Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 31

Discussie: aansteek fakkel

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    73
    Thanks
    7
    10 waarderingen in 3 posts

    aansteek fakkel

    ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus zet ik het maar hier: ik had een vraagje zijn die aansteekfakkels(jeweetwel die iedere vuurwerkdealer verkoopt) zijn die handig en hoelang gaan ze mee en zijn ze de prijs wel waard

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    ja ze zijn handig. goeie grote vlam en niet de hele tijd k***e met die aanstekers. de prijs is bij ieder stokje anders. de ene is 2min. de andere 5min. meestal staat de duur in de beschrijving.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    73
    Thanks
    7
    10 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zuidwest Bekijk bericht
    ja ze zijn handig. goeie grote vlam en niet de hele tijd k***e met die aanstekers. de prijs is bij ieder stokje anders. de ene is 2min. de andere 5min. meestal staat de duur in de beschrijving.
    oke en kan ik beter aansteek fakkels gebruiken of lonten kwa prijs en hoelang die duurt??

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kanonslag-eter Bekijk bericht
    oke en kan ik beter aansteek fakkels gebruiken of lonten kwa prijs en hoelang die duurt??
    als je constant aan het stoken bent (knallers en grondspul) zijn die fakkels wel handig. maar als je een cake's wilt afsteken is denk ik een lont wat beter die gaan ook wat minder snel op. koop ze anders alle 2 en kijk wat je het prettigs vindt. Ook heb je een metal torsch of een mini gasbrander, deze zijn ook heel handig voor oud&nieuw en kun je bijvullen

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    73
    Thanks
    7
    10 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zuidwest Bekijk bericht
    als je constant aan het stoken bent (knallers en grondspul) zijn die fakkels wel handig. maar als je een cake's wilt afsteken is denk ik een lont wat beter die gaan ook wat minder snel op. koop ze anders alle 2 en kijk wat je het prettigs vindt. Ook heb je een metal torsch of een mini gasbrander, deze zijn ook heel handig voor oud&nieuw en kun je bijvullen
    oke dan denk ik tog dat ik voor de lonten ga dat doe ik altijd en ze zijn echt heel goedkoop en gaan volgens jouw ook langer mee bedankt voor de informatie

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Ik zie ook steeds vaker een soort wierook stokken verkocht worden om je vuurwerk met aan te steken. Ik denk dat het best lekker werkt, omdat de stok niet zo slap/flexibel is als het meeste aansteek lonten. Ze zijn meestal ook best gunstig geprijsd en er word van gezegd dat ze véél langer meegaan dan een lont...

    Iemand daar ervaring mee?

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    73
    Thanks
    7
    10 waarderingen in 3 posts

    Question

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
    Ik zie ook steeds vaker een soort wierook stokken verkocht worden om je vuurwerk met aan te steken. Ik denk dat het best lekker werkt, omdat de stok niet zo slap/flexibel is als het meeste aansteek lonten. Ze zijn meestal ook best gunstig geprijsd en er word van gezegd dat ze véél langer meegaan dan een lont...

    Iemand daar ervaring mee?
    hmmm nee geen ervaring zou ik ook wel willen weten lijkt mij ook wel fijn maar hoe dik zijn die dan
    kruit+karton+vuur=lache

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Ik heb ze nu gezien van ca. een halve centimeter dikte tot een centimeter dikte.

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    ik denk wel als je wierook gebruikt i.p.v. lonten de geur er wel af gaat(hiermee bedoel k de kruitlucht )

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    73
    Thanks
    7
    10 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zuidwest Bekijk bericht
    ik denk wel als je wierook gebruikt i.p.v. lonten de geur er wel af gaat(hiermee bedoel k de kruitlucht )
    jha maar het is speciaal voor vuurwerk of dan zit er tog geen geur aan anders zijn die fabriekanten gek heb ik het fout
    kruit+karton+vuur=lache

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb zelf een 1300-C butaangas aansteker. Kan met zekerheid zeggen dat dit een heel goed product is. Zou trouwens wel die met het reservoir nemen, niet de zwarte met metallic i.v.m. kleine gasopslag.

    Hier te koop.

    Deze winkel verzendt wereldwijd gratis.
    Laatst gewijzigd door IcyBrandy; 11 december 2011 om 15:59 Reden: Toevoeging

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Volgens mij zijn ze er ook geurloos ja. Nogmaals ik heb er zelf geen enkele ervaring mee. Wel weet ik dat ze in China eigenlijk geen aansteeklonten kennen...daar is het eigenlijk standaard zo'n wierook stok. Dus ja, traditioneel stoken, een wierook stok gebruiken dan maar? Ik vind die portfire stokjes altijd zo snel gaan. Of zijn daar ook echte toppers voor te benoemen in Nederland?

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Berichten
    29
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    heeft ook iemand ervaring met de aansteeksigaar van lesli?
    Hoelang gaan deze eigenlijk mee?

    ~~Remy.

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    deze is nieuw dit jaar dus niemand kan deze nog gebruikt hebben

  15. #15
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Bij ons in de buurt verkopen ze ook deze aansteekstokken van Beko, kosten 1,20 per 3 en gaan 4 minuten mee. Ideale dingen om ook een vuurwerkshow mee te fakkelen. Wordt ook professioneel gebruikt! :-)


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •