Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts

    Nirwana fireworks Leeuwarden

    Nirwana fireworks
    Avondsterweg 8 Leeuwarden

    Collecties:
    ze zijn de site op dit moment nog aan het bijwerken. De namen die ik nu zie staan zijn:
    Wolf (dynasty en universe)
    Jorge
    Old skool
    Black label

    Deze zaak heeft er eigenhandig voor gezorgd dat ik officiëel vuurwerkfreak werd. Hoe dat komt? Ze hadden een pakket van evuco (het grootste) in een mooie aanbieding waardoor hij toen net binnen mijn budget pastte. Dit is inmiddels al zo'n 8 jaar geleden. In die 8 jaar ben ik er nog één keertje geweest toen Jorge nieuw in Nederland was.

    Ik moet zeggen dat ik deze zaak daarna wat uit het oog ben verloren (ze zitten volgend mij niet op de forums en aangezien ik niet om de hoek woon, hoor je er dan ook niks meer van.) Terwijl de service hier goed is (geen lange wachtrijen, vuurwerk wordt netjes gecontroleerd met je) en ze leuke acties hebben.

    De website staat sinds vandaag online, maar ze zijn hem nog aan het bijwerken en vullen. De prijzen staan er onder andere nog niet op.

    www.nirwanafireworks.com

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Ik ben hier afgelopen december nog even langsgewipt. Werd er niet echt warm van. Hele kleine shop en beperkt assortiment voor niet goedkoop

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    bestaat ie nog?? ooit geweest toen ze nog jorge potjes verkochten

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •