Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 106
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Bij mij in de straat is het relatief rustig. Af en toe zie je een klein potje liggen, maar daar blijft het ook bij. Het valt me trouwens wel op dat steeds meer mensen binnen blijven om vanachter het raam naar buiten te kijken als ik aan het stoken ben. Zodra ik klaar ben komen ze pas naar buiten..Toch wel erg jammer! Waarschijnlijk ligt het aan de leeftijd:
    Merendeel is 65+ en het andere deel zijn overbezorgde ouders die hun kind niet naar buiten laat gaan om 12 uur.

    Het beste jaar heb ik gehad in 2008-2009, toen stookte ik nog samen met mijn neefje en waren wij de enige 2 die echt mooi vuurwerk hadden. Van verre kwamen mensen en uiteindelijk stonden er zeker wel een man of 60 te kijken. Na afloop ook een luid applaus gehad, dat gaf toch een kick!

  2. #47
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Hier in de straat vrij rustig. Iedereen staat buiten en het eerste half uur is het druk met potten stoken, iedereen heeft wel iets leuks. Daarna blijf ik over met het mooie spul en kijkt de hele straat naar mij. Vorig jaar was ik er niet en het was heeeel stil heb ik gehoord haha.

    Een straat achter mij stookte een man altijd 100k's en dikke jorge/bonbridge blokken, maar hij is dit jaar helaas onverwachts overleden dus zal daar vrij stil blijven.....
    Vuurwerk is een passie!

  3. #48
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Vroegah ging het hier altijd helemaal los... Maar sinds een aantal jaren is het wat rustiger. Vind het wel jammer. Vorigjaar ook was ik de enige met in deze straat nog wat leuk vuurwerk. Er waren een heleboel buren niet. Opzich ook wel nice, dan kun je lekker je gang gaan... Maar het is wel leuk dat er wat mensen zijn die ook nog wat afsteken. Beetje dooie boel :(

    Hopelijk is het dit jaar wel weer lekker gezellig met mensen, want daar houd ik altijd van.

  4. #49
    VWC-Lid decibel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 augustus 2011
    Berichten
    135
    Thanks
    0
    7 waarderingen in 5 posts
    Bij mij in de straat woont een man die werkt bij een vuurwerkdealer, en hij mag vaak zo veel meenemen als hij wilt. Dus hij staat al vanaf 8 uur 's avonds non stop te stoken...
    Maar ikzelf ga naar familie, en daar lopen allemaal mensen van rond de 40 rond die allemaal sier hebben, dat is dus echt genieten!
    Gaat deze ondertitel wel door de beugel??

  5. #50
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ik heb geen normale straat om te beginnen. Veel te ruim om het "straat" te noemen.
    Maar in het gedeelte dat ik echt als mijn straat zie, was vorig jaar één ander gezin vuurwerk aan het afsteken. Daar draaide het om klein vuurwerk voor kinderen. Tussen het stoken door heb ik daar van staan genieten. Die kleintjes die super enthousiast helemaal opgaan in het vuurwerk van papa, wat een mooie beleving. Dan realiseer ik hoe divers de jaarwisseling beleefd kan worden.

    Maar als ik het begrip ruimer interpreteer, dan heb ik nog nooit zoveel vuurwerk om mij heen gezien als het afgelopen jaar. Aan werkelijk alle kanten was wel vuurwerk te zien en ik kon goed om mij heen kijken. Het mooiste vond ik dat ze een eind verderop de SS afstaken en zonder te kijken ik hem gewoon voelde. Wat een bak zeg!

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    4
    29 waarderingen in 18 posts
    Hier aan de voorkant is echt saai, maar aan de zeikant is leuke battle met legaal vuurwerk tegen de buren die die budget vuurwerk kopen haha...

    Vuurpijltjes en fonteintjes steek ik begin van de avond af, en om 0:00 uur gaan de cakes en wat rollen haha....

  7. #52
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Vorig jaar was hier ook een vriendengroep in de straat,die wilden ons wel is overtreffen.Opzich hadden ze wel leuk spul cakes en matten en zo.Voor de rest wat mensen met een paar potjes niet echt bijzonder (ferro,gbv enz).In de straat achter ons zit een bedrijf en die gaan wel helemaal los,die beginnen al in de zomer met stoken haha.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  8. #53
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Hier in Gouda was het vorig jaar al echt een slecht oud en nieuw en dan heb ik het over andere mensen die vanaf 00:00 stookten.

    Voor de rest ben ik nooit in me eigen straat, altijd ergens anders en dan komt er een grote groep uit reeuwijk en gouda samen om feest te vieren. Vooral dit jaar want. " Eric heeft veel vuurwerk " haha maar dat zie ik dan als compliment !

    Denk dat we met zo'n 25-30 vrienden lekker staan te feesten ! Super sfeer.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  9. #54
    VWC-Lid patrick1974's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte
    Berichten
    575
    Thanks
    403
    147 waarderingen in 58 posts
    Hier is het in de straat gekkenhuis,de profblokken zie je hier overal afgaan.
    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

  10. #55
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    In mijn straat wordt behoorlijk wat gestookt tijdens de jaarwisseling. Dus dat zit wel snor. Ik stook altijd het meeste voor 00:00 op zodat ik om 00:00 lekker op mijn gemak met een biertje in mijn hand van de rest van de buurt kan gaan genieten. Wat later gaat er natuurlijk van mijn kant ook nog wel wat de lucht in. )
    December Will Be Magic Again!!

  11. #56
    VWC-Lid mollyman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2006
    Berichten
    568
    Thanks
    262
    220 waarderingen in 72 posts
    Mijn straat stookt alsof ze 2 weken geen seks hebben gehad.

    Ze beginnen veel goede moed, maar komen/zijn dan klaar na 1 - 2 minuten.
    Op andere fora: bloodwake / mollyman

  12. #57
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mollyman Bekijk bericht
    Mijn straat stookt alsof ze 2 weken geen seks hebben gehad.

    Ze beginnen veel goede moed, maar komen/zijn dan klaar na 1 - 2 minuten.
    Mooie omschrijving ja. Wel heel treffend hahaahah.

  13. #58
    VWC-Lid VW-fanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juli 2010
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Afgelopen jaren was het in de straat gewoon erg dood.
    Ik was echt de enige die siervuurwerk afstak.

    Voor de rest zag je alleen maar wat kleine fonteintjes en grondbloemen voor de rest niks. In mijn buurt is het ook altijd erg dood, dus niet alleen maar in mijn straat.
    [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

  14. #59
    VWC-Lid leslifan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 juni 2010
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    1.474
    Thanks
    209
    157 waarderingen in 95 posts
    Mijn straat is ook erg rustig!
    Een huis wat elk jaar ongeveer voor 700 euro aan Crown paketten haalt....:dombo's:
    maar dat was het!
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

  15. #60
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zinkfanaat Bekijk bericht
    Hier in de straat vrij rustig. Iedereen staat buiten en het eerste half uur is het druk met potten stoken, iedereen heeft wel iets leuks. Daarna blijf ik over met het mooie spul en kijkt de hele straat naar mij. Vorig jaar was ik er niet en het was heeeel stil heb ik gehoord haha.

    Een straat achter mij stookte een man altijd 100k's en dikke jorge/bonbridge blokken, maar hij is dit jaar helaas onverwachts overleden dus zal daar vrij stil blijven.....
    ik wil jou condoleren met het verlies van je tegen speler als je dat niet erg vind .
    het is heel gek ik weet het .
    maar iets zij mij dat ik het toch maar moest doen
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •