Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 17
  1. #1
    VWC-Lid joost01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    829
    Thanks
    299
    276 waarderingen in 145 posts

    [Ultimate Pyro] Red/Green Thunder [Single Shot]

    Artikelnaam: Red Thunder of Green Thunder
    Omschrijving: Dit is een single shot. Multititaniumsalutes mit Leuchtspur Rot/Grün.
    Land van herkomst: Duitsland

    Red Thunder:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Green Thunder:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Berichten
    45
    Thanks
    2
    3 waarderingen in 3 posts
    ik heb begrepen dat hier gewoon patronen in zitten. Beetje gevaarlijk. Ontgaat me ook totaal dat die van dat ultimate pyro niet gepakt worden door de Duiste overheid.

  3. #3
    VWC-Lid bluebear's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    357
    Thanks
    11
    10 waarderingen in 9 posts
    wat bedoel je met dat er patronen inzitten?
    en inderdaad ik vind het ook raar dat ultimate pyro zo openlijk met zijn extreme producten naar buiten komt en hoe lang ze dat al doen.
    'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

  4. #4
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluebear Bekijk bericht
    wat bedoel je met dat er patronen inzitten?
    en inderdaad ik vind het ook raar dat ultimate pyro zo openlijk met zijn extreme producten naar buiten komt en hoe lang ze dat al doen.
    Tor netwerk ftw ... kijk naar vuurwerkfreakz.. ook zo'n site. Met proxy's ofzo kun je al best veel. En corruptie is er vaak ook nog.
    Sommige klappers van hun gaan ook echt te ver... Er kunnen serieuze ongelukken mee gebeuren.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  5. #5
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Toch vind ik het er erg mooi uit zien.
    Maar wat dat betreft koop ik dan wel bijvoorbeeld een 2 inch mine van Cafferata of een Vette Marja.

    Het ziet er op het filmpje allemaal leuk uit, maar als het mis gaat op straat.....
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  6. #6
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Toch vind ik het er erg mooi uit zien.
    Maar wat dat betreft koop ik dan wel bijvoorbeeld een 2 inch mine van Cafferata of een Vette Marja.

    Het ziet er op het filmpje allemaal leuk uit, maar als het mis gaat op straat.....
    Klopt , maar ja waarom zouden deze mensen meer fouten maken dan gemiddelde fabriek. Als ze evenveel of misschien zelfs meer kennis hebben kan het denk ik geen kwaad toch ;)? Ze hebben wel leuke dingen. Deze doen me een beetje denken aan de ROT single handshots.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Berichten
    45
    Thanks
    2
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik sprak nog niet zo heel lang geleden een kennis (duitser) die in duitsland veel in het vuurwerk wereldje doet. Hij vertelde mij dat deze producten simpelweg gevuld zijn met knalpatronen.

    Wat ik me inderdaad afvraag van deze producent maar ook van dat vuurwerkfreakz als de politie simpelweg een trigger neerzet bij de TNT (vuurwerkfreakz geval) en als ze dan een pakket bestellen en de politie krijgt een melding zijn ze toch binnen enkele tellen gepakt

    Pakje fenix per post vind ik al beetje link voor de courier maar een knaller met 800gr vind ik link voor ze bestelbus haha.

  8. #8
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharkyboy Bekijk bericht
    Ik sprak nog niet zo heel lang geleden een kennis (duitser) die in duitsland veel in het vuurwerk wereldje doet. Hij vertelde mij dat deze producten simpelweg gevuld zijn met knalpatronen.

    Wat ik me inderdaad afvraag van deze producent maar ook van dat vuurwerkfreakz als de politie simpelweg een trigger neerzet bij de TNT (vuurwerkfreakz geval) en als ze dan een pakket bestellen en de politie krijgt een melding zijn ze toch binnen enkele tellen gepakt

    Pakje fenix per post vind ik al beetje link voor de courier maar een knaller met 800gr vind ik link voor ze bestelbus haha.

    Het is indd link , maar het is groter als je denkt ;) En misschien zijn de mensen bij tnt ook wel corrupt. Ik neem aan de ze de zaken goed op orde hebben , via het net zijn ze niet te vinden. Maar de post kan nog wel eens een probleem worden. Ik bestel ook geen 1 ding bij hun ik haat de post gewoon.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  9. #9
    VWC-Lid bluebear's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    357
    Thanks
    11
    10 waarderingen in 9 posts
    inderdaad maar misschien moeten we maar eens ophouden over vuurwerkfreakz of iemand moet eens informeren hoe dat zit want die krijgen op deze manier ook alleen maar meer aandacht.
    'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

  10. #10
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluebear Bekijk bericht
    inderdaad maar misschien moeten we maar eens ophouden over vuurwerkfreakz of iemand moet eens informeren hoe dat zit want die krijgen op deze manier ook alleen maar meer aandacht.
    Tja wat wil je , ze hebben mensen gevraagd om op youtube hun te promoten , via youtube gaat alles nog sneller dan google. Ik vind het ook achterlijk dat ze het zo doen. Zodra dit weer in het nieuws komt krijgt vuurwerk een nog slechtere naam :(

    Ik heb er niks mee... ze doen het toch alleen maar om het geld. Alles draait om fkn geld gadverdamme rotzooi is het. Ik koop nog liever een slof djf thunders dan 10 delova rana's. En al waren de delova rana's dezelfde prijs als de djf thunders. Dan nog niet !!
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  11. #11
    Banned
    Geregistreerd
    30 september 2005
    Berichten
    309
    Thanks
    184
    195 waarderingen in 64 posts
    Ik vind het persoonlijk geweldig dat ze dit soort knallers en siervuurwerk op de markt brengen. De prijs is zo hoog, dat de meeste vooral jonge mensen zichzelf wel twee/drie keer bedenken, ofwel ik zie het puur als knallers voor liefhebbers. Wat dus direkt leidt tot een veiliger gebruik. Heeft trouwens iemand deze ooit in het echt meegemaakt? Vind de salute knallen namelijk niet echt goed overkomen, of komt dat puur door de knalpatronen?
    Laatst gewijzigd door wonkobonko; 15 mei 2012 om 18:22

  12. #12
    VWC-Lid bluebear's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    357
    Thanks
    11
    10 waarderingen in 9 posts
    onzin, c6 gaat vaak ook voor de hoofdprijs en die verkopen ook goed aan jongeren.
    als ze dan weten hoe hard een product knalt hebben ze het er toch wel voor over.
    die zwaardere knallers van ultimate pyro zouden eigenlijk door niemand afgestoken moeten worden.
    producten als hier boven vind ik zelf ook erg mooi maar die hebben dan ook een stuk minder met explosieven te maken.
    'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

  13. #13
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    En aangezien ze 3 inch titanium salutes op de grond afsteken als promotie filmpje , weet ik dat het om geld en domme mensen gaat. Zo spoor je juist de jongeren fout om te gaan met zwaar vuurwerk. Doe het op zijn minst dan met een mortier en zandzakken of laat een mooi rek zien en zeg hoeveel afstand je moet hebben en wat de gevaren zijn als je qm afsteekt enzv enzv. Maar nee hoor het word op de grond gelegd en verder niks.

    Van mij part worden ze lekker gepakt !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  14. #14
    VWC-Lid bluebear's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    357
    Thanks
    11
    10 waarderingen in 9 posts
    kan allemaal dingen aangaan voeren over dat bijv. een 3 inch shell niet op de grond hoort of dat je dan ook 1 product van up kan nemen ipv 3 cobra's.
    in elk geval hebben de zwaardere producten van UP bij mij een grens overscheden.
    'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

  15. #15
    Banned
    Geregistreerd
    30 september 2005
    Berichten
    309
    Thanks
    184
    195 waarderingen in 64 posts
    grappig dat mijn post is gedelete, wat deed ik nu weer verkeerd?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •