Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 393
  1. #31
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Feitelijk missen in mijn ogen mobiele telefoons 1 ding: Zoom. Als dat geregeld wordt denk ik dat de verkoop van foto/film camera's gigantisch omlaag zal gaan.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Berichten
    168
    Thanks
    12
    169 waarderingen in 44 posts
    Ik ben ook van plan om dit jaar alles te filmen met m'n Samsung Galaxy S2. En daarvoor krijg ik vandaag nog iets leuks binnen, namelijk een fish eye lensje wat ik op m'n galaxy kan bevestigen..

    Zo ga ik proberen om m'n gehele show te filmen vanuit een vast standpunt.. Als het goed is staat dan al het vuurwerk op één beeld, van lancering uit de cake tot ontploffing in de lucht, dat vind ik namelijk altijd mooier om te zien, dan enkel de cake in de lucht..

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blakez Bekijk bericht
    Ik ben ook van plan om dit jaar alles te filmen met m'n Samsung Galaxy S2. En daarvoor krijg ik vandaag nog iets leuks binnen, namelijk een fish eye lensje wat ik op m'n galaxy kan bevestigen..

    Zo ga ik proberen om m'n gehele show te filmen vanuit een vast standpunt.. Als het goed is staat dan al het vuurwerk op één beeld, van lancering uit de cake tot ontploffing in de lucht, dat vind ik namelijk altijd mooier om te zien, dan enkel de cake in de lucht..
    Ik ben benieuwd hoor, ik hoop wel dat je iets voor het geluid komt, want het beeld van de galaxy S2 is erg goed, maar het geluid is ronduit bagger.

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Berichten
    168
    Thanks
    12
    169 waarderingen in 44 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoor, ik hoop wel dat je iets voor het geluid komt, want het beeld van de galaxy S2 is erg goed, maar het geluid is ronduit bagger.
    Ja, daar ben ik inderdaad nog over aan 't nadenken, misschien een andere (echte filmcamera) d'r naast plaatsen en beide continu laten filmen.. En dan na oud&nieuw kijken of ik beide streams samen kan voegen...

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2010
    Berichten
    160
    Thanks
    220
    195 waarderingen in 76 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
    Ik heb zelf de HTC Sensation XE en dat is kwa filmen ook wel een diamantje hoor.

    Hoe het met vuurwerk zit weet ik niet. Ik zal binnenkort eens wat grondbloemetjes of iets dergelijks uittesten.

    Specs:

    - 8MP
    - HD
    - Beats Technologie (klinkt leuk, ik hoop dat het het geluid verbeterd tijdens het filmen)

    En nog een hoop andere leuke dingen denk ik.
    heb hem ook en hij filmt wel geweldig hoor in vergelijking met andere telefoons die ik heb gehad en een samsung galaxy s2

  6. #36
    VWC-Lid freddie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    351
    Thanks
    281
    152 waarderingen in 73 posts
    sony ericsson vivaz
    8.1 mp
    720p HD
    nadeel is dat als je langer dan 3 minuten gaat filmen dat het geluid en beeld niet meer samen loopt, of het bij elke vivaz is weet ik niet maar bij mijne is het wel zo.
    Laatst gewijzigd door freddie; 30 december 2011 om 09:49 Reden: nadeel vergeten

  7. #37
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Overdag ga ik met mn iphone 4s filmen. Savonds met een standaard sony sd camera want die filmt beter met weinig ligt.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    17 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XpyroX Bekijk bericht
    weet iemand hoe het filmt met de HTC desire Z of desire HD?

    EDIT:
    hier een filmpje van de HTC Desire HD:
    movie

    Pluspunten:
    - geluid is prima

    minpunten:
    - ik heb het idee dat hij blijft zoeken naar de juiste focus
    - bij veel vuurwerk overbelicht
    Ik film zelf met een HTC Desire Z, ik heb mezelf een statiefje gemaakt van hout en aluminium. Camera overdag is meestal goed, en geluid klaag ik niet over, ik vind het beter dan sommige echte cameras.

  9. #39
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    en er zijn weer een aantal toestellen die aan de lijst toegevoegd kunnen worden

    iPhone 4s


    HTC One X


    Samsung Galaxy SIII


    Sony Experia S


  10. #40
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Sony Experia S is dan toch het beste alleen die telefoon is dan voor de rest slecht. Dus ik zou toch voor de galaxy s3 kiezen of iphone 4s maar dan kan je beter op de iphone 5 wachten.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  11. #41
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Ik heb sinds 2/3 weken een HTC One X
    Deze heeft volgens zeggen een revolutie gemaakt op de camera. Er ziten leuke dingen op. zoals burst mode foto. foto's terwijl je filmt. een 8mp camera met 1080p HD film. Nog geen vuurwerk gefilmd. Wel heeft hij een bagger geluid, en hij neemt heel veel wind ruis op. Maar de camera op zich is niet verkeerd!

  12. #42
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    ik heb ook de One X, en ben zeer tevreden over de camera foto's zijn gewoon goed, tis niet dezelfde kwaliteit als die ik met mijn dslr haal maar de compact komt de deur niet meer uit iig Filmen heb ik nog niet geprobeerd hoop dat ik er binnenkort een showtje mee kan vastleggen

  13. #43
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jappy-b Bekijk bericht
    ik heb ook de One X, en ben zeer tevreden over de camera foto's zijn gewoon goed, tis niet dezelfde kwaliteit als die ik met mijn dslr haal maar de compact komt de deur niet meer uit iig Filmen heb ik nog niet geprobeerd hoop dat ik er binnenkort een showtje mee kan vastleggen
    Ja, de foto's zijn verbluffend voor zo'n dingetje. Zou vet zijn als je er een showtje mee kan filmen!!

  14. #44
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    maandag een showtje hier in de buurt, zal eens kijken of ik daar een kijkje ga nemen

  15. #45
    VWC-Lid Stefano1997's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 juli 2012
    Berichten
    163
    Thanks
    240
    52 waarderingen in 31 posts
    @jappy-b thanks dat je Sony Ericsson Xperia Arc S heb toegevoegd, ik heb zelf ook die mobiel en nu kan ik zien dat het een goede kwaliteit is!
    Thanks!!
    Groetjes Stefano

Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •