Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC wenst jullie Fijne Feestdagen en een Knallend 2012 !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    VWC wenst jullie Fijne Feestdagen en een Knallend 2012 !!!

    Nog een weekje en we zitten weer propvol van het heerlijke Kerstdiner! Een paar gezellige en leuke dagen waarna we direct weer doorgaan naar de jaarwisseling!! Heerlijke tijden en ook dé tijd om elkaar fijne dagen en een goed 2012 te wensen.

    Wij trappen af door jullie via deze weg een hele fijne Kerst te wensen en een goed, knallend en vooral veilig 2012!!!
    Attached Files

    #2
    Bedankt Mike en ook de rest van de crew natuurlijk!

    Namens mij ook iedereen fijne kerstdagen en een super tof/knallend en vooral gezond 2012
    Stoken tot we er bij neervallen!!

    Comment


      #3
      Ik wens iedereen fijne feestdagen, en alvast de beste wensen voor 2012. Mag 2012 een knallend jaar worden.
      Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

      Comment


        #4
        Ik wens ook iedereen hele fijne feestedagen,een super oud en nieuw en een gezond 2012.
        Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

        Comment


          #5
          fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar alvast

          Comment


            #6
            Bij deze wens ik iedereen fijne kerstdagen en een voorspoedig 2012 toe.

            Comment


              #7
              Zeer mooie kerstkaart Mike.
              Ook ik wens iedereen alvast geweldige feestdagen toe.
              Dat iedereen er heerlijk van mag genieten en er een groot feest van maakt.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig & gezond 2012!
                Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                Comment


                  #9
                  Ook ik wens namens deze weg iedereen een gelukkig en knallend nieuw jaar!
                  Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                  Comment


                    #10
                    vanuit Zwolle ook alvast fijne feestdagen gewenst.
                    En een dankjewel voor het mooie jaar op dit forum. Ik heb genoeg geleerd en gelezen dit jaar weer en hoop er volgens jaar weer iets meer bij te leren hier.
                    thnx all.
                    greetzzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      #11
                      Van mij ook iedereen prettige feestdagen en een super nieuw jaar gewenst! Laten we 2011 maar weer eens extra knallend afsluiten!!!

                      Comment


                        #12
                        Ook ik wens iedereen ontzettend fijne feestdagen toe!
                        Dat iedereen maar mag genieten van de dagen, het eten en de gezelligheid om ons heen! Dat iedereen omringt mag zijn door familie, vrienden en andere dierbaren!

                        Natuurlijk wil ik jullie ook alvast een geweldig nieuwjaar wensen waarin ik iedereen graag weer ontmoet en spreek op de verschillende demo's en bijeenkomsten!
                        Houdt het veilig deze jaarwisseling en dan zwaaien we in 2012 weer met 10 vingers naar elkaar!

                        Geniet ervan!

                        Comment


                          #13
                          Iedereen fijne feestdagen gewenst.

                          2011 was weer een bewogen jaar, weer een jaar erbij kunnen tellen. En wat voor 1! 1 met vele importeursbezoeken, foto's, film's, acties en prijsvragen, vele nieuwe forumleden/familieleden en records. Daarnaast was het vuurwerk natuurlijk ook weer belangrijk, we hebben er weer een groot aantal toppers bij.

                          Mijn dank gaat dan ook uit maar mijn vriendena achter de schermen die dit jaar overtoeren hebben moeten draaien, met in het bijzonder Gerwin die de site wanneer het moest heeft kunnen fixen, de uren die daar soms in gaan zitten worden al snel vergeten. Daarnaast natuurlijk ook al onze sponsoren, zonder hun waren we nergens. En last but not least, alle forumleden! De gezelligheid die we dit jaar gecreeeerd hebben is onkenbaar, daar mogen we trots op zijn!

                          Voor mij persoonlijk is het een goed jaar geweest, met ups en downs, en dat betekend dat het goed afgesloten moet worden. En dat gaat ook zeker gebeuren, heb er helemaal zin in! Het gaat 1 groot feest worden om nooit te vergeten hoop ik.

                          Iedereen heel veel plezier tijdens de kerstdagen, verkoopdagen en doe voorzichtig met oud en nieuw, dan kunnen de begin januari weer genieten van de vele nieuwe films!

                          Comment


                            #14
                            Iedereen fijne feest dagen en een gelukkig nieuwjaar! Het was weer een ontzettend leuk vuurwerkseizoen!

                            Op naar het volgend vuurwerkseizoen!

                            Ivivuurwerk.

                            Comment


                              #15
                              Ook ik wens iedereen een hele fijne kerst toe, veel plezier tijdens de verkoopdagen en uiteindelijk een zeer gezellig, vrolijk, plezierig en vooral spetterend uiteinde toe en dat we elkaar hier allemaal in het nieuwe jaar gezond weer terug mogen zien.

                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X