Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 332
  1. #46
    VWC-Lid ruudje156's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2011
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    99
    Thanks
    38
    21 waarderingen in 14 posts
    ik denk dat het rond de herfstvakantie een beetje gaat beginnen hier dan zijn er al best wat naar bels geweest waarschijnlijk.

  2. #47
    VWC-Lid VuurwerkDanny's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 september 2010
    Berichten
    145
    Thanks
    45
    113 waarderingen in 33 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyvanderlee Bekijk bericht
    Eerst was alleen ik het, maar nu hoorde ik gisteravond denk een nitraatje
    Heerlijk als je dat dan hoord
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wjtv Bekijk bericht
    Hier hoor je elke dag wel knallen. 's Avonds regelmatig een sierpotje te zien en afgelopen weekend ging er en behoorlijke doos de lucht in. Zware dreunen en grote boeketten. Genieten gewoon!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    ja dit is was normaal in dordrecht moet wel zeggen dat vorig jaar er veel politie aanwezig was in dordrecht,je moest wel opletten met afsteken .ze reden ook met autos in burger rond dat was wel lastig
    Ik snap niet dat je hier als freak blij mee bent. Natuurlijk zou ik ook al wel willen afsteken, dat snap ik best. Als er bijvoorbeeld met een WK of EK word afgestoken snap ik dat ook wel. Maar waarom nu al? Iedereen klaagt over de negatieve aandacht richting het vuurwerk en dat word zo niet minder. Elke keer als iemand nu al wat afsteekt zijn er zeker in een paar huishoudens mensen die er last van hebben, kleine kinderen die slapen, honden die gek worden e.d. Op den duur word het draagvlak in de samenleving voor vuurwerk hierdoor echt niet groter!

    of niet? Hoe zien jullie dat?

  3. Deze 4 gebruikers waarderen VuurwerkDanny voor het bericht:


  4. #48
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkDanny Bekijk bericht
    Ik snap niet dat je hier als freak blij mee bent. Natuurlijk zou ik ook al wel willen afsteken, dat snap ik best. Als er bijvoorbeeld met een WK of EK word afgestoken snap ik dat ook wel. Maar waarom nu al? Iedereen klaagt over de negatieve aandacht richting het vuurwerk en dat word zo niet minder. Elke keer als iemand nu al wat afsteekt zijn er zeker in een paar huishoudens mensen die er last van hebben, kleine kinderen die slapen, honden die gek worden e.d. Op den duur word het draagvlak in de samenleving voor vuurwerk hierdoor echt niet groter!

    of niet? Hoe zien jullie dat?
    Toen ik wat jonger was, vond ik het gaaf als iemand vroegtijdig knalde ja. Maar sinds een jaar of wat stoor ik mij er aan. Ik ben het dan ook eens met je stelling dat het beter is als je wacht ot de laatste dagen van het jaar.
    Kijk, met die verkoopdagen ben ik wat soepeler met die visie, af en toe een potje of pijltje vind ik dan ook wel sfeerverhogend. Maar in principe is het juist de charme van oud en nieuw dat je alleen de laatste dag mag knallen.

  5. Deze 4 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Vroegâh kon je het bestelde vuurwerk gelijk na de kerst ophalen. Kon je je gekochte vuurwerk nog een aantal dagen koesteren. Toen hoorde je eigenlijk voor die tijd niet veel geknal. Zou zou het eigenlijk, (wat helaas niet gaat gebeuren)weer moeten zijn.
    December Will Be Magic Again!!

  7. #50
    VWC-Lid VuurwerkDanny's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 september 2010
    Berichten
    145
    Thanks
    45
    113 waarderingen in 33 posts
    De laatste drie dagen van het jaar is het inderdaad al weer een verschil met oktober ja!

  8. #51
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkDanny Bekijk bericht
    Ik snap niet dat je hier als freak blij mee bent. Natuurlijk zou ik ook al wel willen afsteken, dat snap ik best. Als er bijvoorbeeld met een WK of EK word afgestoken snap ik dat ook wel. Maar waarom nu al? Iedereen klaagt over de negatieve aandacht richting het vuurwerk en dat word zo niet minder. Elke keer als iemand nu al wat afsteekt zijn er zeker in een paar huishoudens mensen die er last van hebben, kleine kinderen die slapen, honden die gek worden e.d. Op den duur word het draagvlak in de samenleving voor vuurwerk hierdoor echt niet groter!

    of niet? Hoe zien jullie dat?
    het heeft meer te maken met grenzen,ik heb in zwijndrecht gewoond en daar was in het verleden een soort van gedoog cultuur de laatste drie dagen werd volop gestookt maar men werd met rust gelaten.het betrof hier meestal he gekochte nederlandse spul aangevuld met belgisch knal.dat was leuk en gezellig maar in de loop der jaren werd de grens al snel opgezocht.ver ver voor tijd al beginnen en dan ook nog eens heel zwaar spul,met als gevolg dat ouderen -kinderen in bed -mensen met nacht dienst een gruwlijke hekel hieraan begonnen te krijgen.tja het eigen glazen verhaal

  9. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    sinds gister zijn mijn achter buur jongetjes aan het afsteken, constand baby pijltjes. opzich wel leuk, zolang het daar bij blijft,, heb geen zin in controle door de straat,
    uiteraard gister wel een kleine tegen reactie gegeven met een binkie, en een fenix nitraatje..
    wel heerlijk, krijg er de kriebels van...
    075 zaantjee

  11. Deze 2 gebruikers waarderen k0enn voor het bericht:


  12. #53
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik ben verhuisd dit jaar, maar hier is het maar rustig hoor...

  13. #54
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    ik denk dat iedereen die van vuurwerk houdt de kriebels wel begrijpt,toen ik jong was had ik tig sloffen thunders en astronouten in een la onder mijn bed liggen.en dan open dicht open dicht kijken en turen tellen en nog eens tellen als ik daar aan terug denk moet ik wel lachen leuke tijd.liefde voor kruit lucht

  14. Deze 2 gebruikers waarderen chappie voor het bericht:


  15. #55
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Hier zijn er af en toe knallen te horen In de verte Maar het verder in de buurt nog aardig rustig

    Of ze moeten bij ons achter een verjaardag hebben dan Gaat het soms wel te keer

    Ik denk zodra de herfstvakantie begint Dan Hoor je bij mij ook weer veel Knallen Maar absoluut niet van mij

  16. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Locatie
    zaanstad
    Berichten
    53
    Thanks
    23
    24 waarderingen in 9 posts
    @k0en

    toevallig in de buurt van westerwatering? dan heb ik je volgens mij nog gehoord haha
    http://www.youtube.com/user/DieTaskforceFlapoor

  17. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 juli 2012
    Berichten
    140
    Thanks
    53
    38 waarderingen in 33 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkDanny Bekijk bericht
    Ik snap niet dat je hier als freak blij mee bent. Natuurlijk zou ik ook al wel willen afsteken, dat snap ik best. Als er bijvoorbeeld met een WK of EK word afgestoken snap ik dat ook wel. Maar waarom nu al? Iedereen klaagt over de negatieve aandacht richting het vuurwerk en dat word zo niet minder. Elke keer als iemand nu al wat afsteekt zijn er zeker in een paar huishoudens mensen die er last van hebben, kleine kinderen die slapen, honden die gek worden e.d. Op den duur word het draagvlak in de samenleving voor vuurwerk hierdoor echt niet groter!

    of niet? Hoe zien jullie dat?
    Geef ik je gelijk in, ik doe dan enkel klein spul, denk aan grondbloemen en rotjes, geen nitraten of shocks, of storen mensen zich ook al aan grondbloemen?

  18. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
    sinds gister zijn mijn achter buur jongetjes aan het afsteken, constand baby pijltjes. opzich wel leuk, zolang het daar bij blijft,, heb geen zin in controle door de straat,
    uiteraard gister wel een kleine tegen reactie gegeven met een binkie, en een fenix nitraatje..
    wel heerlijk, krijg er de kriebels van...
    En dat is nou nét de verkeerde reactie.
    Aanspreken hoeft ook weer niet, maar overtreffen is altijd verkeerd. Zij babypijltjes; jij een nitraat; de buurjongen een Cobra 6? Het geeft overlast, dat is een feit.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyvanderlee Bekijk bericht
    Geef ik je gelijk in, ik doe dan enkel klein spul, denk aan grondbloemen en rotjes, geen nitraten of shocks, of storen mensen zich ook al aan grondbloemen?
    Grondbloemen? Mensen met honden schijnen er een hekel aan te hebben.

    Gewoon algemeen een beetje opletten wat je afsteekt, waneer en waar. Liefst op een open veld van huizen vandaan, zoals een weiland, bos of polder. Het liefst ook geen knallen. Dus geen nitraten, maar ook geen rotjes of shocks. Een grondtolletje of een klein vulkaantje moet natuurlijk gewoon kunnen (lang leve Cat.1!)
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  19. Deze gebruiker waardeert kamikaze voor het bericht:


  20. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 juli 2012
    Berichten
    140
    Thanks
    53
    38 waarderingen in 33 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
    sinds gister zijn mijn achter buur jongetjes aan het afsteken, constand baby pijltjes. opzich wel leuk, zolang het daar bij blijft,, heb geen zin in controle door de straat,
    uiteraard gister wel een kleine tegen reactie gegeven met een binkie, en een fenix nitraatje..
    wel heerlijk, krijg er de kriebels van...
    Vind ik een beetje krom, je vind zelf dat die jongens het moeten houden bij babypijltjes, omdat je geen controle wilt. Maar daarna wel 'antwoorden' met een fenix + binkie...

  21. #60
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    Haha, nee niet bij westewatering,, ik woon zelf een aantal kilometertjes verder tegenwordig!
    toch word er al behoorlijk geknalt in zaanstad, gister weer flinke dreunen, de cobratjes zijn weer flink in omloop hier!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickietjuh Bekijk bericht
    @k0en

    toevallig in de buurt van westerwatering? dan heb ik je volgens mij nog gehoord haha
    075 zaantjee

Pagina 4 van 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •