Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aansteek fakkel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik blijf zelf het aansteek lont het fijnst vinden gaat niet te snel op werkt altijd en is goedkoop. Maar ze zeggen toch ook dat vuurwerk aanmaken met een aansteker gevaarlijk is is dit dan niet gevaarlijk ?

    Comment


      #17
      nee want met aansteker kan je het lontje halverwege aansteken en brand ie dus minder lang dan je verwacht met een wind aansteker die een jet vlam heeft kan het wel want dat is een amalle vlam die niet wakkert en dus ook niet ineenkeer het vuurwerk in kan slaan of heb ik het fout mensen??
      kruit+karton+vuur=lache

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door gekopvuurwerk Bekijk bericht
        Ik blijf zelf het aansteek lont het fijnst vinden gaat niet te snel op werkt altijd en is goedkoop. Maar ze zeggen toch ook dat vuurwerk aanmaken met een aansteker gevaarlijk is is dit dan niet gevaarlijk ?

        kloptdit isgevaalijk.
        zo heb ik wel is gehad da je bij een rotje meteen het kruid aan steekt

        Comment


          #19
          Deze torches zijn ook niet echt bedoeld om je rotjes mee aan te steken he. Er komt ook nog een redelijke spuitvlam vanaf ook, dus het gewapper met de wind heb je zoiezo minder. En het vuurwerk afsteken met een aansteker, heb je vast tijdens de voorlichting op school gehad?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
            Deze torches zijn ook niet echt bedoeld om je rotjes mee aan te steken he. Er komt ook nog een redelijke spuitvlam vanaf ook, dus het gewapper met de wind heb je zoiezo minder. En het vuurwerk afsteken met een aansteker, heb je vast tijdens de voorlichting op school gehad?
            nope onze school geeft geen vuurwerk voorlichting (wat ze eigenlijk wel moeten doen) maar ik weet dat gewoon en men vader zij het
            kruit+karton+vuur=lache

            Comment


              #21
              Hoe zijn die Oranje fakkels van BKV? Die zijn €3,- euro per 3 stuks. Een stuk duurder dan de fakkels die Ruben aanhaalt.

              Is de brandtijd misschien langer of zit er geen verschil tussen?

              Comment


                #22
                even terug komend op het wierook aansteek stokje ik had die vorig jaar bij een klein goedkoop sierpakketje. het werkt echt als een trein je hoeft niet meer te blazen en al het vuurwerk gaat gelijk aan en nog een pluspunt het is geen slap lontje dus je kan een beetje afstand houden al je bijvoorbeeld grote cakes afsteekt.
                kruit+karton+vuur=lache

                Comment


                  #23
                  ik heb ervaring met "wierookstokken" ze zaten ooit in een pakket. ik vind ze echt vreselijk gaan moeilijk aan en doven de heke tijd je kan beter gewoon aansteeklonten kopen.

                  Comment


                    #24
                    ik heb laatst meegeholpen met een show in Tiel en toen heb ik de fakkels van Broekhoff gebruikt deze zijn heel erg goed goede vlam en de brandtijd is ongeveer tussen de 4 en 6 minuten. Hier is een link naar de foto.
                    Vuurwerk is een obsessie

                    Comment


                      #25
                      Ik ben zelf het meest tevreden over de port fires uit de showtime.
                      Branden +/- 8 minuten.
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #26
                        Showtime fakkels van cafferata kan ik ook beamen!
                        Wat een fijne dingen zijn dat.
                        Ik kan ze iedereen aanraden!

                        Comment


                          #27
                          Weet iemand misschien waar je fatsoenlijke aansteek fakkels kunt kopen of bestellen?
                          075 zaantjee

                          Comment


                            #28
                            weet iemand toevallig welke op dit moment de beste zijn?

                            met langste brand duur en goede vlam ?
                            Fuochi D'Artificio!

                            Comment


                              #29
                              Ik heb nog 5 verschillende soorten liggen. Die van Zena vond ik niet super. Die van Beko wel, maar weet niet waar die te krijgen zijn. Tegenwoordig heeft bijna elke winkel ze trouwens, voorheen was dat wel anders.

                              Comment


                                #30
                                Die van Lesli vond ik goed te doen.
                                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X