Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts

    [Archief] Pronk liefhebbers bedankt

    Bedankt voor het vertrouwen dat jullie in Pronk vuurwerk hebben gesteld. Wij hopen dat jullie extreem goed gaan genieten van onze collecties. Alvast namens het team een hele prettige jaarwisseling.

    De nieuwe cakes uit het outdoorfestival segment zijn fantastisch. Om 17:15 hebben we ze even getest. Echt super. Ik denk dat de winnaars heel tevreden over het resultaat zullen zijn en met hen de kopers van deze cakes.
    Laatst gewijzigd door Scav; 3 februari 2016 om 10:40

  2. #2
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Zeer graag gedaan. We hadden een behoorlijk diverse collectie Pronk cakes en hebben er voor het derde opvolgende jaar enorm van genoten.

    Top cakes.

    Jullie bedankt!!!!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2006
    Berichten
    9
    Thanks
    1
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik kom nu al 5 jaar bij jullie over de vloer en vind het dan ook mooi te zien dat jullie elk jaar weer dingen aanpassen om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.
    Dit jaar verraste me de korte loop tijd naar het afhalen van de voorverkoop, je was amper de welkoop winkel door of je stond al bij de kassa om je bestelling af te halen.
    Ik was er de 30 december rond half 9 en vrijwel gelijk begon de verkoper mijn bestelling bij een te rapen.
    De verdere service was ook perfect. Zo was bijvoorbeeld de pontificaal die ik had besteld te weinig geleverd. Hiervoor stond de indian summer als vervanger aangeschreven alleen omdat ik het pronk vuurwerkpakket 4 had besteld had ik die al. Vanuit het niets kwam bart eraan en die kwam tot de mooie beslissing om dan de earthquake als vervanger mee te geven, nogmaals bedankt hiervoor. De eartquake was een van de weinige cakes die ik niet had besteld van pronk zelf maar eenmaal afgeschoten moest ik toch wel zeggen dat deze pot samen met de H2O, Defqon en morning mission mijn favoriet is.
    Nadat ik mijn winkelwagens met vuurwerk in de auto had geleegd nog even langs de losse verkoop geweest en binnen 5 minuten stond ik weer buiten met nog wat klein los vuurwerk.
    Enige tegenvaller was de mysticland die stopte er namelijk voordat er ook maar 1 shot was gelost. Nog geprobeerd deze op alternatieve manieren af te steken maar helaas mocht dit ook niet baten. Op een één of andere manier stopte de lont telkens als hij in de tube kwam dit was het geval bij de eerste rij waar ik dit probeerde, daarna ook maar geen aandacht meer aan besteed en genoten van het overige prachtvuurwerk van pronk.

    Binnenkort zal ik de video uploaden van mijn doorlont show met de pronk potten.

    Pronk vuurwerk bedankt voor het prachtige vuurwerk en tot volgend jaar!

  4. Deze gebruiker waardeert jocheminaz voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid Dracow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    220
    Thanks
    360
    199 waarderingen in 70 posts
    Heel erg bedankt Pronk.
    Tot volgend jaar.
    hopen op weer de Extreme Salute actie

  6. #5
    VWC-Lid !mike!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juni 2009
    Berichten
    67
    Thanks
    102
    15 waarderingen in 11 posts
    ik ben er volgend jaar zeker weer bij om vuurwerk te bestellen bij jullie.
    het was allemaal even goed, wat een topspul .
    de pronk lijn is echt een aanrader!!

  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    3
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik heb jullie filmpjes gezien, en ik moet zeggen: jullie hebben het beste vuurwerk voor weinig geld!
    Volgend jaar bestel ik bij jullie! Ik denk dat jullie geen dealer in Zeeland hebben maar dan ga ik gewoon naar Noord Holland, kan ik gelijk even langs mijn oma ;)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •