Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 48 van 48
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Berichten
    278
    Thanks
    264
    340 waarderingen in 110 posts
    Ik ben hier de eerste dag
    van afhalen in de Drive-Thru geweest.
    Dit is een goed georganiseerde Drive-Thru
    met dranghekken en het personeel draagt mondkapjes en staan met elkaar in verbinding met portofoons.
    Maar dat kan ook niet anders, want in dit verkooppunt werken allemaal liefhebbers.
    Daarnaast is er een ruime keus aan F1 producten en Carbid voor een mooie prijs!

  2. Deze gebruiker waardeert Thuur voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.891
    Thanks
    398
    428 waarderingen in 198 posts
    Thuur, bedankt voor je woorden. Dit is uiteraard een mooi compliment aan ons prachtige team van Theo van Huet Vuurwerk!

    We stonden elke dag (we open waren) helemaal paraat voor de klant, bestellingen die online gedaan werden konden na 1 uur al afgehaald worden, wij hielden ons allen aan de door de overheid bepaalde maatregelen.

    Klanten konden in de tankshop ook nog extra's inkopen mochten men wat vergeten zijn met bestellen.

    Wellicht tot eind dit jaar weer? :-) Dan zijn jullie allen weer van harte welkom en hopelijk zonder de corona maatregelen!

  4. Deze gebruiker waardeert pyromaniac voor het bericht:


  5. #48
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Ook ik heb hier afgelopen december een gedeelte van mijn bestelde Categorie 1 vuurwerk afgehaald. Afhalen was keurig geregeld, bestellen en een dag later stond het klaar om af te halen. De ''verkoopdagen'' waren ook goed georganiseerd met dranghekken, personeel met mondkapjes voor en snel af te halen na bestelling.

    Hopelijk eenmalig, maar de opzet is in ieder geval geslaagd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •