Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijn Vuurwerk stopt ermee!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Marijn word nu een collectors item
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Is er dan geen andere importeur die interesse heeft in de producten van Marijn vuurwerk? Ik heb er geen verstand van hoor, maar als dat mogelijk is ben ik benieuwd. In ieder geval veel succes met de rest van het bedrijf
      ---

      Comment


        #18
        ik denk niet dat Evelien dat wilt, Marijn vuurwerk is nog steeds een kindje van haar.
        www.rowyvuurwerk.nl

        Comment


          #19
          1 woord....... BALEN!!

          Comment


            #20
            Erg zonde ja..

            Het eerste waar ik aan moest denken was;

            Dus dan kan ik dit jaar geen zware jongens assorti meer halen, terwijl ik deze altijd al een xtje heb willen proberen. Hier krijg ik dan nog wel een kans voor maar daarna zal dat helaas niet meer kunnen. Erg zonde want ik kan zo een aantal producten opnoemen die inderdaad erg inovatief waren. Woede, hoogmoed, de binkie, vette marja etc.

            Het zou mij niet verbazen als ze stoppen (of mede) vanwege het gezever met allerlei instanties. Dit vanwege mierengeneuk over wat sterren in de binkie.. Dat snap je toch niet, waar komt het idee vandaan dat 2gr flash met 2 gekleurde sterren veiliger is als 2gr flash zonder enige toevoeging? Ik snap niet dat ze denken daarmee de (schijn)veiligheid in Nederland te verhogen

            Maar dit is maar een speculatie, wat de rede ook mag zijn:

            Balen en succes verder

            Comment


              #21
              Elburgersc,

              Sneu voor diegenen die Marijn een warm hart toedragen en Evelien veel sterkte toegewenst en naar mijn mening had Marijn super¨producten. Jammer maar er zal een goede reden zijn!!

              Comment


                #22
                Hmm dit vind ik echt een minder bericht zeg! HEEEL erg zonde !

                Comment


                  #23
                  jammer, Heb alleen hoogmoed gehad van Marijn, ook nog bij toeval. hiervan was ik gecharmeerd.
                  Dus over producten kan ik niet veel zeggen.
                  Wel jammer dat ze stoppen. ze hadden wel leuke ideeën. Misschien wat te duur naar mijn idee, maar toch. Ik hoop dat het niet komt door donkere toekomstverwachtingen met betrekking tot eventueel verbod.
                  Gaan ze wel verder met bombers?
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #24
                    Bombers en marijn staan wat dat betreft gewoon los van elkaar en bombers zal dus op zichzelf doorgaan.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                      Marijn word nu een collectors item
                      betekend dit dan ook dat er dit jaar geen korting zal zijn op de zogenoemde collectors item's?
                      no disrespect tegen Marijn
                      'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

                      Comment


                        #26
                        Minder om te lezen zeg.
                        Marijn was wel een van de collecties waarvan ik er elk jaar een x aantal artikelen van kocht en afstak.
                        Minder, ik ga ze wel missen.
                        Want ze waren wel een importeur die wel hun/haar nek uitstak.

                        Met andere woorden, ik vind dit gewoon k l o t e!
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #27
                          Godverdomme, wat een ***nieuws zegh!
                          Bijna alle andere merken/importeurs prima, maar waarom nou net Marijn? Kapot geprocedeerd? Geld op?
                          Meest creatieve importeur van NL sinds een paar jaar, en nu al weer pleite! Echt bijzonder ***.

                          Comment


                            #28
                            Altijd jammer dit,heb zelf nooit marijn gehad maar zag hier op vwc altijd goeie berichten.
                            Sterkte gewenst voor alle betrokkenen.

                            Comment


                              #29
                              Huh, wat is dat nou opeens voor volslagen onverwachts? En een paar week geleden nog evalueren en ons om meningen vragen voor 't nieuwe seizoen...dan moet er toch wel wat gebeurd zijn in de tussentijd en natuurlijk zijn daar details voor nodig om begrip bij ons liefhebbers te kweken!
                              Zomaar batsboem een vernieuwende, creatieve importeur foetsie?! De eerste en nog altijd bijna enige die wat Kunst in het vuurwerk terug durfde te brengen, gecombineerd met leuke Hollandse namen. Grooooot gemis maar dan ook weer een grote kans voor andere importeurs om 'ns wat af te stappen van het boemknalboeket-sjepieter en ipv enkel de vorm/naamgeving ook de creatieve grensverleggende stijl van het teloorgegane Witte Tentenverhuur te jatten!

                              R.I.P. Marijn Vuurwerk, bedankt voor al het spraakmakende en onderscheidende vuurwerk!

                              Comment


                                #30
                                Woow, die zag ik niet aankomen.
                                Ik zat net te lachen keek een video en ik zag staan Marijn Vuurwerk stopt ermee. Dat is nou echt zonde :(
                                Was gbv er maar mee gestopt , geintje gbv fans.
                                Ookal weet ik niet waarom?

                                Bedankt voor alles Marijn!

                                Comment

                                Working...
                                X