Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 143
  1. #46
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    dat je op weg naar huis bij de grens uit een rij van tienduizend als enigste aan de kant word gezet voor een vuurwerkcontrole

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Waar ik tegenop zie is de tijd tot pak-'m-beet Kerstavond.
    Ik heb in die tijd een semestertje school waarin ik bijster weinig hoef te doen, zo heb ik nu maar 4 uur les in de week. Na de herfstvakantie zo'n beetje zal dat een uurtje of 6 á 8 worden, maar het komt er op neer dat ik gewoon te veel vrije tijd heb.
    Die vrij tijd zit ik op VWC/AVP, en als er dan geen nieuwe post is, ga ik me vanzelf vervelen. Alle vrienden zitten ook op school, dus daar zit je dan; alleen thuis, de tijd te doden, luisterend naar alles wat er gebeurd buiten.
    Daar wordt je helemaal gek van soms..
    Maar, als het dan eenmaal Kerst is, kom ik weer tot rust hoop ik. Lekker vakantie, twee kerstdagen doorkomen, en dan is iedereen weer beschikbaar om leuke dingen te doen.

    Op oudjaarsdag erger ik me alleen aan gehaaste mensen, en agenten die je ten onrechte aanspreken. Verder red ik me altijd wel
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  3. #48
    VWC-Lid knalvuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Berichten
    466
    Thanks
    68
    178 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Waar ik tegenop zie is de tijd tot pak-'m-beet Kerstavond.
    Ik heb in die tijd een semestertje school waarin ik bijster weinig hoef te doen, zo heb ik nu maar 4 uur les in de week. Na de herfstvakantie zo'n beetje zal dat een uurtje of 6 á 8 worden, maar het komt er op neer dat ik gewoon te veel vrije tijd heb.
    Die vrij tijd zit ik op VWC/AVP, en als er dan geen nieuwe post is, ga ik me vanzelf vervelen. Alle vrienden zitten ook op school, dus daar zit je dan; alleen thuis, de tijd te doden, luisterend naar alles wat er gebeurd buiten.
    Daar wordt je helemaal gek van soms..
    Maar, als het dan eenmaal Kerst is, kom ik weer tot rust hoop ik. Lekker vakantie, twee kerstdagen doorkomen, en dan is iedereen weer beschikbaar om leuke dingen te doen.

    Op oudjaarsdag erger ik me alleen aan gehaaste mensen, en agenten die je ten onrechte aanspreken. Verder red ik me altijd wel
    Zoek voor die paar maandjes een baantje
    De tijd zal iig een stuk sneller voorbij gaan en je maakt je nuttig

  4. #49
    VWC-Lid 7klapper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 april 2008
    Berichten
    291
    Thanks
    90
    23 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gys_013 Bekijk bericht
    Het idee dat ik de hele dag sta te werken, en uiteindelijk na het stoken zo inslaap val van vermoeidheid
    Je slaat de spijker op zijn kop!
    ..

  5. #50
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    vanaf 2 januari, een diep zwart gat...... duurt enkele weken.

  6. #51
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Ik zie op tegen de groepjes jongeren die door de wijk lopen en met vuurwerk rondstrooien. Ze gooien de zwaarste knallers rond je oren en als je er wat van zegt krijg je gegarandeerd ruzie.

    In mindere mate zie ik op tegen de buurtpreventie, die 10.000 keer zegt dat je geen vuurwerk op het kunstgras moet gooien omdat het dan kapot gaat. Ook onzin want kunstgras kan daar heel goed tegen.

  7. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkkoning voor het bericht:


  8. #52
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    ik zie wel op met mensen die vuurwerk gooien richting mij of andere gooien.

    vorig jaar gehad, dat een volkswagen golfje stopt, raampje open, poolse nitraat eruit richting ons, wacht de knal af, lacht, en rijd met een rotvaart weg.

    en ik zie op tegen de pijn in m'n benen in mijn rug de dag erna, daar heb ik serieus last van een aantal dagen haha

  9. #53
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Zoals velen van jullie wel weten gaat het niet goed met mijn vader. Het ziet er naar uit dat hij nog maar enkele weken heeft. Ik zie er dan ook erg tegenop, mijn eerste oud en nieuw zonder mijn vader. Maar desondanks wil ik het toch weer groots maken, ditmaal voor mijn Pa, en mijn broertje die er ook niet meer is. Het moet!

  10. Deze 8 gebruikers waarderen RickB voor het bericht:


  11. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
    Zoals velen van jullie wel weten gaat het niet goed met mijn vader. Het ziet er naar uit dat hij nog maar enkele weken heeft. Ik zie er dan ook erg tegenop, mijn eerste oud en nieuw zonder mijn vader. Maar desondanks wil ik het toch weer groots maken, ditmaal voor mijn Pa, en mijn broertje die er ook niet meer is. Het moet!
    Sterkte kerel!

  12. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  13. #55
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    RickB stertke man! het zal zwaar voor je worden.
    Vorrig jaar was ik zelf onderweg naar Lopik de 29e om een deel van de spullen op te halen, toen mijn vader belde dat mijn oma dood was gevonden in haar stoel.
    Dit heeft veel roet in het eten gegooit voor oud en nieuw.
    desondanks was het een prachtige dag, met hier en daar een traantje.
    voor jou zal het nog wel zwaarder worden, je pa, is niet je oma..
    respect man..

    Waar ik tegen op zie..
    het niet slagen van de show die geschoten word met schietkist.
    en ik woon nu in een nieuwe wijk, heb een eigen huis gekocht.
    ben benieuwd wat ze er hiervan vinden, groot grasveld naast mijn huis waar veel honden lopen de hele dag, maar op oud en nieuw is er weinig wat mij tegenhoud,
    verder zie ik altijd een beetje tegen het weer op, wat gaat het doen? bedereft dit mijn dag of niet, t valt meestal wel mee. pas 1 super slecht jaar gehad.

    grtz
    075 zaantjee

  14. Deze 2 gebruikers waarderen k0enn voor het bericht:


  15. #56
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
    Ik zie op tegen de groepjes jongeren die door de wijk lopen en met vuurwerk rondstrooien. Ze gooien de zwaarste knallers rond je oren en als je er wat van zegt krijg je gegarandeerd ruzie.
    Ja, dat soort asogedrag, bah.

    En het weer; stortregen met storm...of weer killerfog...

  16. #57
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Toen ik vorig jaar wat van een paar gasten zei die een silver cracker naar een oud vrouwtje toegooiden reageerden ze eerst van 'hou je bek' en 'heb jij nou nog nooit wat gedaan' enz. Maar heb ze kort maar duidelijk uitgelegd waarom vuurwerk daar niet popularider op word en toen begrepen ze het opzich wel. eentje zei zelf zo had ik het nog nooit bekeken. Toch wel kick haha.

  17. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 september 2012
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    8 waarderingen in 1 post
    Ja idd. zon gasten verzieken het voor de liefhebbers
    Wat ik ook zo hinderlijk vind is dat als er bijvoorbeeld iemand met een hond aan komt lopen en er dan gewoon doorgestookt word wacht ff 2 min dat die persoon met die hond weg is en ga dan verder!

  18. #59
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
    Zoals velen van jullie wel weten gaat het niet goed met mijn vader. Het ziet er naar uit dat hij nog maar enkele weken heeft. Ik zie er dan ook erg tegenop, mijn eerste oud en nieuw zonder mijn vader. Maar desondanks wil ik het toch weer groots maken, ditmaal voor mijn Pa, en mijn broertje die er ook niet meer is. Het moet!
    Uit ervaring kan ik je mededelen dat je eerste oud en nieuw zonder een ouder zwaar is.
    Hopelijk heb je voldoende vrienden en zijn die ook bereikbaar die dag. Mij heeft het enorm geholpen om met ze te bellen, toen ik mij 31-12-2007 erg eenzaam voelde. Mijn moeder was een maand eerder heen gegaan en dat was mijn eerste oud en nieuw zonder familie en vrienden. Ik moest het slechts met een toenmalig partner vieren. Was niet ongezellig, maar de pijn/eenzaamheid raakte mij wel. Kan mij ergens vaag herinneren dat ik nog ergens contact heb gehad met Mattenfreak in die tijd. Heb ook een rouwkaart van de VWC-crew gekregen. Dat vergeet ik in ieder geval nooit meer.

    Mocht het zo ver raken, probeer dan genoeg steun te vergaren om je heen. Desnoods laat je iets op het forum weten, ik weet gewoon dat de leden je een hart onder de riem willen steken door hun medeleven te betuigen.

    Sterkte!

  19. Deze 3 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  20. #60
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.976
    Thanks
    1.700
    1.521 waarderingen in 566 posts
    @ RickB

    Ontzettend veel sterkte man in deze moeilijke tijd. Vind het echt ***** voor je!
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  21. Deze gebruiker waardeert dennis-pyro voor het bericht:


Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •