Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO & FOTOS] Kapellen - vuurwerk op muziek

    Een van de betere shows rond het antwerpse is toch wel de jaarlijks terugkerende Pyromusical van Hendrickx & Lefeber in Kapellen. Deze show wordt geschoten ter ere van de kermis.


    de Toen net nieuwe Iveco vrachtwagentje van Hendrickx & Lefeber

    Het tevens ook een ode aan de stad Kapellen, dit omdat de firma Hendrickx en Lefeber al een tijdje weer zijn thuishonk heeft in het naburge Hoevenen, een dorpje in de gemeente Kapellen.



    Fantasia 2005

    Deze show had een heuse naam, en noemt dan ook Fantasia 2005. De naam is gebaseerd op het slot nummer in de show uit de film Fantasia 2000 uitgebracht door Disney.



    Naast dit nummer uit deze Disney film konden we verder nog genieten van vuurwerk op muziek uit de films Dinosaurs, Startrek, Pirates of the Caribbean, Moulin Rouge, De klokkenluider van de Notredame en nog andere nummers.

    2007

    Dit jaar zal er opieuw een show op muziek zijn Kapellen. zover ik nu van Hendrickx & lefeber begrepen heb kunnenw e tenopzichte van eerdere edities heel wat spektakel verwachten. Mede omdat ze sinds september vorigjaar een nieuw digitaal schiet systeem hebben wat voor heel wat nieuw pyrotechnisch spektakel kan zorgen.



    Wil je graag in kapellen deze show zien dit jaar? De show staat geplant op maandag 30 Juni op het voetbalveld naast het stadspark. ze wordt meestal zo rond 22:30 afgeschoten.



    Er zijn nog qwat meer fotos beschikbaar dan hier getoont, je kunt ze*HIER* vinden. Ohja natuurlijk heb van editie 2005 een mooi filmpje uit het archief gehaald. Je kunt ze*HIER* bekijken. Veel kijkplezier!

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Prachtige film die je voor ons hebt neergezet Red Baron.
    Ik vind de combinatie van vuurwerk en muziek in deze show geweldig op elkaar afgestemd. Uitstekend op maat.
    Deze film brengt je echt naar een andere wereld,ver van hier.
    Ik vind de opbouw zo ontzetttend mooi.
    Bij de klassieke nummers prachtige candles en fonteinen/zonnen.
    Bij het wat snellere werk komt het vuurwerk helemaal los met prachtige shells, waaronder veel ring peony,s in veel verschillende kleuren.
    Het kleurgebruik in deze show is ook weer erg mooi. Met name de kleuren geel en groen komen heel mooi uit de verf.

    Bedankt weer voor het plaatsen. Ik heb weer bijzonder genoten.

    Een tip voor iedereen: doe het licht en de tv uit en ga 15 minuten lang genieten
    van een top pyro musical.

  3. #3
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Inderdaad weer een erg mooie show heb je op het net gegooid!
    Erg goed op de muziek geschoten vooral in het begin met hele mooie glitter bommen!
    Aantal mooie figuurbommen ook erg mooi weer!
    Daarnaast ook heel mooie heldere kleuren bij een aantal shells zoals moontan al noemt!
    Ook een aantal sinomax/bonbrisge potjes gebruikt zie ik erg leuk
    Ook heeele mooie falling leaves op het eind
    En een leuke finale op zich niet al te bont maar wel goed
    Bedankt weer!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •