Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik zal eens met ed gaan praten of hij eventueel geïnteresseerd is in een mooie aktie voor volgend jaar, eventueel in samenwerking met de vuurwerkcrew.

    Comment


      #17
      Ja lijkt mij zeker interessant moet nu iedere keer een rot eind rijden.
      Wellicht wil hij ook eens nadenken over doosverkoop.

      Comment


        #18
        Toevallig zitten wij daar ook aan te denken omdat er best veel vraag naar is
        Dus kom maar op met ideeen

        Comment


          #19
          Kijk eens hoe valk vuurwerk het doet, dat werkt volgens mij perfect, tot 1 decemeber mogelijkheid tot het kopen per doos.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Kijk eens hoe valk vuurwerk het doet, dat werkt volgens mij perfect, tot 1 decemeber mogelijkheid tot het kopen per doos.
            Ja en het afhalen van kartonnen kan alleen voor officiële openingstijd, zodat het niet een grote chaos wordt.
            ---

            Comment


              #21
              je zou nu evt nog een aktie kunnen doen met cakes die je uit het assortiment doet( had van je vrouw mee gekregen dat er een gedeelte uitgaat ivm vernieuwen voor volgendjaar) zodat je de zekerheid ook hebt dat je er aan het einde van het jaar vanaf bent, bv bij een bepaald bedrag kopen en dan die cakes met korting eruit doen ??? is miss wel intressant

              Comment


                #22
                Dan houd ik me ook wel aanbevolen hoor haha. Ik woon namelijk ook om de hoek.

                Comment


                  #23
                  das mooi lev-he ik ook hahahaahahaha wie weet zien we elkaar dan daar nog wel

                  Comment


                    #24
                    Ik woon er ook vlakbij in de buurt, dus ik hou me ook aanbevolen, als je nog een kartonnetje hebt staan... en je maakt daar een leuke prijs van dan help ik je er wel vanaf.

                    Comment


                      #25
                      haha leuk al die reacties
                      maar dat word echt dan pas vanaf volgend jaar
                      dan kunnen we daar op inkopen
                      en ook in de losse verkoop bij een beetje bestelling krijg je bij ons altijd extra gratis vuurwerk

                      Comment


                        #26
                        Ik ben er de 29e tussen 09:00 en 09:30.

                        1e bestelling ophalen.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door edraketvuurwerk Bekijk bericht
                          haha leuk al die reacties
                          maar dat word echt dan pas vanaf volgend jaar
                          dan kunnen we daar op inkopen
                          en ook in de losse verkoop bij een beetje bestelling krijg je bij ons altijd extra gratis vuurwerk
                          Los vuurwerk er bij is zeker altijd mooi meegenomen, maar bij doosverkoop gaat het voor de freak om de korting die er dan op zit, voor dealer ook interessant die drukt zijn dozen gewoon hoeft ze alleen maar kort op te slaan,.

                          Comment


                            #28
                            nou mocht er ditjaar evtnog wel een eind aktie komen ivm de cakes die nu uit het assortiment gaan dan hoor ik dat graag dan kom ik zeer zeker nog even een bezoekje brengen (zowiezo wel denk ik ) hahahahaha

                            Comment


                              #29
                              toch blijft ed-raket een van de betere vuurwerk handelaren in apeldoorn en omgeving! klasse ed. En een leuk groot assortiment van mooie sier tot leuke knallers.

                              Comment


                                #30
                                Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
                                Dit is het laatste berichtje van dit jaar i.v.m de drukte van de komende 3 dagen.
                                Maar hou ons in de gaten want we zitten er echt aan te denken om volgend jaar wat met vuurwerkcrew te gaan doen.
                                tips blijven welkom natuurlijk
                                Wij wensen iedereen alvast een knallend nieuwjaar.

                                Comment

                                Working...
                                X