Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[L119] Patriot Launcher

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
    Deze is momenteel al geruime tijd te koop.Zowel in Baarle als in Olen.
    Ik heb het vast over het hoofd gezien, maar wat is de prijs van de PL? In het start-topic staat 10 euro, maar dat is info van 3 jaar geleden

    Comment


      #17
      Prijs is 11 euro en er was alltijd korting per 3 voor 25 euro maar dat weet ik niet of dat er nog is @ corne kan jij daar meer over zeggen?

      Mvg

      EdesekruitTuig
      :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door eboyvuurwerk Bekijk bericht
        Prijs is 11 euro en er was alltijd korting per 3 voor 25 euro maar dat weet ik niet of dat er nog is @ corne kan jij daar meer over zeggen?

        Mvg

        EdesekruitTuig
        Jazeker telt die aktie nog.
        Word lid van de [B]LVC.[/B]

        Comment


          #19
          kijk das nog eens een leuke korting. Binnenkort maar eens een paar gaan halen dan.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
            Jazeker telt die aktie nog.
            Quote van vuurwerkbelgie:
            Tot 31 augustus 2010 is de Patriot launcher in een sterke aktie te verkrijgen voor geen 11Euro maar drie stuks voor 25Euro.
            Is dit een vaste actie of is hij tot een bepaalde datum geldig?

            Comment


              #21
              Zojuist afgestoken in de achtertuin!

              Heerlijke klappen en lekkere finale!! WOEHOEEEEEEEEEE

              Comment


                #22
                Heerlijke knalcake, net tempo en een goede finale! Heerlijk Jammer genoeg niet gefilmd.

                Comment


                  #23
                  Ik ben teleurgesteld in de Patriot Launcher, had hoge verwachtingen van... heb een karton patriot launcher en thundering heaven afgestoken, nou patriot launcher komt niet eens in de buurt van thundering heaven... die klappen waren duidelijk zachter en het effect van de PL was ook niet zo spectaculair, maarja dat moet je maar voor lief nemen omdat het een knal pot is of eigenlijk niet? Want de klappen klonken net zo als de klappen van een doodgewone sierpot! Geen PL meer voor mij.

                  P.s. + puntje was de finale van 5 schoten. moeten ze toevoegen aan de Thundering Heaven

                  Comment


                    #24
                    Ik weet niet welke jij dan hebt gehad maar ik vond het een erg goede knalpot. Mooi tempo, lekkere klappen en ti-boeketjes, helemaal goed

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
                      Ik weet niet welke jij dan hebt gehad maar ik vond het een erg goede knalpot. Mooi tempo, lekkere klappen en ti-boeketjes, helemaal goed
                      Heb toch echt dezelfde gehad als jij, steek maar eens je patriot af samen met een thundering heaven of met een sierpot, dan begrijp je wat ik bedoel.

                      Comment


                        #26
                        Heb gisteren ook 4 thundering heavens afgestoken om 10 uur s'ochtends. Maar de knallen van een TH zijn echt niet harder hoor. Misschien dat het harder op je is over gekomen door het hoge tempo van de thundering heaven? En knalpotten in België knallen nou eenmaal niet zo extreem hard, maar je betaald per tube ook minder geld vergeleken met sierpotten

                        Comment


                          #27
                          nou ik heb 2 kartonnen gehad, pl en th... heb die beiden afgestoken 's nachts apart en tezamen, meerdere malen... verschil was overduidelijk. 2 verschillende potjes natuurlijk, 1 met ti-boeket en een salvo finale, de ander gewoon harde knal zonder effect. Beiden haast hetzelfde tempo, pl duurt korter door de finale. Voor mij en de aanwezigen gaat de Thundering Heaven harder, verder is twisten over de smaak.

                          Comment


                            #28
                            6x patriot launcher
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #29
                              Op vuurwerkbelgie.be staat deze knalcake 2x vermeld.
                              Echter staat er achter het productnaam (12) en bij de andere (6). Ik vermoed dat dit betrekking heeft op het aantal in het karton.

                              Klopt het dat er dus 2 verschillende kartonnen met inhoud 6 en 12 van dit product is?

                              Of zit er daadwerkelijk nog verschil in de cakes zelf qua inhoud, afmetingen etc?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                                Op vuurwerkbelgie.be staat deze knalcake 2x vermeld.
                                Echter staat er achter het productnaam (12) en bij de andere (6). Ik vermoed dat dit betrekking heeft op het aantal in het karton.

                                Klopt het dat er dus 2 verschillende kartonnen met inhoud 6 en 12 van dit product is?

                                Of zit er daadwerkelijk nog verschil in de cakes zelf qua inhoud, afmetingen etc?
                                Je kunt deze cake inderdaad per 6 stuks in een karton kopen of per 12. Verder maakt dit geen verschil. Als je ze per 6 koopt kan je ze mooi doorlonten met een stuk quickmatch en weer terug doen in het karton, krijg je een 'profilook' knalblokkie van 96 shots!

                                Comment

                                Working...
                                X