Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24
  1. #16
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Richardus, ik wil je graag een eerlijk antwoord geven, maar ik had de schietlijst pas bemachtigd na de show. Ik was daarvoor bij de show van Veneboer in Drachten en moest als een gek naar Langezwaag rijden om nog optijd aanwezig te zijn. Door het slechte weer kon ik de speaker (Reinier) amper verstaan, dus ik wist niet precies wat ik voorbij zag komen. Al met al kan ik je op dit moment dus slecht helpen, sorry.
    vuurwerkbieb

  2. #17
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Dat was dus wel een heel eerlijk antwoord dank je wel. Gaaf dat je zo racet om demo's te zien en te filmen, worden wij ook weer mee geholpen Het antwoord op mijn vraag komt vanzelf wel 'ns bovendrijven hier, no worries

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 augustus 2011
    Berichten
    140
    Thanks
    14
    35 waarderingen in 26 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Dat was dus wel een heel eerlijk antwoord dank je wel. Gaaf dat je zo racet om demo's te zien en te filmen, worden wij ook weer mee geholpen Het antwoord op mijn vraag komt vanzelf wel 'ns bovendrijven hier, no worries
    Ik was er gisteravond ook, en vond de steengoed collectie echt super netjes geprijsd voor mooie cakes
    Ook was de It Giet oan voor 8,50 een spotgoedkoopje mooie grote boeketten en harde burst.

    Ik heb helaas niet gefilm of foto's gemaakt
    Ook schoten ze de Heavy legend 49, prachtige met zo nu en dan een ti salute er tussen door

    Vond de Viper en Anger ook super mooi, echt mooie getimed.
    Event stagemaker is mooi breed en vult ook mooi de lucht

    Ook zitten er dit jaar weer gekleurde tails in het buurtass.xxl

    Maar wat heb ik genoten van deze toppers deze avond
    Zelfs de Shogun collectie kwam voorbij, met als topper 2e gratis in de voorverkoop!
    Ik zag black out, mighty cobra, storm dance, Burst of Fredom en deDetonator
    Viel mee persoonlijk erg mee,als ik hier op het forum lees wat voor bagger het moet zijn.
    Ik was er totaal van verrast
    Ik zag ik m'n ogen uit hoeveel mensen er waren in the middle of Knowhere
    Zels een touringcar vol kids uit Leeuwarden kwamen kijken als schooluitje
    Hoe gek kun je het krijgen....

    Ik zal anders vanavond de schietlijst( beetje veregend) wel voor je plaatsen

  4. #19
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts

    Thumbs up

    Gisteravond uiteraard de demo bijgewoond en een aantal bekenden en nieuwe gezichten gesproken . Prima geregeld, koffie, warme chocomel en snoep voor de jeugd was er ruim voldoende. Een gezellige sfeer en een goede opkomst. Er was een party tent in het verlengde van de stal opgezet en daar stonden van de 3 hoofdmerken die Magic Vuurwerk voert een aantal dummies opgesteld.

    Grote opvallers hierbij waren de dummies van de VDN collectie. Mooie strakke labels. Zag er allemaal erg goed uit. Van Hardix en Rubro waren ook voornamelijk de nieuwe producten in dummy uitgestald en ook hier was sprake van mooi artwork en strakke labels.

    De demo was op een unieke locatie, tegenover de boerderij. Je maakt het niet snel mee dat je na een demo een kijkje in het kalverhok kan nemen (Mooi , dat jonge spul, hè Rob )

    Er werd een ruime variatie aan merken en artikelen geschoten.
    Schietlijst :
    1 Blackout (Shogun)
    2 Mighty Cobra (Shogun)
    3 Storm Dance (Shogun)
    4 Burst of Freedom (Shogun)
    5 Detonator (Shogun)
    6 Rush (Steengoed)
    7 It Giet Oan (Magic)
    8 Anger (Steengoed)
    9 Viper (Steengoed)
    10 Goldstrike (Brilliant)
    11 Fraction (Brilliant)
    12 Mega Blitz (Brilliant)
    13 Pride & Glory (Titanium)
    14 Powerplay (Titanium)
    15 Tigerclaw (Black Smith)
    16 Blade (Black Smith)
    17 Heavy Legend 16 (Rubro)
    18 Heavy Legend 49 (Rubro)
    19 Secret Salute (Rubro)
    20 Mandril (VDN)
    21 Rock the Show (Rubro)
    22 Event Cake 1 (Rubro)
    23 Event Stage Maker (Rubro)
    24 Magic Buurt Pakket (Rubro)
    25 Finale die enigszins problematisch verliep door de regen.

    Er zaten prachtige producten tussen. Ik vond sowieso dat geen enkel artikel van wat er getoond werd het predicaat slecht kon krijgen.

    Grote opvallers en toppers :
    * It Giet Oan > een topcake met harde burst, heldere kleuren en grote effect spreiding. Een musthave voor maar € 8,50 !
    * De Heavy Legend cakes waren zeer goed te noemen. De salutes knalden erg lekker! Daarbij zijn deze cakes verkrijgbaar voor een top prijs
    * De secret Salute liet zich nog beter gelden dan de heavy legends. Harde knallen in combinatie met felle crackling.
    * Event Stage Maker : Één woord : WOW. Meer woorden : topbak, afwisselend dikke silver tails in salvo van 3 gevolgd door een salvo van 5 effecten. Super!
    * Magic Buurtpakket : Dikke bursts met grote effecten en dat voor maar € 89, voor de 6 cakes
    * Mandril : Grote effecten heerlijk tempo en heerlijke burstklappen.
    * Anger en Viper van de steengoed collectie vielen ook in zeer positieve zin op. Kleuren waren heel helder en de effecten waren lekker vol.
    * Fraction en Tiger Claw : Mooie waaiers die lekker breed schoten . De Tiger Claw deed dat overigens met meer agressie dan de Fraction. Kleuren en burst waren van beide goed. Dat vond ik overigens bij alle Hardix cakes het geval.
    Zet de Tiger Claw in de straat en je krijgt hier zeker erg veel reacties op..

    Ik vond het een zeer geslaagde avond, ondanks dat de regen roet in het eten gooide bij de finale.

    Magic Vuurwerk, dank voor het mogelijk maken van deze gezellige demo avond en de getoonde gastvrijheid.

  5. #20
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Erg mooi geschreven review aftershock. Jammer dat ik je niet even de handen heb kunnen schudden, maar volgende keer beter.

    En zeker fantastisch om even bij de kalveren te hebben gekeken.
    vuurwerkbieb

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2008
    Berichten
    237
    Thanks
    78
    144 waarderingen in 94 posts
    Hallo allemaal,

    Bedankt voor de mooie review, dit is voor ons weer een boost om het volgend jaar weer te organiseren
    Ik had persoonlijk niet gedacht dat er zoveel mensen naar de demo(en onze boerderij) komen kijken.
    Het was Super,super, geweldig
    Jammer dat de finale in het water viel
    Wel uniek dat we de MANDRIL schoten voor het eerst in Nederland!!
    Wat mij persoonlijk opviel dat deze geweldig hoog ging
    Ook m'n eigen cake It giet oan deed het geweldig!!!

  7. #22
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Thanks Rob, Ik heb er ook ff op zitten typen.

    Zeker jammer dat we elkaar niet even gesproken hebben. Ik meende je wel te zien filmen, maar daarna ben ik je uit het oog verloren. Komt zeker wel weer een kans

  8. #23
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Volgens mij was ik de enige gek die het aandurfde om in die weersomstandigheden te filmen ;)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
    Thanks Rob, Ik heb er ook ff op zitten typen.

    Zeker jammer dat we elkaar niet even gesproken hebben. Ik meende je wel te zien filmen, maar daarna ben ik je uit het oog verloren. Komt zeker wel weer een kans
    vuurwerkbieb

  9. #24
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Alle filmpjes van deze demo staan in desbetreffende topics op vwc

    Ik heb deze demo maar even voorrang gegeven
    vuurwerkbieb

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •