Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Archief] Amnesia

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Archief] Amnesia

    Artikelnummer: 11004
    Artikelnaam: Amnesia *Nieuw 2011*
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 448 gram
    Aantal Schoten: 40 schots
    Effectomschrijving: Red strobe willow, red pearl green pearl pistil, red/green parachutes, silver tail report pearl, report willow.
    Tijdsduur: 55s
    Stijghoogte: 34m
    Richtprijs: 49,95
    Extra Info: De Amnesia 448 grams/ 40schots cake is ontworpen door Nick van der Veen en kenmerkt zich door de zeer gevarieerde effecten met als hoogte punt de parachutes die lang blijven hangen.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Bron Pronk Vuurwerk



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Scav; 2 February 2016, 23:12. Reden: type fout

    #2
    Mooie cake.
    Goed ontwerp Nick!
    Ga zo door!
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #3
      Pronk, Pronk vuurwerk, pronk, pronk vuurwerk, amnesia, Pronk Amnesia, vuurwerk, nielseriks
      Laat nog geregeld muggenscheetjes

      Comment


        #4
        De parachutes lijken erg goed uit de verf te komen! Klopt dit, Jagert?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
          De parachutes lijken erg goed uit de verf te komen! Klopt dit, Jagert?
          Best aardig!(lees goed) Ik zit nog altijd te wachten op een cake die een keer echte goede lang brandende, hoog stijgende parachutes aflevert, maar ik vrees dat daarvoor de vuurwerkregels aangepast moeten worden.
          Laatst aangepast door jagert; 9 January 2012, 08:50.
          Laat nog geregeld muggenscheetjes

          Comment


            #6
            Dit ding is tof hoor! Chapeau voor Nick! Ook dank aan mijn stookmaat die hem heeft aangeschaft.
            De glitter willows in het begin zijn goed uitgevoerd met lekkere burst. De tweede serie heeft een erg goede burst met zeer grote boeketten. De parachuutjes die daarna komen zijn echt supergaaf! Geeft de cake echt charme. Dan ook dat finalesalvo...! Prachtige knetter die omlaag zakt! Bijna horsetail.
            Die parachuutjes en die speciale crackling finale geven deze cake echt een WOW-gevoel. Zeer mooi Blijft in je kop hangen dankzij die twee effecten.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #7
              Moioe cake zo te zien alleen maakt die niet zijn naam waar wat natuurlijk zeer goed is.

              Comment


                #8
                Nou, ik zie dat ik mijn review van deze cake al gegeven heb Dus bij deze de film dan maar!

                Een straatfilm van de cake Amnesia van Pronk vuurwerk. Deze is onderdeel van het assortiment Outdoor Festival. Gefilmd met de jaarwisseling 2011-2012.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Ik vond de cake in 2011 dermate goed presteren bij mijn stookmaat, dat ik hem in 2012 ook heb aangeschaft Vanwege het slechte weer dat jaar, is hij pas in 2013 de lucht in gegaan. Maar wat is hij mooi in de straat!

                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment

                  Working...
                  X