Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 40 van 40 EersteEerste ... 30383940
Weergegeven resultaten: 586 t/m 598 van 598
  1. #586
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Was voor mij weinig aan, overdag ging het prima. Zodra het begon te schemeren en nog droog was ben ik begonnen met wat projecten "te vernietigen". De wind rukte alles uit elkaar en het was sterren koppen af en toe... Na het eten, rond een uur of zeven dacht ik nog even te gaan stoken, maar toen regende het al beoorlijk en de wind was ook nog steeds te hard imo. Tot 12 uur alleen nog wat in de achtertuin gestookt, fonteintjes en klein spul haha. Net na 12en was het zowaar iets beter en heb 2 cakes uit het Buurtassortiment gestookt en een Wave Willow. Daarna nog 3 pakken Zware Jongens, 5 tegelijk en 1 los die niet de eerste keer afging en toen begon het alweer harder te waaien en te regenen.
    Ben voor het eerst voor half 1 gestopt en door het dorp gaan lopen, waar tot mijn grote verbazing toch nog behoorlijk werd gestookt. Krijg ik normaal niets van mee, aangezien ik zelf bijna altijd wel tot 2 uur stook en ik dan nog zo'n beetje de enige ben

    Dat was wel een leuke openbaring, maar voor de rest blehhhhhhhhh. Als het dan komende jaarwisseling maar geen mist is...

  2. #587
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 februari 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    59
    Thanks
    28
    19 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ook hier een waardeloze jaarwisseling. Normaal geef ik er niet veel om maar dit jaar was ik de hele avond heel erg geirriteerd. Alles zat tegen vanaf de middag. Toen kwam ook nog eens het weer om de hoek kijken; windkracht 6 (oke ik had dan wel een rot stookplek om 0.00, 400 meter van de kust af) met erge rukwinden en ook nog een een bak regen wat er uit de hemel kwam. Pas om 2.00 begonnen met afsteken van het vuurwerk! Na een kwartier was ik er klaar mee, inpakken en wegwezen.
    Ouch.. dat is echt zwaar vervelend ja..
    Ik hoop echt dat het dan volgend jaar een stuk beter loopt, want ik zou hier ook erg chagrijnig & gestresst van worden.

  3. #588
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Voor mij de meest waardeloze jaarwisseling tot nu toe
    Heel de middag bezig geweest aan m'n project, alles kletsnat dingen gingen niet aan,
    dan denk je dat dat alles is, nee dan rijd er een imbeciel met een scooter dwars over je vuurwerk!!@
    Heel het project ging dus vanaf het midden naar het begin+einde toe
    Nee voor mij voorlopig even geen vuurwerk, ik ben er goed misselijk van...
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  4. #589
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Het was slecht weer maar het heeft de pret niet mogen drukken. Hele dag klein spul gestookt tot we er bij neervielen ondanks de windkracht 6-7 en de miezer af en toe. Bijen enzo binnen gehouden maar de pijlen gingen allemaal goed omhoog; eerder tegen de wind in dan met de wind mee! Ok; cakes verwaaiden vooral eind van de midddag/begin van de avondshowtjes behoorlijk maar we genoten er niet minder om; best lekker die gouden mines en crackling om de kop, met brilletjes op! Hahaha.

    En mijn bewering over de jaarwisseling van eerder kwam wéér uit: vanaf uur of 20-21 was het prutweer. Harde regen, nog hardere wind. En vlak tegen 00u, toen op radars hopeloos leek, keek ik met m'n zwager naar buiten en zagen beiden hetzelfde: afgezwakte wind en droog. Ongelooflijk. Het is al de zoveelste jaarwisseling die ik meemaakte waar het weer slecht is en het vlák voor twaalven voldoende opklaart om te stoken...die houe we d'r in!

    En 't mooiste? Half uur later sjouwde ik m'n In Shock en finaleprojectje naar buiten en precies tóen begon het pas weer te regenen en de wind weer aan te trekken, tot volkomen noodweer (storm/harde regen) de rest van de nacht.

    Ik ben de Weergoden zeeeeeeeeeeeeer dankbaar voor dat ene goeie halfuur na twaalven, en dat de compromis overdag (zij pesten, ik stoken) goed uitgepakt heeft.

  5. #590
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Mannen, eind van dit jaar ben ik er kwa weer weer bij natuurlijk, de rest van het jaar ook...

  6. Deze 13 gebruikers waarderen davidh voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  7. #591
    VWC-Lid Anaconda's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Berichten
    996
    Thanks
    564
    3.577 waarderingen in 566 posts
    Bij ons in het zuiden des lands vanaf de ochtend tot de avond droog weer gehad met een waterig zonnetje en harde wind. Vanaf 22.00 uur begon het te miezeren en laterna flinke regen. Om middernacht op een drupje na eventjes droog, maar rond 0.30 uur helaas weer regen.
    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

  8. Deze gebruiker waardeert Anaconda voor het bericht:

    3xh

  9. #592
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Qua weer was dit de meeste teleurstellende oud en nieuw die ik mij kan herinneren.
    karel utrecht tango weer met veel regen en wind vanaf de namiddag en de hele nacht door tot ver in 1 januari. Meeste toch de lucht ingejaagd maar echt relaxed ervan genieten was het dit jaar toch niet helemaal.
    Komende 10 jaar recht op windkracht 2, droog en rond het vriespunt!

  10. Deze gebruiker waardeert AtaiLo voor het bericht:

    3xh

  11. #593
    VWC-Lid FireworkAddicted's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2010
    Locatie
    VWC
    Berichten
    699
    Thanks
    5
    211 waarderingen in 128 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
    Mannen, eind van dit jaar ben ik er kwa weer weer bij natuurlijk, de rest van het jaar ook...
    Thanks! Het weer klopte zo goed als 98% hoe je het had beschreven (voor het westen). Top! Tot de laatste weken van het jaar!
    Neem het ervan!

  12. Deze gebruiker waardeert FireworkAddicted voor het bericht:

    3xh

  13. #594
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
    Mannen, eind van dit jaar ben ik er kwa weer weer bij natuurlijk, de rest van het jaar ook...
    Het waren weer fijne bijdragen. Echt leuk voor de countdown ook. Tot aan het einde van 2013!

  14. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:

    3xh

  15. #595
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Ik ben wel blij met een eigen Vuurwerkcrew weerman. Erg leuk om te lezen hoe het weer zich ontwikkeld, en of het ook een beetje klopt met de voorspellingen.

  16. #596
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
    Mannen, eind van dit jaar ben ik er kwa weer weer bij natuurlijk, de rest van het jaar ook...
    Super bedankt!

    Je voorspelling klopte aardig voor de westkust. Heb het overdag gelukkig droog gehouden, en vanaf een uur of 5 mimer, en pas ná 2'en 's nachts echt regen.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  17. #597
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Davidh.
    Alweer bedankt voor alweer een seizoen vol voorspellingen.
    Ik heb er weer van genoten en ben er weer een beetje wijzer van geworden.
    Ik en vele met mij wacgren met spanning af na nieuwe voorspellingen.
    Tot zo ver Bedankt!!

  18. #598
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.976
    Thanks
    1.700
    1.521 waarderingen in 566 posts
    Ondanks de schitterende collectie die ik dit jaar bij elkaar had geschraapt heb ik er niet optimaal van kunnen genieten helaas
    Van half 7 tot 06:00 non stop regen gehad. Met tussendoor stevige wind.
    mijn cakes werden letterlijk weggeblazen in de lucht waardoor de effecten niet goed tot hun recht kwamen. Ook het profspul van een buurtbewoner kwam minder tot zijn recht dan andere jaren.
    Toch hebben we er het beste van proberen te maken, en dat is helaas niet helemaal gelukt. Voor mij het slechtste oud en nieuw sinds jaren. Hopen dat het komend jaar beter weer is....
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  19. Deze gebruiker waardeert dennis-pyro voor het bericht:

    3xh

Pagina 40 van 40 EersteEerste ... 30383940

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •