Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 123 van 123 EersteEerste ... 2373113121122123
Weergegeven resultaten: 1.831 t/m 1.842 van 1842
    VWC-Lid
    Thanks
    1.166
    Heeft er iemand hier nog foto's van de vuurwerkverkoop van de Aldi in de jaren 90 (en mocht dat begin van deze eeuw ook nog?) in Nederland? Ik ben daar als kind wel geweest en heb daar ook "mijn eerste siervuurwerk" gehaald, een mooi pakket met 6 pijlen waarvan 1 met een paars effect, wat fonteinen/zwermpotten, hapiness, een zon, en nog veel meer dingetjes. Maar verder weet ik bar weinig van wat er in zat. Een foto of meer informatie van deze pakketten wordt zeer gewaardeerd

VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    2.329
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
    De cake's uit de video betreffen ook de cake's van de foto welke via via hier terecht zijn gekomen . Erg mooie items, alleen had ik ze zelf onder betere weersomstandigheden vastgelegd!
    Haha, ik dacht al, wel erg toevallig deze 3.

VWC-Lid
    Thanks
    544
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Heeft er iemand hier nog foto's van de vuurwerkverkoop van de Aldi in de jaren 90 (en mocht dat begin van deze eeuw ook nog?) in Nederland? Ik ben daar als kind wel geweest en heb daar ook "mijn eerste siervuurwerk" gehaald, een mooi pakket met 6 pijlen waarvan 1 met een paars effect, wat fonteinen/zwermpotten, hapiness, een zon, en nog veel meer dingetjes. Maar verder weet ik bar weinig van wat er in zat. Een foto of meer informatie van deze pakketten wordt zeer gewaardeerd
    Hier ben ik benieuwd naar. Ik kan mij niet herinneren dat de Aldi of welke supermarkt dan ook in Nederland vuurwerk verkocht. Wel sport-en schoenenketen Scapino, dus het zou kunnen dat de Aldi lokaal ook vuurwerk heeft verkocht, maar niet in mijn woonomgeving.

4. The Following User Says Thank You to BUTCHER For This Useful Post:

VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Thanks
    2.559
    Thanked 4.133 Times in 1.053 Posts
    Scapino kan ik me ook nog goed herrineren! Verkocht die toendertijd Lesli? Daar hebben we vroeger nog Flower Charms gekocht (gekregen, ik was te jong), en ik meen een pakket met bijna enkel romeinse kaarsen / romeinse kaars model maar dan enkel fontein uitwerking.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Thanks
    2.833
    Thanked 4.567 Times in 1.447 Posts
    Toentertijd gaf ik echt geen snars om het assortiment van Scapino! Denigrerend zoiets als, daar bestel je toch niet?! Nu zou ik bij wijze van spreken een moord doen om één van die pakketjes te kunnen bemachtigen!

Naam: 902_3.jpg
Bekeken: 335
Grootte: 112,5 KB
    Eind goed, Knal goed!

7. The Following 10 Users Say Thank You to Black Dragon For This Useful Post:

VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Thanks
    1.201
    Thanked 4.064 Times in 933 Posts
    Ohhh, groen gele shisings…..whow
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Toentertijd gaf ik echt geen snars om het assortiment van Scapino! Denigrerend zoiets als, daar bestel je toch niet?! Nu zou ik bij wijze van spreken een moord doen om één van die pakketjes te kunnen bemachtigen!

9. The Following User Says Thank You to davidh For This Useful Post:

VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Thanks
    1.563
    IK wil die labels van vroeger terug! Is er nou echt geen importeur die dat kan maken? er zijn tegenwoordig zoveel hippe nietszeggende labels. geef ons de oude labels terug
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

11. The Following 6 Users Say Thank You to bruijntjeluc For This Useful Post:

VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    7.663
    Thanked 4.133 Times in 1.700 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht

Dacht er precies zo over. Scapino zit bij mij om de hoek. Maar heb er nooit vuurwerk gekocht. Spijt? Nou een klein beetje wel ja.
    Zie trouwens nog dat doosje grondbloemen. Daar heb ik er nog 1 van.
    December Will Be Magic Again!!

13. The Following 2 Users Say Thank You to Happiness For This Useful Post:

Thanks
    2.329
    6 producten maar hehe. Wat voor voorraad hadden ze dan wel niet, of was die ook sterk beperkt?
    Wel leuk in ieder geval.

Ben zelf bijna nooit in de Scapino geweest geloof ik, er was er geen in de buurt. Maar de verhalen over Scapino hier, deden ook zo'n beetje rond over Halfords. Over dat je vuurwerk niet hoort te halen bij een autodealer maar bij de "Vuurwerkexpert" zoals de winkeltjes die aan het eind van het jaar hun duren openden, zich noemden. En toch heeft iedereen goede herinneringen aan de Halfords krantjes.

15. The Following User Says Thank You to Flashing_Diamond For This Useful Post:

VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    7.663
    Thanked 4.133 Times in 1.700 Posts
    Die mis ik ook. Halfords bij mij in de buurt, is een jaar of 3 geleden gestopt met het verkopen van vuurwerk. Wat ik nog steeds betreur. Ze verkochten veel van BKV wat de laatste jaren langzaam overging in GBV. Heb nog wel veel folders.
    December Will Be Magic Again!!

VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Thanks
    527
    Ik weet nog wel dat de dichtsbijzijnde Aldi eind december Vuurwerk in een vitrinekast in de winkel had staan. Het ging daarbij voor zover ik me kan herinneren om pakketjes als shanhgai en de afgeleiden daarvan en een aantal losse fonteinen en potten.

Omdat ik altijd met mijn vader naar een Schuurmans dealer ging hebben we daar nooit vuurwerk gekcht. Hoer het met de voorraden en de levering van de artikelen zat weet ik dan ook niet, want geen ervaring.

18. The Following User Says Thank You to Aftershock For This Useful Post:

Thanks
    2.329
    Misschien kan je hier wat vinden?

- https://issuu.com/vuurwerkfolders/stacks
    - https://freakpyromaniacs.com/index.p...rkfolders.515/

20. The Following User Says Thank You to Flashing_Diamond For This Useful Post:

Pagina 123 van 123 EersteEerste ... 2373113121122123

Regels voor berichten