Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Was ook aanwezig vandaag en wat een top showtje. Wat een kwaliteit spul heb echt optimaal genoten. Iedereen bedankt voor de gezellige avond! En vincer,Gijs en frankyboy het was gezellig in het bosnie cafe op de terugweg
    Stoken tot we er bij neervallen!!

    Comment


      #62
      Jij ook bedankt voor de gezellige avond, wat hebben we weer gelachen!
      Laat het duidelijk zijn dat we gisteren naar de winnaar van de editie 2012 hebben gekeken. Het was een prachtige show, verreweg de mooiste tot nu toe die ik in mijn leven heb gezien! Ik blijf zaterdag dan ook lekker thuis en ga dan nog eens de show terug bekijken.

      Comment


        #63
        Helemaal eens met vincer van ongekend niveau deze show!!!Heb al aardig wat shows gezien,maar dit was toch echt wel zo strak allemaal echt zwaar genoten.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #64
          Het mag duidelijk zijn dat we gisteren hebben mogen kijken naar de winnaar van Knokke-Heist 2012 !
          Wat een geweldige show hebben we gezien.. super getimed op zeer leuke muziekkeuzes.
          Prachtig om zoveel single shots zo goed getimed te zien.. ook de 360 graden single shots waren super!

          Ontzettend blij dat ik de reis toch heb gemaakt en deze show heb mogen bekijken! Top!


          Foto's volgen!
          Laatst aangepast door pyroboy; 24 August 2012, 12:58.

          Comment


            #65
            Waren er trouwens mensen die zich afvroegen waar Scarpato de meeste producten van heeft gebruikt?
            Het waren voornamelijk producten van Martarello!

            Comment


              #66
              film van de italianen , te bekijken in 720p
              viel spasssssss

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

              Comment


                #67
                Was echt een super mooie show! Finale was echt super met die crackling tails. Ben echt blij dat ik deze show toch heb kunnen zien. Volgend jaar staat knokke heist weer in de planning.
                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                Comment


                  #68
                  Hier nog mijn filmpje.
                  Wel even HD aanklikken
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                  Vuurwerkbieb.nl

                  Comment


                    #69
                    video scarpato:
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                    wat een meesterwerk!
                    ffffffffff

                    Comment


                      #70
                      Superfilms mannen!

                      Zit te genieten hier, wat een show zeg

                      Comment


                        #71
                        Een geweldige show gezien van Scarpato! zooo lekker zoveel singelshots

                        Vuurwerkfestival, Knokke-Heist, Scarpato, Italie, vuurwerk, feuerwerk, fireworks, 2012

                        Comment


                          #72
                          Zag dat jack zijn film ook online heeft gezet. Heerlijk om terug te zien

                          3th competitor of the 34th edition of the International Fireworks Festival Knokke-Heist: One of the very best and spectacular shows ever performed on this fe...


                          Credits gaan dus naar jack en gerdo van pyroworld
                          Laatst aangepast door dennis-pyro; 24 August 2012, 21:45.
                          Stoken tot we er bij neervallen!!

                          Comment


                            #73
                            Single shots in de uitverkoop? Als ik eerlijk ben vind ik de show op video een beetje tegenvallen. De muziekkeuze is in het begin ongelukkig en het steppen gaat in mijn ogen te traag waarbij er te weinig ondersteunde shells zijn. Producten zijn echt wel mooi daar ligt het niet aan maar de trage stijl vind ik minder. Pas bij 11 minuten begint het mooi te worden met die flashes op de grond die heel snel van links naar rechts gaan. Ik hou echt van single shots hoor maar ze mochten er van mij wel een paar omruilen voor wat originele italiaanse doelpalen ;-)

                            Finale is wel tof en dan met name de enorme crackling muur, erg origineel! Zullen wel eerste worden dat staat wel vast!
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              #74
                              De show tegenvallen?je maakt een geintje zeker.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #75
                                Er zijn nog amper foto's geupload van de prachtshow van Scarpato/Pyro-emotions.. bij deze dus maar mijn foto's!!











































                                Comment

                                Working...
                                X