Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Galaxy A/B/C /C/D/E/F [NL]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Dit is een heel mooi pakket met grote uitwerkingen en harde bursts.
    Had hem vorig jaar, en heb hem dit jaar maar weer mee besteld.

    Comment


      #32
      Oke, nou ben benieuwd!

      Ik krijg er gratis de cake

      Coup D'etat bij of Levation.

      De eerste wel eens een filmpje van gezien! Mooi ding, de tweede niet. Ben benieuwd of dit nog wat is. ZAl het wel filmen voor jullie

      Comment


        #33
        Is mij ZEER goed bevallen!

        Kreeg dus 3* galaxy en 3* uranus waaronder de uranus D!

        mooie blokken vooral 2 tegelijk is een showtje opzich!

        Comment


          #34
          Heb dit assortiment nog over..

          Volgend jaar maar weer!
          HaagsKrùit onwès explausief

          Comment


            #35
            Galaxy A

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Galaxy B/C

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Uranus B/C/D

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #36
              Ik had de Galaxy A, De pot heeft grote en duidelijke effecten en goede burst. Filmpje:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #37
                Had ikdit jaaar ook viel tegen had beter voor dat geld extreme salut kunnen kopen

                Comment


                  #38
                  Staan dit jaar ook bij mij in de straat. Heb ze voor 68,- kunnen scoren :P
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #39
                    Ik heb altijd het idee van deze serie en daarnaast wel meer van de oudere series van Zena, dat het van ''alles'' een beetje is, nooit echt onder de indruk geweest ervan. Alle effecten worden matig tot redelijk uitgevoerd. Bij deze serie bv wordt er ~250 gr verdeeld wordt over 19 shoten, dit kan gewoon veel beter (voorbeelden genoeg: Buurt ass., extreme salute etc.) Met name de crackling tussendoor verpest het voor mij, dit zie je dan ook bij de meeste oudere multi cake series van Zena (Messier, aquarius etc, ja het zijn dan ook budget cakes I know, maar dan nog).

                    De nieuwe producten daarentegen geven wel weer een glimlach op mijn gezicht

                    Comment


                      #40


                      Leuke potjes.

                      Comment


                        #41
                        IK heb een dossje binnen maar heb gewoon de versie uit BE mee gekregen uit een NL winkel :P
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #42
                          Ik vond ze tegenvallen kwa effect grootte en burst. Maar dan vergelijk ik ze ook met het buurt ass en super 6-19 cakes die ik ook had.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            #43
                            Is dit assortiment die €115,- euro (prijs van mijn dealer afgelopen jaarwisseling) nog waard, of is het verstandiger deze links te laten liggen om een beter alternatief aan te schaffen?

                            Comment


                              #44
                              ik zie hem staan voor 70, dus 115 is denk ik teveel.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                                ik zie hem staan voor 70, dus 115 is denk ik teveel.
                                Ik ga ze voor 70 wel halen, wil het best proberen voor die prijs. Veel afwisseling zo te zien.
                                Vuurwerk is een passie!

                                Comment

                                Working...
                                X