Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorfull Explosion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    had je in zutphen of ulft moeten gaan kijken zijn ze geschoten
    dit is echt een super cake
    en ja dit zijn produktie films en geen samples

    Comment


      #47
      Check mijn film http://www.youtube.com/watch?v=j4un1KwivzA hier komt ie in voor op 10 min

      Comment


        #48
        Hmm, lijkt toch wel anders dan die wij hebben gezien. Boeketgrootte lijkt wel goed te zijn, maar ik zie op deze film een minder goede palm pistil en enkel groen?

        Comment


          #49
          Inderdaad, dat de pistil wat minder lijkt komt denk ik door de harde wind, wel raar dat dit exemplaar enkel groene blinkers heeft.
          Hopen dat dit een eenmalig productiefoutje is
          Doe gewoon normaal, dat is het moraal

          Comment


            #50
            hmmm, dan ben ik het wel eens met mike en frankyboy, ik had hem mede juist besteld , omdat de boeketten werden afgewisseld met rode en groene blinkers, ik hoop dat het een foutje is, want die afwisseling maakte hem nu juist wat interessanter vond ik

            Comment


              #51
              Heb 'm gehad, los geschoten. Ik vind het een redelijk mooie pot, maar zou hem niet nogmaals kopen. De knallen zijn goed hard, maar ze knallen laag.
              Vond de boeketten nogal rommelig overkomen en ze kwamen tot aan de grond.
              Helemaal geen verkeerde pot hoor,maar er is mooier te koop.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Herr-V Bekijk bericht
                Heb 'm gehad, los geschoten. Ik vind het een redelijk mooie pot, maar zou hem niet nogmaals kopen. De knallen zijn goed hard, maar ze knallen laag.
                Vond de boeketten nogal rommelig overkomen en ze kwamen tot aan de grond.
                Helemaal geen verkeerde pot hoor,maar er is mooier te koop.
                Niets aan toe te voegen. Vond hem toch beetje tegenvallen.

                Comment


                  #53
                  Heb hem 2x gekregen van wat crewleden die overdag kwamen stoken i.v.m. mijn verjaardag! Erg blij mee, per 2 geschoten en ik vond hem top! Meerdere kleuren, brede boeketten, palm pistil naar mijn idee toch minder goed dan op de demo, maar dat moet ik nakijken, ik vond hem in ieder geval top!

                  Comment


                    #54
                    Dit was een erg fijne cake zeg, erg groot effect. Heb er van genoten in onze show in v-shape!
                    Groeten...:)

                    Comment


                      #55
                      heb dezelfde mening als mattenfreak hierover en voor de rest er niks aan toe te voegen, aangezien ik de dreamcatcher van bonfireworks niet geleverd kreeg , was dit zekers een goede en waardige vervanger ervan ;)

                      Comment


                        #56
                        Het was een mooie cake, alleen toch niet zo geweldig als ik verwacht had.
                        De boeketten waren wat minder breed dan op de demo filmpjes te zien was en de burst had ik ook iets harder verwacht.
                        De skies of gold presteerde minstens zo goed, misschien zelfs nog beter.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                        Comment


                          #57
                          Ik vond 'm heel goed, maar had toch stiekem wat meer verwacht na aanleiding van het demofilmpje. Kwa boeketgrootte, maar zeker kwa burstknal.
                          https://youtube.com/@VuurwerkBram

                          Comment


                            #58
                            Mooie cake, leuke palmeffecten. Het effect had voor mij wel voller gemogen. Als het tempo hoger was, was deze cake nog iets mooier denk ik. Filmpje:

                            Colorfull Explosions (Katan) Oud en Nieuw 2011-2012. Mooie cake met veel dezelfde effecten en een finale. Gefilmd met een Panasonic SD90


                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #59
                              Hier een filmpje van mijn kant:

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              https://youtube.com/@VuurwerkBram

                              Comment


                                #60
                                Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                                Comment

                                Working...
                                X