Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 51 van 56 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 765 van 830

Discussie: Huisman Vuurwerk

  1. #751
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    De showroomfoto's mag je gerust hier posten altijd leuk om te zien! Ook benieuwd naar de dozen van EVO

  2. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  3. #752
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Een paar showroom-foto's:

    Naam: 20181203_122055.jpg
Bekeken: 386
Grootte: 180,8 KB

    Naam: 20181203_122031.jpg
Bekeken: 384
Grootte: 212,5 KB

    Naam: 20181203_122040.jpg
Bekeken: 380
Grootte: 201,9 KB

    Naam: 20181203_122157.jpg
Bekeken: 388
Grootte: 174,0 KB
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. Deze 10 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  5. #753
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Super!! Ben wel benieuwd naar de Zena Shell kit, het effect van de 3e tube leek op het productfilmpje namelijk hetzelfde als de 2e. Ben dus wel nieuwsgierig welk effect er op de tubes zelf staat, daarnaast lijken ze op de overzichtsfoto van jullie winkel ook echt gigantisch.
    En als we dan toch bezig zijn ben ik stiekem ook wel erg benieuwd hoe groot de Redneck Revolt & de Der Hammer zijn.. En misschien de Eccentric Shots van Evo als deze al binnen zijn. Enorm bedankt dat je voor ons wilt doen!
    Eigenlijk geldt voor al die artikelen dat ze nogal groot zijn... Ik zal later vandaag wat foto's maken. Helaas nog geen dummy van de Eccentric Shots net zoals de Rambam 3.0, die waren er helaas nog niet...
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  7. #754
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Leuke foto's! Mooie showroom, nu het december is en het zien van de showroom begint het echt te kriebelen. Nu al zin in het ophalen van het vuurwerk

  8. #755
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Super!! Ben wel benieuwd naar de Zena Shell kit, het effect van de 3e tube leek op het productfilmpje namelijk hetzelfde als de 2e. Ben dus wel nieuwsgierig welk effect er op de tubes zelf staat, daarnaast lijken ze op de overzichtsfoto van jullie winkel ook echt gigantisch.
    Ze zijn inderdaad groot, vergelijkbaar met The Junk. The Eccentric Shots zijn overigens net zo groot. De ZENA Shell Kit is genummerd van 1 t/m 3 maar helaas heb ik als dummy niet 1, 2 en 3 maar mis ik de 1 en hebben we 2x de 3. Op deze dummy's staat op de 2 Green Glitter en op de 3 White and Green Glitter. Een foto van de dummy:

    Naam: 20181203_181621.jpg
Bekeken: 376
Grootte: 366,0 KB
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. Deze 4 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  10. #756
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    En foto's van de andere gevraagde artikelen:

    Naam: 20181203_181458.jpg
Bekeken: 372
Grootte: 159,9 KB

    Naam: 20181203_181558.jpg
Bekeken: 362
Grootte: 121,3 KB

    Naam: 20181203_181538.jpg
Bekeken: 373
Grootte: 162,3 KB
    www.huismanvuurwerk.nl

  11. Deze 8 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  12. #757
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Bedankt voor de fijne foto's Erwin. Ik ben daarnaast (mits verzoeknummertjes nog mogelijk zijn) benieuwd naar de Acatenango van Evolution als dummy. Indien je in de mogelijkheid bent, graag
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  14. #758
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.683
    823 waarderingen in 347 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Ze zijn inderdaad groot, vergelijkbaar met The Junk. The Eccentric Shots zijn overigens net zo groot. De ZENA Shell Kit is genummerd van 1 t/m 3 maar helaas heb ik als dummy niet 1, 2 en 3 maar mis ik de 1 en hebben we 2x de 3. Op deze dummy's staat op de 2 Green Glitter en op de 3 White and Green Glitter.
    Aha, nummer 3 is dus gewoon een mix van 1 & 2. Goed om te weten, ik denk dat ik nog maar een doosje bij bestel. De Der Hammer en Redneck Revolt zijn inderdaad hele flinke cakes, mooi man. Wat blijft het toch heerlijk om naar die dummy's te kijken he.. wetende dat ze over een paar weekjes hier in de straat staan.
    Nogmaals bedankt voor de moeite!

  15. Deze gebruiker waardeert DTCsjoerd voor het bericht:


  16. #759
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Aha, nummer 3 is dus gewoon een mix van 1 & 2. Goed om te weten, ik denk dat ik nog maar een doosje bij bestel. De Der Hammer en Redneck Revolt zijn inderdaad hele flinke cakes, mooi man. Wat blijft het toch heerlijk om naar die dummy's te kijken he.. wetende dat ze over een paar weekjes hier in de straat staan.
    Nogmaals bedankt voor de moeite!
    Live hier in onze Vuurwerk Store zijn ze nog véééél mooier! Je bent van harte welkom...
    www.huismanvuurwerk.nl

  17. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  18. #760
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Bedankt voor de fijne foto's Erwin. Ik ben daarnaast (mits verzoeknummertjes nog mogelijk zijn) benieuwd naar de Acatenango van Evolution als dummy. Indien je in de mogelijkheid bent, graag
    Had ik graag voor je gedaan Djaimy, maar wij voeren EVO dit jaar voor het eerst en hebben i.v.m. deze start voor een selectie van het EVO-assortiment gekozen i.p.v. alle artikelen. De Acatenango zit daar helaas niet bij...
    www.huismanvuurwerk.nl

  19. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  20. #761
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.683
    823 waarderingen in 347 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Live hier in onze Vuurwerk Store zijn ze nog véééél mooier! Je bent van harte welkom...
    Ik kom binnenkort ook zeker nog een kijkje nemen! Even lekker kwijlen bij al dat mooie spul.

  21. Deze gebruiker waardeert DTCsjoerd voor het bericht:


  22. #762
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Had ik graag voor je gedaan Djaimy, maar wij voeren EVO dit jaar voor het eerst en hebben i.v.m. deze start voor een selectie van het EVO-assortiment gekozen i.p.v. alle artikelen. De Acatenango zit daar helaas niet bij...
    Oh verrekt Erwin, ik zie hem inderdaad niet op de site staan, sorry. Nouja, dan maar afwachten wat ik krijg met het ophalen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  23. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  24. #763
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Ontzettend bedankt voor de gave foto's, erg sfeerverhogend. Altijd benieuwd hoe groot die nieuwe artikelen weer zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  25. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  26. #764
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees weer digitale post ontvangen. Een samenvatting:

    Aftellen begonnen!!
    De laatste week tot aan Oudejaarsdag is aangebroken! En ook al mogen we ook dit jaar pas vanaf 18.00 uur afsteken, we kijken er enorm naar uit! Maar voordat het zover is, staat ons nog een aantal drukke dagen te wachten. De laatste puntjes worden op dit moment op de "i" gezet voor de 3 drukste dagen in het jaar. Maar we zijn er klaar voor!

    Verplichte Pijlenstandaard
    De Overheid heeft bepaald dat bij iedere bestelling waar een pijlartikel in zit, verplicht een veilige Pijlenstandaard mee verkocht dient te worden. Dat betekent in de basis dat de besteller verplicht is om een Pijlenstandaard aan te schaffen. De winkelier krijgt de verantwoordelijkheid om hierop toe te zien.

    Inmiddels is ook bekend gemaakt dat als je bij het afhalen aan kunt tonen dat je er al één hebt, je er niet nog één aan hoeft te schaffen. Vergeet deze dan niet mee te nemen bij het afhalen, een foto of bon is helaas niet voldoende. Bestel je een pijlenpakket, losse vuurpijl of een pakket waar 1 of meerdere pijlen in zit? Zorg er dan in ieder geval voor dat je er een Pijlenstandaard bij bestelt als je die nog niet hebt. Je hebt er al één voor € 1,99!! Je vindt 'm hier: Veiligheidsartikelen

    Bijbestellen
    Mocht je nog wat toe willen voegen aan jouw bestelling, doe dat dan nog even snel nu! Want dat kan namelijk nog en dat scheelt weer extra wachten bij de Losse Verkoop-balie bij het Afhalen. Log daarvoor eerst in op onze website voordat je artikelen in jouw Winkelwagen stopt. Onze website selecteert dan automatisch jouw eerder gekozen Afhaaldag en -tijd en wij zorgen er dan voor dat alles tegelijkertijd klaar staat bij het afhalen!

    Kies dus niet zelf een andere Afhaaldag en/of -tijd want dan gaat het niet goed. Helaas kunnen we dat in deze drukke periode dan ook niet meer corrigeren en zou je twee keer moeten komen voor het afhalen. Gezellig, maar natuurlijk niet helemaal de bedoeling!!

    Verzamelbon uitprinten
    De Verzamelbon-functie is ook weer geactiveerd. Met deze functie kun je als je meerdere bestellingen hebt, deze eenvoudig met 1 druk op de knop in één bon uitprinten. Handig voor jou bij het afhalen, je weet zeker dat je geen bon vergeten bent. En handig voor ons bij het inpakken van jouw bestelling(en). Ook als je jouw Afhaalbon kwijt bent of als er een aanpassing is doorgevoerd, dan kun je deze functie gebruiken om jouw bon uit te printen.

    Het kan zijn dat het totaalbedrag dat op de Verzamelbon staat wat afwijkt van wat het was maar dat doet er eigenlijk niet zoveel toe, als de artikelen en aantallen maar kloppen en dat is het geval! Ook kan er bij een artikel het woord "Uitverkocht" staan maar laat je daar vooral niet door afleiden, jij hebt op tijd besteld dus voor jou zijn die artikelen er gewoon.

    Je vindt de Verzamelbon-functie in Mijn Account op onze website.

    Tot zover deze Nieuwsbrief, Fijne Kerstdagen en heel graag tot bij het afhalen!

    Naam: Merry_Christmas.jpg
Bekeken: 257
Grootte: 50,7 KB
    www.huismanvuurwerk.nl

  27. Deze 5 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  28. #765
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Jullie ook ontzettend fijne dagen en heel veel succes de komende dagen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  29. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


Pagina 51 van 56 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •