Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Spanje] Spanje en vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16




    Mijn vuurwerk meegenomen uit Salou, was een beetje vergeten er een foto van te maken en hier te showen.

    Wat je ziet:
    2x Traca's van 20mtr (welbekend. 20 euro p/s)
    1x Festival Shells (Altijd leuk, shellkitjes, 18 euro)
    1x Retardis Condor (Ken deze niet waren 3 euro voor 100 stuks, gaan best goed)
    1x Treuno Valenciano Extra (Mini vlindertjes, best leuk, 50 stuks voor 3 euro)

    Totale kosten 64 euro.
    [B]D e c e m b e r ! ![/B]

    Comment


      #17
      jij bent zeker bij die winkel bij het spoor geweest in Salou
      Ben daar ook geweest op mijn vakantie maar toen hadden ze alleen nog potten van 19 euro

      Comment


        #18
        Zijn er toevallig ook vuurwerkwinkels of winkels/supermarkten waar ze vuurwerk verkopen in Lloret?

        Comment


          #19
          de hardste knaller van spanje is volgens mij atomicos

          Comment


            #20
            hahaha, denk het niet. Eerst zeker weten voor je iets post

            De cheroki gaat al een stuk harder als de atomico

            Comment


              #21
              De Ricasa nr 4 zal de hardste knaller zijn in Spanje die legaal voor de consument te koop is, iig de oude weet niet hoe de nieuwe versie het doet dit jaar.

              Comment


                #22
                @Roel,

                Ik dacht dat ze juist dat product uit de productie hebben genomen door nieuwe wetgeving. Kan je meer vertellen over de nieuwe versie?

                Comment


                  #23
                  Was het effect van dat shellkitje mooi.

                  Comment


                    #24
                    Staan filmpjes van op vwc van shells uit Spanje. Tijdens Fallas.

                    Comment


                      #25
                      Het zijn wel mooie effecten voor zo shelletje.

                      Comment


                        #26
                        Hoe was je naar Salou gegaan met de auto of vliegtuig.

                        Comment


                          #27
                          lijkt mij dat hij met de auto is gegaan. beetje domme vraag, vraag je het mij

                          ik zal je zeggen neem nooit vuurwerk of verboden goederen mee het vliegtuig in, ben je namelijk zo de sjaak.

                          greetz killerdome

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
                            lijkt mij dat hij met de auto is gegaan. beetje domme vraag, vraag je het mij

                            ik zal je zeggen neem nooit vuurwerk of verboden goederen mee het vliegtuig in, ben je namelijk zo de sjaak.

                            greetz killerdome

                            onzin: ik had afgelopen jaar NIET met opzet maar per ongeluk nog vuurwerk in mijn tas zitten na fallas. ik kwam er thuis pas achter
                            Maar goed ik heb er geen problemen mee gehad. toch zou ik het nooit met opzet mee nemen.

                            Comment


                              #29
                              Weet er iemand vuurwerkwinkeltjes in Lloret?
                              Neem ook eens een kijkje op: PyroPlaza.nl - Hét online vuurwerkmagazine!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door rick_oisterwijk Bekijk bericht
                                Weet er iemand vuurwerkwinkeltjes in Lloret?
                                Had gezocht, en ik zag dat er wel (best veel) shows zijn/waren, dus ik denk dat er wel een vuurwerkwinkel is.
                                LET OP, in Spanje mag je niet hele jaar afsteken.
                                Yeeeeeehaaaaaaa!

                                Comment

                                Working...
                                X