Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[r102] M85

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [r102] M85



    Artikelnummer: [R102]
    Artiekelnaam: M85
    Effect : 85shots Z-shape
    Opmerkingen :
    Prijs: €.35,00


    Film:
    http://www.dieptebom.com/website/fil...e=bekijk&id=24 ( film van www.dieptebom.com )
    Laatst aangepast door ylke; 15 October 2012, 09:50.

    #2
    Dit is ook een hele sterke cake.
    Snel zoals een shaped hoort te gaan, lekkere fluiters er tussen door en een salvo op het eind.
    Prachtig, ook weer een aanrader.

    Bedankt voor het filmpje.

    Comment


      #3
      Het grote broertje van de Zorro zo te zien, ook weer een erg gaaf ding. Toch heb ik bij deze minder moeite met de prijs, de tijdsduur is stukken beter en een leuk eindsalvo met dat crackling. Het kan best wat goedkoper, maar deze vind ik deels te vergelijken met de Super 500 van Dynasty, dan vind ik de prijs een stuk aangenamer aangezien ik die ook voornamelijk voor de Z-shape zou kopen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Deze pot is inderdaad geweldig goed met leuke variatie in kleuren leuke fluiters en een leuke finale!
        En ook de prijs is goed te doen zoals Mattenfreak al aangeeft te vergelijken met de super 500 met een betere prijs!!!
        Zal ook eerder voor deze dan voor zijn kleine broertje gaan door de betere verhouding...

        Comment


          #5
          Wat een geweld komt er van dit blok af zeg !!!

          Veel omstanders dachten dat het blok gigantisch doorschoot.
          Enkelen renden zelfs weg....dachten dat die zou exploderen.

          Blok heeft na 12-14 sec alles eruit geblaft, maar daar krijg je een heel
          hoog adrenalinegehalte voor terug (en veel applaus!!).

          Super blok.......dit jaar zeker 3 exemplaren mee de koffer in.

          Cheers

          Comment


            #6
            Het is inderdaad een topcake, maar de prijs weerhoud me ervan om er meerdere mee te nemen.

            Ik zag hem vorig jaar voor het eerst en de kracht die ervanaf komt: wauw!

            Deze neem ik als finale voor mijn showtje denk ik.. of toch 6 Nitrate Cakes tegelijk, ik weet het niet meer.

            1 tip: zet deze wel goed vast, hij heeft nogal de neiging om te gaan dansen, wat tot ongelukken zou kunnen leiden.
            BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

            Comment


              #7
              Een foto van een afgeschoten M85 tijdens de Original Demo te Olen 19 juli 2008.

              Comment


                #8
                dit vind ik echt de beste cake van original/zena , zeer snelle z-shape met heldere kleuren , 'n fantastische fluit salvo , en kij harde crackling .

                topper !!!
                www.thundershow.nl

                Comment


                  #9
                  Prachtige cake dit.
                  Zeer rap tempo, mooie tails en omdat de buitenste tubes onder een lage hoek staan, creeƫrt dit samen met de andere tubes een volle, wijde uitwerking.

                  Deze cake, direct gevolgd door 2 Crackling Chry's wordt mijn finale dit jaar

                  Comment


                    #10
                    Jongens,jongens, wat een topper dit blokje
                    Wat een snelheid zeg.
                    Binnen een halve minuut, wat zeg ik, nog niet eens 20 seconden en het is alweer voorbij
                    Met dit blokje kreeg ik veel bijval van omstanders
                    Een absolute must have voor 2008-2009

                    Comment


                      #11
                      inderdaad fred ben het helemaal met je eens. Ook ik kreeg veel geklap en gejuich in mijn buurt van omstanders. Wat een snelheid en geweld. Super
                      Stoken tot we er bij neervallen!!

                      Comment


                        #12
                        ik had de nieuwe en de oude versie. de oude is gewoon top, heerlijk tempo, erg spectaculair . de nieuwe daarintegen was gewoon slaapverwekkend , een echte dont voor je collectie
                        https://youtube.com/c/EindjePyro

                        Comment


                          #13
                          ben in olen geweest, en mij is het volgende verteld over de M85.
                          er zijn 3 versies. je had de oude die super snel is, en die tot ongv de herfst van 08 is geleverd. daarna kreeg je een vernieuwde versie, maar die was erg langzaam. maar die is alweer opgevolgd door een met het oude vertrouwde tempo
                          thunderboy heeft er een foto van gemaakt
                          dan zie je ook dat ze de rijen wat ander ingedeeld hebben

                          links de oude versie rechts nieuw
                          https://youtube.com/c/EindjePyro

                          Comment


                            #14
                            Dat is een hele verbetering DW2000! Als de nieuwe M85 (zoals word gezegd) het oude vertrouwde tempo heeft koop ik hem zeker weer.
                            De nieuwe ziet er overigens ook een stuk beter uit met meer finale schoten.

                            Met oud & nieuw had ik de oude versie en die ging ook heel goed, in 10 sec. was hij helemaal leeggeschoten en bij de ''toeschouwers'' viel hij ook erg goed in de smaak.
                            Laatst aangepast door Pyro-rola; 13 January 2009, 16:47.

                            Comment


                              #15
                              Dave, bedankt voor het goede nieuws.
                              Waren ze wel op voorraad de M85?

                              Comment

                              Working...
                              X