Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terecht dat ze deze 2 bij nek te pakken hebben.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Terecht dat ze deze 2 bij nek te pakken hebben.

    De titel van dit topic heb ik even anders neergezet. Vond de titel te erg voor woorden.

    GANZEN DOELWIT VUURWERKGOOIERS

    CULEMBORG - De politie in Culemborg heeft donderdag een 15-jarige Culemborger en een 16-jarige Leerdammer aangehouden omdat zij vuurwerk naar ganzen gooiden.

    Agenten kregen de melding dat de twee vuurwerk afstaken op de Waldeck Pyrmontdreef en deze richting ganzen gooiden. Dankzij een getuige konden de twee aangehouden worden op de Tulpstraat.

    Op het politiebureau bekenden ze hun gedrag. Er is proces-verbaal tegen de jongens opgemaakt. Het vuurwerk is in beslag genomen en vernietigd.

    Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/N...erkgooiers.htm

    #2
    Het is ALWEER bewezen dat je IQ ook in de min kan..

    Comment


      #3
      Had liever die jongens vernietigd gezien...
      Zulk soort volk hoort niet in de maatschappij thuis.

      Comment


        #4
        Dat heeft geen donder met je IQ te maken, maar met je EQ...

        Comment


          #5
          Proces-verbaal, ja daar zullen ze iets van leren!
          Uhum, keihard laten ploegen voor hun centen, dat zal ze leren!
          Stelletje schoffies!
          Het leven is een feest!

          Comment


            #6
            Volgens mij moet er altijd eerst proces-verbaal opgemaakt worden, voor je überhaupt in aanmerking komt voor een straf.
            Het doel van een proces-verbaal is alleen om een strafbaar feit op te schrijven als basis voor verder vervolging danwel een beschikking.

            Kortom Denjo, je kan nog helemaal niets zeggen over de straf die deze jongens zullen gaan krijgen.

            Comment


              #7
              Dankzij deze rotjong willen veel mensen een vuurwerkverbod. Keihard aanpakken dit tuig.
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #8
                Mijn inziens is een goede straf voor deze vuurwerk verpesters, 40 uur sociaal maatschappelijk werk doen (ouderen verzorgings tehuis ofzo) + van 31-12-11 10:00 tot 01-01-12 02:00 in een cel.
                Ik haat dit volk
                I think I'm rocking with the best!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  Volgens mij moet er altijd eerst proces-verbaal opgemaakt worden, voor je überhaupt in aanmerking komt voor een straf.
                  Het doel van een proces-verbaal is alleen om een strafbaar feit op te schrijven als basis voor verder vervolging danwel een beschikking.

                  Kortom Denjo, je kan nog helemaal niets zeggen over de straf die deze jongens zullen gaan krijgen.
                  Laat ik dan hopen dat ze ENORME straf krijgen en er niet zo heel gemakkelijk vanaf komen, wat je wel eens vaak komt hier in Nederland.
                  Het leven is een feest!

                  Comment


                    #10
                    Absoluut geen medelijden heb ik met zulk soort figuren, en hopelijk worden ze zwaar bestraft !!!
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Ik heb een keer een nitraat in het water geflikkerd en toen kwamen ze aanvliegen!! Ze zagen het vlammetje en keerden om gelukkig. Maar ik deed het niet expres. Opeens kwamen ze aanvliegen . Maar een nitraat met vlammetje is dus diervriendelijker! Anders waren ze echt niet omgekeerd ..

                      Comment


                        #12
                        Eerst waren de eenden aan de beurt, en nu de ganzen...
                        Waar gaat het toch naar toe met Nederland...
                        Oplsuiten die handel vanwege poging tot moord op dieren, vrijlaten over een jaar of 10 ofzo!
                        Offline!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
                          Eerst waren de eenden aan de beurt, en nu de ganzen...
                          Waar gaat het toch naar toe met Nederland...
                          Oplsuiten die handel vanwege poging tot moord op dieren, vrijlaten over een jaar of 10 ofzo!
                          Was het maar zo'n feest, ze krijgen waarschijnlijk zo'n mager strafje. Jammer wat dit soort figuren zijn geestelijk echt niet 100 procent.

                          Wat een idioten.
                          When you stand for nothing, you fall for anything.

                          Comment


                            #14
                            Een jaar in een isoleercel zal ze wel leren
                            Groet, Sander

                            Comment


                              #15
                              Geef ze gewoon levenslang cel...
                              They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

                              Comment

                              Working...
                              X