maar €65 euro mag kopen!

  12. #70
    VWC-Lid QV!!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    66
    Thanks
    2
    9 waarderingen in 3 posts
    Afkeuring van vuurwerkhaters in de buurt ieder jaar opnieuw

  13. Deze 2 gebruikers waarderen QV!! voor het bericht:


  14. #71
    VWC-Lid vuurwerkgekkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    540
    Thanks
    4
    208 waarderingen in 55 posts
    Tegen het afrekenen bij de winkels...

  15. Deze gebruiker waardeert vuurwerkgekkie voor het bericht:


  16. #72
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Het saldo van mijn bankrekening op 1 januari
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


  18. #73
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    geklaag van de buren op oudjaarsdag,
    de hond van de buren blaft dag in dag uit s'morgens tot sávonds, en toch beginnen ze te zeuren als ik op oudjaarsdag kleine dingetjes in de achtertuin afsteek om goed te filmen.
    helaas al meerdere jaren meegemaakt dat sommige mensen helemaal gek worden.
    tis geven en nemen die dag,, sommige moeten toch echt wat meer geven.

    hier zie ik het meeste tegenop
    075 zaantjee

  19. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2010
    Berichten
    555
    Thanks
    923
    303 waarderingen in 152 posts
    Tegen de politie en de moraal ridders.

  20. #75
    VWC-Lid Derk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2010
    Berichten
    313
    Thanks
    23
    210 waarderingen in 62 posts
    Het einde van Oud en Nieuw.. Zo lang ben je er mee bezig zo lang droom je ervan wat zijn je projecten? Is alles wel goed? Is alles wel veilig? Heb ik alles wel?

    Dat zijn bekende dingen die dan door je hoofd gaan totdat die dag aanbreekt.
    Geweldig allemaal plezier hebben enzo, totdat het 00:30 is en dan weet je het.
    Oud en nieuw is voorbij... En dan krijg je dat lege gevoel, dat gevoel dat je zondagavond hebt maar dan veel sterker. Weer 1 heel jaar wachten vol met werk, school en vakanties.

    Vorig jaar moest ik echt 3 weken lang beseffen dat Oud en Nieuw voorbij was.
    I <3 Zippo

Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •