Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 63 van 63
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 augustus 2011
    Berichten
    22
    Thanks
    16
    33 waarderingen in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB89 Bekijk bericht
    Voor de geïnteresseerden, dit project heeft nieuw leven ingeblazen gekregen.

    Ik heb afgelopen jaar mijn oude 10 Qeu kisten omgebouwd en hier steppers van gemaakt. Deze krijgen het startsignaal via een qeu van een extern systeem. Deze software heb ik inmiddels bijgewerkt en ik heb nu één softwarecode waarmee de Chip zowel als stepper of op Pyroignitioncontol kan werken. Ik wil samen met Gerwin proberen om nu ook een mooi hardware ontwerp hiervoor te gaan maken. In een later stadium zullen de code en ontwerpen hier komen te staan.

    Misschien zijn er andere mensen ook geïnteresseerd? Wellicht dat we een mooi printplaatje kunnen laten produceren/ontwikkelen waarop dan alleen de componenten hoeven worden te gesoldeerd. Voor de meesten word de stap hiermee vereenvoudigd. De Software is ook erg eenvoudig. Er zijn slecht een paar getallen die naar wens worden aangepast (Adres, keuze stepper of controller, tijd van steppen en nog een paar details).

    Kosten kunnen we nog niets over zeggen, maar deze moeten natuurlijk zo laag mogelijk komen te liggen. Daarom zullen we ook softwarematig het adres moeten gaan toe kennen. Zo kunnen we de hardware waarmee je dit evt. kan doen, achterwege laten scheelt een paar €. Afijn jullie merken/horen vanzelf wel meer.
    Ben zeer geintreseerd, heb hier een doodgebloed project liggen op basis van de arduino's die toch echt eens af moet, tevens met steppers.
    Dus kom maar op!

  2. Deze gebruiker waardeert Burstshot voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Codering is niet nodig omdat we gebruik gaan maken van een bedrade oplossing. Dit is veiliger en vele malen goedkoper dan draadloos.

    We gaan komende week eraan beginnen en gaan uiteraad updaten plaatsen.
    Gerwin

  4. Deze gebruiker waardeert Gerwin voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid maxxpower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland in een hutje op de heide.
    Berichten
    578
    Thanks
    1.343
    539 waarderingen in 218 posts
    Klinkt erg interessant jullie idee ik ben benieuwd men eigen Arduino/Pyro ignition systeem is nooit goed van de grond gekomen dus ik hou dit topic zeker in de gaten.
    Enjoy dont destroy i love fireworks

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •