Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO & FOTOS] Deurne - Rivierenhof, Introduktie Eugene Hendrickx vw festival

    Een van de betere vuurwerken in 2005 vond ik toch wel het vuurwerk in het park van Deurne, het Rivierenhof. Speciaal voor de introuktie van het Vuurwerkfestival eugene hendrickx, en de boekpresentatie "De vuurwerkmeesters" werd er extra uitgepakt.


    het Kasteel van het Rivierenhof

    Hendrickx en Lefeber had voor dit vuurwerk het beste van het beste aangekocht. Dus bommen van itlaiaanse, spaanse en portugeesche pasererde de revu. Ook diverse romijnsekaarsen van Spaanse makelijk (zaragozana)


    Een hele bende 200mm buizen half ingegraven in de grond

    De show opende zeer speciaal met een zogenaamde "Paljas" Dit was een in vuurwerklansjes uitgebeelde nar die rondgedraait werd. Erg orgineel, en refereerd terug uit de begin jaren van het bedrijf Hendrickx & Lefeber, waarin het bij kermissen en andere feestelijkheden gebruikelijkwas dat er een paljas voorafging aan het vuurwerk.


    Een paar mooie meerslagen bommen

    Op de Tonen van Also Sprach Zarathustra barste het vuurwerk boven het Rivierenhof los. Met diverse mooie bommen,en in de finale van dit eerste muzieknummer vlogen de Studatas op zeer specaculaire wijze je om de oren.


    Studatas!

    Met onder andere nummers van The Lionking, de Lichtjes op de schelde. The symphony for the Royal Fireworks was dit een prachtigvuurwerk. Hellaas viel halverwege het voorlaatste nummer de muziek uit. Gelukkig kon ik het onvervangen door het orginele nummer er alsnog overheen te zetten.



    Het slot van deze geweldige show was niet de muziek die erbij hoorde, maar mij was verteld dat het slot nummer. de Overture van Excalibur zou zijn ( ben de orignele naam ff kwijd). Helaas het bleek wat anders te zijn. Maar goed het paste er uiteindelijk toch wel een beetje bij.


    De inleiding van deze finale was trouwens wel leuk, er werden daar drie volle kartons met 19shots glitteirngpotjes van Bonbridge weggeschoten, samen met nog wat professionele blokken van Bonbridge



    We hebben 1 dag lang gefilmd in het Rivierenhof in aanloop naar deze show. Dus vind je naast de show een stukje opbouw in de video, die je *HIER* kunt downloaden. Verder zijn er natuurlijk nog veel, en veel meer fotos beschikbaar. En deze kun je zoals gewend *HIER* vinden.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Gigantisch meesterwerk deze show. Bezorgt mij kippenvel.
    Donderju wat een spektakel zeg.
    De muziek is magnifiek gekozen en draagt volledig bij de sfeer van de show.
    Van begin tot het eind is het genieten geblazen.
    Fantastisch ook de combinatie van het prachtig nummer uit de musical The Lion king met circle bommen.

    Grote indruk op mij maakt toch wel de finale. Wordt rustig ingezet met een kalm blok (Wengen? ,nieuw in 2005) en een megahoeveelheid kleine Bonbridge potjes tegelijk. Dan breekt het geweld los, met een fantastische mix aan effecten.
    Supershow.

    Opnieuw prima camerawerk. Bravo.!!

    Bedankt voor het plaatsen.

    Ik raad een ieder aan om te kijken naar deze show.!!!!!


  3. #3
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik kan eigenlijk niet veel meer dan het helemaal eens zijn met moontan!
    Mooie intro met veel opbouw beelden erg lekker!
    Maar die vent op de voorgrond die dat ding aant rondduwen is
    Nog paar dingetjes die mij opvielen naast de dingen die moontan noemden:
    Erg leuke meerslagenbommen!
    Aantal erg mooie wave en crown bommen!
    Falling leaves op en vanaf 13:40 waren wel heel klein en alleen en vond ik niet erg gepast op dat moment in de show...
    Leuk stuk met salutes
    Erggg mooi blok? op 17:40
    En zoals gezegd een errug lekkere finale met heel wat potjes eingeleid met een leuk z-shape blok (niet wengen ) en daarna flink doorknallend erg lekker!
    Bedankt weer rodebaron

  4. #4
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Hallo,
    Ik heb een vraagje. Wat is dit voor ding? Een concussion ofzo?

    Guess who's back?

  5. #5
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik heb een vraagje. Wat is dit voor ding? Een concussion ofzo?

    image
    Nee, het zijn flares die eigenlijk gebruikt worden voor militaire doeleinde. Maar zo worden door Hendrickx gebruikt als bengaalsvuur. toen Hendrickx nog vuurwerk produceerde maakte ze deze.

    Ze zijn ontzettend fel.



    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •