Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 106
  1. #1
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.976
    Thanks
    1.700
    1.521 waarderingen in 566 posts

    Hoe stookt jou straat?

    Hoe stoken ze bij jou in de straat? Ben jij om 12 uur de enige die staat te stoken, of moet je moeite doen om boven het vuurwerk van jou buurman uit te komen?

    Staan ze om 12 uur allemaal buiten, of geven ze er niet zo veel om en heeft iedereen de gordijnen dicht.

    Ik ben samen met mijn broer een van de weinige die goed het gas er op geeft.
    Staan een paar gezinnen buiten en de overburen hebben standaard de gordijnen dicht, aangezien die een schijthekel aan vuurwerk hebben, en pleiten voor een vuurwerk verbod.

    Verder wel paar gezinnen hier in de buurt, die ook elk jaar prachtig vuurwerk hebben, is elk jaar weer soort van wedstrijd wie het mooiste spul heeft. Waar ik uiteraard elk jaar als winnaar uit kom

  2. #2
    VWC-Lid bluebear's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    357
    Thanks
    11
    10 waarderingen in 9 posts
    het is hier best mager.
    een buurt achter ons koopt duitse cakes gaat daar opzich wel even los.
    verder in de buurt hebben mensen een aantal cakes of pijlen.
    en dan heb je nog een gezin dat een hoop lesli cakes koopt.

  3. #3
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Mooi toppic!

    Ik ben dit jaar verhuist dus ben erg benieuwd.

    In me ode omgeving heb ik maar 1 jaar O&N geviert.
    Tsja ik was de enige samen met de buurman.

    De andere jaren Ben ik bij me vriendin geweest.
    Nou daar moest ik wel moeite doen ja!!

    Een kleine straat met maar 16 huizen (8 aan iedere zijde) maar 6 huizen stoken aardig wat af (en dat in 1 straat) GEKKUH HUIS

    Maar we zullen dus zien dit jaar!
    Ik ben benieuwd!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2010
    Berichten
    425
    Thanks
    28
    17 waarderingen in 15 posts
    Ikzelf woon in een hoekje van een straat en onze hele hoek staat altijd buiten. Het is altijd heel gezellig. Mijn buren hebben dan niet het meest spectaculaire vuurwerk dat er is(meestal budget potjes van GBV) maar het is zeker gezellig. Ook erg leuk dat wij een ongeschreven regel hebben van pot voor pot stoken dus er wordt maar 1 pot tegelijk afgeschoten waardoor je altijd een helder beeld krijg van de potten.

  5. #5
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Ik zou het eigenlijk niet weten
    Oud en Nieuw heb ik nog nooit thuis gevierd, altijd bij oma en vorig jaar bij m'n tante met de hele familie. 2 jaar geleden kwam ik er achter dat hier ook een jongen in de straat woont die erg veel met vuurwerk bezig is, dus dit jaar maar eens thuis vieren Van hem hoorde ik dat het altijd vrij rustig is en alleen mijn buurman vuurwerk af stak. Hij woont niet meer in de straat dus zal ik dit jaar de enige zijn samen met die jongen aan de andere kant van het veld.

  6. #6
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Niemand stookt siervuurwerk, want er wonen veel oude mensen. Er komen om 12 uur veel dronken jongens en mannen die heel gevaarlijk doen met zwaar vuurwerk (brand bij de buren, Cobra 6 voor je voeten).
    Daarom ga ik voortaan niet bij mij in de buurt stoken.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Bij ons heeft iedereen in de straat wel wat potjes. Mijn buurjongen heeft altijd wel wat en mijn buurman van de andere kant ook. Verder wonen er nog 2 echte 'freaks' in mijn straat. Naast onze straat begint een achterstandswijk en daar gaat het ook elk jaar helemaal los.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    ik woon in een buurt waar er wat meer ouderen wonen en dus geen vuurwerk aftseken. maar de mensen die dat wel doen, doen het ook echt goed ook. maar in de straat bijna niemand bij ons.

  9. #9
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    De hele wijk is ZEER actief. De eerste 5 minuten, echt wat een geweld. Zo ook bij de buren. Echt prachtig vuurwerk allemaal. Maar, na 15 minuten is het echt compleet uitgestorven. Ben jij de enigste die nog stookt.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  10. #10
    VWC-Lid Marizon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 mei 2010
    Locatie
    Right behind ya
    Berichten
    280
    Thanks
    0
    7 waarderingen in 2 posts
    Ben de enigste met echt vuurwerk, andere sterretjes en flutpotje's

    erg jammer
    [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

  11. #11
    VWC-Lid Nuevitas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    177
    Thanks
    67
    61 waarderingen in 32 posts
    Achter ons is er 1 huishouden dat goed vuurwerk stookt, stukje verder in de straat steken ze simpel vuurwerk af, fontijntje/low budget potjes wat haast niet hoger komt dan het dakgoot en dan hebben we nog een huishouden paar deuren voor ons wat misschien een budget afsteekt van 200/250 euro met wel wat leuke waaiers... verder ben ik de enige in mijn straat wat tekeer gaat, alle andere zitten allemaal binnen of zijn ergens anders... vorig jaar was ik nog om 2 uur bezig, stak nog 4 potten en een mat af om het af te ronden! Best wel jammer eigenlijk, want het is toch veel gezelliger als de hele buurt buiten aan het genieten is van het vuurwerk en zelf ook wat afsteekt.

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    ergens in het mooie drenthe
    Berichten
    60
    Thanks
    0
    7 waarderingen in 5 posts
    ik woon ook zins kort in een nieuwe buurt en ik heb al vanaf begin
    gezecht dat al vier ik hier oud en nieuw dat dat niet goed komt
    wonen hier alleen maar land verraarders dus ik ga lekker naar een maat van me
    daar is de buurd wat losser haha

  13. #13
    VWC-Lid dunnes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Locatie
    Delft
    Berichten
    148
    Thanks
    3
    13 waarderingen in 7 posts
    Ik steek geen vuurwerk af in me straat ik heb een apparte stookplek waar in 200 meter omtrek niemand wat afsteekt zo kan ik goed genieten van me vuurwerk en krijg ik geen gezeur met buren.

  14. #14
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Hier is de straat wel fanatiek met vuurwerk. Natuurlijk spannen wij de kroon hier, samen met mijn broertje en broer zijn we wel vuurwerk- gek. Maar ook een buurjongen zit er aardig in. Daaarnaast om 12 uur is het altijd weer de vraag wie er aanwezig zijn. Ik heb jaren meegemaakt dat de buren meer vuurwerk dan ons hadden, dat zegt genoeg. Daarnaast hebben we sinds dit jaar een aantal nieuwe mensen in de straat die ook in de twintig zijn en zover ik weet ook redelijk wat aan vuurwerk uitgeven. Moet dit jaar helemaal goedkomen!

  15. #15
    VWC-Lid thunderstruck's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Berichten
    275
    Thanks
    155
    160 waarderingen in 54 posts
    Woon hier pas een jaar en was vorige O&N ergens anders, maar ik zag op Nieuwjaarsdag nog wel enkele mortierrekken staan om de hoek. Dus als we een keer wél thuisblijven hoeven we ons volgens mij niet te vervelen .

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •