Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 2 van 56 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 830

Discussie: Huisman Vuurwerk

  1. #16
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ik heb trouwens ff een heel klein kijkje genomen en ik zag enkel de messier A B C in de webshop staan .
    zijn dat de enige die jullie verkopen of verkopen jullie de anders versie ook
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  2. #17
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    De filmpjes van de Daylight Vuurwerk collectie zijn aan Huisman Vuurwerk Huissen verstuurd. Bekijk ze hier: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=24182
    www.huismanvuurwerk.nl

  3. #18
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    ik heb trouwens ff een heel klein kijkje genomen en ik zag enkel de messier A B C in de webshop staan .
    zijn dat de enige die jullie verkopen of verkopen jullie de anders versie ook
    Zoals je misschien al hebt gezien in de thread van de freak-actie die nu echt van start is gegaan (check http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=24371), komt er nog een lijstje met uitlopende producten die ook besteld kunnen worden. Ook jouw vraag zal Huisman hierin meenemen!
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #19
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Zoals je misschien al hebt gezien in de thread van de freak-actie die nu echt van start is gegaan (check http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=24371), komt er nog een lijstje met uitlopende producten die ook besteld kunnen worden. Ook jouw vraag zal Huisman hierin meenemen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    ik heb trouwens ff een heel klein kijkje genomen en ik zag enkel de messier A B C in de webshop staan .
    zijn dat de enige die jullie verkopen of verkopen jullie de anders versie ook
    Ik heb via Huisman wat meer duidelijkheid gekregen over een aantal producten:

    De Thunderking XXL is bij ZENA helaas helemaal uitverkocht en wordt niet (meer?) aangeboden. In de thread van de Huisman ZENA freak-actie staat inmiddels een lijstje met ZENA-producten die niet in de folder en/of webshop staan maar alsnog besteld kunnen worden. Heel binnenkort komen er daar nog een paar bij...

    Ik hou jullie op de hoogte!
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2008
    Berichten
    225
    Thanks
    17
    75 waarderingen in 25 posts
    Heb vandaag de folder in de bus gekregen van Huisman Sport!
    Had er al wel wat besteld.
    De enige echte vuurwerk freak!

  6. #21
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Kreeg zojuist een mail met daarin de TV Commercial van Huisman Vuurwerk Huissen toegestuurd. Deze zal de komende weken via de lokale en regionale zenders worden uitgezonden. Direct maar even een upload naar YouTube gedaan:

    www.huismanvuurwerk.nl

  7. #22
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    ...een lijstje met ZENA-producten die niet in de folder en/of webshop staan maar alsnog besteld kunnen worden. Heel binnenkort komen er daar nog een paar bij...
    Heel binnenkort is vandaag! Check de Huisman ZENA freak-actie thread voor het complete lijstje met producten dat je naast de artikelen in de webshop kunt bestellen. Hier zitten bijv. het Gold Assortiment (Golden Willow en Brocade Crown) en de volledige Messier-reeks bij!
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Winkel ziet er 's avonds vet uit! Is de winkel trouwens nu elke dag open? Zag de openingstijden op de deur staan maar hoorde van een werknemer daar dat hij snel vaker open ging!

    pyro-freak

  9. #24
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Klein artikeltje in de Gelderlander van gisteren, excuus voor de magere scankwaliteit:



    Bron: De Gelderlander 22-12-2011
    www.huismanvuurwerk.nl

  10. #25
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Ook de bunkers van Huisman beginnen zich lekker te vullen:











    www.huismanvuurwerk.nl

  11. #26
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Januari zit er alweer bijna op en dus was het tijd voor een bakkie koffie bij Huisman Vuurwerk Huissen. Een kort verslag:

    2011
    Afgelopen O&N is uitstekend verlopen voor Huisman. Een behoorlijk aantal nieuwe klanten, mooie resultaten en erg enthousiaste reacties op de uitbreiding van de collectie met ZENA-producten en bijv. de Daylight Cakes van Lesli. De Freak-actie begon helaas veel te laat, maar dat gaat in 2012 dan ook veranderen. En de vele leuke en enthousiaste reacties op de Vuurwerk Store waren niet te tellen!

    Plannen 2012

    Voor dit jaar heeft Huisman wederom mooie plannen! Zo wordt er gewerkt aan een stukje uitbreiding van de bunkercapaciteit en de collectie. En wordt er nagedacht over nieuwe acties en een eigen website. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

    Vuurwerk Store
    De Vuurwerk Store was dus ook een succes, maar als je er nu langskomt weet je niet wat je ziet...

    Voor:



    Na:



    Multifunctioneel, zo'n Vuurwerk Store...
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #27
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Het is weer tijd voor een korte update!

    De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn in volle gang. De bunkercapaciteit wordt fors uitgebreid en ook de verkoopruimte wordt veel groter. Zoals eerder aangegeven heeft Huisman een mooie groei meegemaakt maar bracht dat wel wat, vooral logistieke, uitdagingen met zich mee. Door de verbouwingen wordt dit enorm verbeterd en kan Huisman naar verwachting de komende jaren vooruit.

    Inmiddels wordt er ook gewerkt aan een nieuwe eigen webshop die ergens na de zomer live zal gaan. Uiteraard zal dat gevierd worden met een mooie actie!

    Tot slot is er ook nog echt nieuws te melden: na een prettig gesprek met Rubro Vuurwerk meldt Huisman Vuurwerk dat zij naast ZENA en Lesli ook Rubro op zal gaan nemen in het assortiment!!

    Meer info volgt in de komende maanden, ik hou jullie op de hoogte.
    www.huismanvuurwerk.nl

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Het is weer tijd voor een korte update!

    De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn in volle gang. De bunkercapaciteit wordt fors uitgebreid en ook de verkoopruimte wordt veel groter. Zoals eerder aangegeven heeft Huisman een mooie groei meegemaakt maar bracht dat wel wat, vooral logistieke, uitdagingen met zich mee. Door de verbouwingen wordt dit enorm verbeterd en kan Huisman naar verwachting de komende jaren vooruit.

    Inmiddels wordt er ook gewerkt aan een nieuwe eigen webshop die ergens na de zomer live zal gaan. Uiteraard zal dat gevierd worden met een mooie actie!

    Tot slot is er ook nog echt nieuws te melden: na een prettig gesprek met Rubro Vuurwerk meldt Huisman Vuurwerk dat zij naast ZENA en Lesli ook Rubro op zal gaan nemen in het assortiment!!

    Meer info volgt in de komende maanden, ik hou jullie op de hoogte.
    Het was vandaag inderdaad een prettig gesprek.
    Goed om te zien, met hoeveel passie vuurwerk bij jullie beleefd wordt.

    Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

  14. #29
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Geweldig nieuws dus, ze timmeren goed aan de weg daar.
    Bunkers uitbreiden, winkel uitbreiden en de collectie uitbreiden.
    Ben benieuwd naar de volgende update.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Locatie
    Elst
    Berichten
    59
    Thanks
    22
    20 waarderingen in 16 posts
    Mooi nieuws, afgelopen jaar hoorde ik te laat van de leuke actie bij Huisman. Nu ze er Rubro gaan verkopen ga ik er zeker een kijkje nemen.

Pagina 2 van 56 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •