Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
  1. #16
    VWC-Lid deCaatje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2006
    Berichten
    24
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Elk jaar weer het zelfde drama, elk jaar weer... Zitten gewoon een paar zieke gasten tussen die nergens aan denken en gewoon Cobra's onder de tribune gooien terwijl het helemaal vol staat.
    __________________
    Remember, remember, the 31st of december.
    Ik wil hier even op reageren.....!!!!

    Het is inderdaad Godsgeslaagd om van die achterlijke illegale bommen te gaan gooien, doe dat lekker voor je eigen deur of in je eigen huiskamer.....
    Ik heb gehoord dat er een jochie die daar stond naar de EHBO is gebracht omdat ie geraakt is door zwaar vuurwerk <-- ik ga dit nader uitzoeken van hoe of wat.... er zijn mensen met kleine kinderen daar om te kijken wat voor vuurwerk ze kunnen kopen met hun ouders einde van het jaar, en inplaats daarvan zit je op de EHBO met je kind.... tis tog niet normaal ?? of wel !!! ik kan er met me kop niet bij dat er sommige gasten zich zo idioot gedragen ongelooflijk, zeker geen opvoeding gehad ofzo weet het niet..... maar zeker elk jaar weer het gezeik met die bommen...


    Nick "PyromaX"

  2. #17
    VWC-Lid deCaatje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2006
    Berichten
    24
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    En over de demo... er ging inderdaad wat verkeerd...waarschijnlijk een schietkist ( word nog uitgezocht ) verkeerd geprogameerd ( de middelste ) dus waarvan een deel van de finale afging.... ook was er overslag bij de derde post, ook knalde een pot uit mekaar waardoor er een 3d effecht onstong op het veld, behoorlijk dichtbij, ik shrok er zelf van en zal vanavond het filmpje effe uploaden ;)
    Voor de rest vanavond zelfde demo in Haarlem, en hoop dat daar wel mensen zijn die zich kunnen gedragen......


    Nick

  3. #18
    VWC-Lid deCaatje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2006
    Berichten
    24
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    finale van demo ijmuiden 20-12-2011

    [YOUTUBE]
    [/YOUTUBE]
    bij 4.51 ging et beetje mis...;)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •