Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DEvuurwerkhandel.nl in Haaksbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik ben hier langsgeweest op de tweede verkoopdag en ik moet zeggen dat men het hier goed voor elkaar heeft Mooie verkoopruimte waar veel dummies staan en een videosysteem waarop je de effecten van de cakes kan zien. Erg leuk!

    Comment


      #17
      Goedemorgen vuurwerkliefhebbers,

      We beginnen met een kleine terugblik op vorig jaar. Wat een jaar! Vooral de bakken van Rubro verbaasden ons als verkopers maar ook de consument. Voor het eerst actief Facebook gedaan, en veel mensen blij gemaakt met mooi vuurwerk (inclusief een aantal leden hier). Dank voor jullie positieve reacties hier.

      De tijd komt er weer aan, dus we zijn weer druk bezig met de voorbereidingen! Dit jaar weer vette Facebook acties en veel nieuwe artikelen in het assortiment. Tevens krijg de website weer een flinke opfrisbeurt.

      Hopelijk doen jullie allemaal weer mee op Facebook. Alle feedback voor de website is welkom!


      Groet,

      Lowie
      DEvuurwerkhandel.nl

      Comment


        #18
        Even een kleine status-update:

        We zijn alweer sinds 8 december online met onze vuurwerkshop en de reacties op de vernieuwde website zijn goed!

        Ook dit jaar zijn wij weer de goedkoopste in de omgeving, en door ons unieke assortiment krijgen we veel vuurwerkliefhebbers over de vloer.

        Laat ons weten wat je van de website vindt:
        www.DEvuurwerkhandel.nl

        Ook zijn we weer flink actief op Facebook, waar momenteel al 2 acties lopen. Je maakt zelfs kans op 250 euro aan vuurwerk! Doe dus mee en WIN!
        www.facebook.com/vuurwerk.haaksbergen

        Comment


          #19
          Zowaar de enige in de buurt die nog fluitpijlen (silver thunder en asian thunder) verkoopt... maandag snel even een bezoekje brengen

          Comment


            #20
            Ik vroeg me af of deze zaak nog steeds vuurwerk verkoopt?
            Antwoord: Ja, op hun Facebook was de laatste bericht op 10 nov jl. (https://www.facebook.com/vuurwerk.haaksbergen)

            Heeft iemand ervaring met hun?

            Comment


              #21
              ik ben er een jaar of twee/drie geleden eens geweest. Best leuke winkel en verkopen verschillende merken. Welke dat nu zijn, weet ik zo niet precies.

              Comment


                #22
                Volgens de Facebookpost:
                Zo maar eens langzaam de boel weer opstarten in de bunkers en weer alles opnieuw inrichten voor het nieuwe assortiment van Rubro en Zena
                Misschien toch maar even in de gaten houden...

                Comment


                  #23
                  Op welke categorie ik ook klik komen er geen producten te staan.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                    Op welke categorie ik ook klik komen er geen producten te staan.
                    Er zijn nou wel producten maar nog niet in elke categorie. Mijn vriend heeft vandaag opgebeld en ze zijn nog bezig met het updaten van de site. Dit weekend zou het klaar moeten zijn en zou de website dan up-to-date zijn.

                    Comment


                      #25
                      Staan een paar leuke combideals op nu

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                        Staan een paar leuke combideals op nu

                        https://www.devuurwerkhandel.nl/vuur...-deals/page/2/
                        Daar hoort toch ook www.vuurwerkstaffel.nl bij?
                        https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                        Comment


                          #27
                          Klopt idd ja

                          Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
                          Daar hoort toch ook www.vuurwerkstaffel.nl bij?

                          Comment


                            #28
                            Leuk winkeltje, goed en erg snel geholpen. Volgend jaar zeer zeker weer in de gaten houden. Vooral devuurwerkstaffel Wat een aanbiedingen zeg, je moet wel een karton halen maar de prijzen zijn echt super

                            Comment


                              #29
                              Vuurwerkstaffel is staat ook weer online

                              https://www.vuurwerkstaffel.nl/

                              Comment


                                #30
                                Hier dit jaar wat Transbomber besteld en vandaag afgehaald. Niet eerder geweest, maar hier hangt een lekkere sfeer in de winkel, ziet er super uit en de uitlevering ging vlot en voor ons allen was de bestelling compleet. Via Vuurwerkstaffel.nl besteld voor mooie prijzen.
                                Goede route in en uit, helpen klanten mee, echt een dikke aanrader deze winkel!

                                Comment

                                Working...
                                X