Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 106
  1. #31
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Ben samen met wat vrienden de enige in mijn straat die flink stoken!
    Er zijn wel nog wat kinderen van een jaar of 5/6 met flikkersterren elk jaar...
    Offline!

  2. #32
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Hier steekt bijna niemand wat af.
    Alleen ik, of ik moet mijn vrienden ophalen.
    Zo ging het vorig jaar ook. Met 30 man gestookt in de straat een half uur toen weer gaan lopen.
    Mijn buurman steekt wel eens een pakket af als ze met oud en nieuw thuis zijn met familie.
    Maar ik ben om 12 uur al 4 jaar niet thuis geweest.
    Meest bij vrienden of kenissen.

    1 januari zie ik wel eens op sommige plekken wat cakes liggen. Maar dat zijn mensen die €100-€200 uitgeven en 5 500 grammers kopen.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik 2 jaar geleden oud en nieuw gevierd in mijn eigen straat en daar stookt iedereen aardig door maar niet heel erg spectaculair.
    Een straat verderop is het het niveau flowerbeds en shells dus daar kom ik niet overheen.
    Overdag lopen er vooral kinderen met rotjes door de buurt en is het niet zo druk.

  4. #34
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Kicke topic hoor, vooral nu haha

    Maar bij mij in de straat zijn er elk jaar veel wisselende samenstellingen. Hiermee bedoel ik dat er veel mensen verhuizen en ik eigenlijk een btje in een doortrekwijk woon....veel mensen wonen er een jaartje ofzo en verhuizen dan weer.

    De mensen die er wel langer wonen, weten dat ik altijd rond half een een leuk showtje geef en steken hun vuurwerk dus eerder af. Elk jaar is het dus weer bij mij afwachten hoe of wat....en blijft dus ook leuk om andere mensen te doen verbazen van mijn consumentenshowtje

  5. #35
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Dat is eigenlijk wel grappig, ik heb nog nooit vuurwerk bekeken in onze straat... Geloof ik niet dat er veel gestoken wordt behalve wat klein spul voor de kids.

  6. #36
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    hier wordt overdag en in de avond wel gestookt en met name door mij .
    het clubje waar ik mee sta te stoken is gelukkig klein .
    waar ik daar blij mij ben is puur vanwege de veiligheid .
    maar om 12 uur komt hier alles pas echt tot leven .
    dan moet ik echt ook echt aan bak
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  7. #37
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Bij ons in de straat zijn er maar 2 die echt vuurwerk kopen. Maar ik ben zoals jullie wel kunnen raden degene met de mooiste en meeste vuurwerk. Dit jaar echter niet denk ik. Dit jaar is mijn planning heel anders en finacieel was het toch al niet optimaal dit jaar dus de straat zal wel schrikken dit jaar haha.
    Gerwin

  8. #38
    VWC-Lid Anaconda's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Berichten
    996
    Thanks
    564
    3.577 waarderingen in 566 posts
    Bij ons in de wijk stoken de buurtbewoners vrij weinig. Zowel overdag als 's avonds en om 0.00 uur. Tussen 0.00 - 0.15 uur zie je enkel wat kleine potjes en pijltjes. Daarna is het ook echt uitgestorven en trekt men massaal de kroegen in. Qua sfeer is het wel super: enkele bewoners lopen op straat oliebollen en appelflappen uit te delen. Ook staat er ieder jaar een oude man achter een tafeltje met gratis warme chocomel en glühwein
    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

  9. #39
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    mijn buurman is een fanatiek stoker, ook kwa prof spul, in de rest van de straat is het vrij rustig, hier en daar gaat een meter pakket de lucht in, maar veel meer ook niet, de avond locatie waar ik dit jaar ben, ben ik 3 jaar geleden voor het laatst geweest, toen was ook alleen de buurman direct naast ons flink aanwezig, met wat zink pijlen en 500grams potten, ook hier de rest van de straat weer aardig tam!!. maar goed elke straat waar ik zelf ben, is een waar spektakel gaande sávonds!!
    075 zaantjee

  10. #40
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Het verschilt hier echt per jaar, het ene jaar is het net oorlog, het andere jaar lijkt het net op een begraafplaats. Tenminste, in mijn straat. Verderop en op andere plekken in de wijk is het altijd een groot feest, en gaan ze lang door, bij mij in de straat ook. Maar als wij nog met cakes en pijlen bezig zijn rond kwart voor 1, zijn hun de restjes aan het op maken. Ik heb vaak O&N gevierd in Laakkwartier, Den Haag. Daar gaat het echt los, maar is de sfeer wel anders. Het sterft van de politie, mede vanwege het grote vuur bij "de Paets". Vorig jaar was er enorm veel visite (> veel vuurwerk) uit Laakkwartier bij ons omdat er gewoon te veel politie en noem maar op is om normaal af te steken. Daardoor is het nu ook bij ons een groot feest.

    Gr, Bram
    "I came in like a crackling ball."

  11. #41
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    De mensen in mijn appertement stoken met gas.
    Want ze geen van alleen heeft een hout of olie kachel.

    ---

    Mijn flat bestaat uit 90% uit grijze mensen, die geen vuurwerk afsteken.
    Bij mij in de buurt wordt voor de rest wel lekker gestookt, want het wonen veel mensen met kinderen.

    Maar verder zie ik er niks van, ik vier oud en nieuw bij Jawe in zijn woonplaats.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  12. #42
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Mijn straat is overwegend rustig. Alleen de buren van de buren doen om 12 uur enkele potten en wat pijlen. De buren daarvan alleen een man met wat potten. Andere kant van de straat is er niets. Overkant van de straat (100 m want ligt een speeltplaats tussen) staan ze ongeveer tot half 1 te stoken met wat grote potten en harde matten. Meestal komen de buren naar mijn vuurwerk kijken wanneer hun vuurwerk op is.

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    73
    Thanks
    0
    18 waarderingen in 14 posts
    bij mis is het echt niks waard.
    ik (jongen van 14) met mijn kleine budget ben toch wel de aandachtstrekker in de straat. overdag is het wel altijd gezellig

  14. #44
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    bij mij in de straat zijn er geloof ik maar 2 die vuurwerk kopen, ik en me broertje :P verder in de omliggende straten wordt aardig wat gestookt. bij ons voor de deur is een groot veldje waar ook vaak mensen van andere straten aan het stoken zijn om 00.00 wel gezellig en veel vuurwerk

  15. #45
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Mijn straat is erg gezellig, redelijk klein, maar druk. Genoeg ruimte om te stoken, en ook genoeg veldjes of pleintjes in de buurt, perfect voor al het vuurwerk dus!

    In de straat word redelijk gestookt, 's avond's gaan er veel pijlen de lucht in op een lokaal veld, en daarna verzameld iedereen zich daar met allerlei producten, van klein naar groot.

    Altijd dus een mooi knalfestijn, en er word ook veilig gestookt, en dat vind ik ook erg belangrijk.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •