Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder Shock

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik ben benieuwd, als deze echt Ti effect hebben word dat volgend jaar groot inslaan, heb dit jaar al mijn singleshots besteld
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
      Ik ga zo nog even 2 pakjes hiervan bestellen, winkelier heeft ze nog liggen vanaf 2012 tot nu, ik moet dus vragen om 2015/2016 batch?
      Ik zou voor 2016 gaan, in 2015 hebben ze dus nog beide versies geproduceerd.
      Keep it legal!

      Comment


        #63
        Kun je dan nou beter deze hebben of de bulk-versie? Qua prijs scheelt het hier niks..
        The 31st of December..

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
          Kun je dan nou beter deze hebben of de bulk-versie? Qua prijs scheelt het hier niks..
          Maakt niet uit
          Keep it legal!

          Comment


            #65
            2016 was nog niet binnen, dus heb de 2015 versie maar op de gok gehaald.

            Comment


              #66
              2016 versie heeft dus geen ti effect, ondanks wat Cafferata mij vertelde per mail.

              Ze knallen wel goed hoor, maar niet zoals die met het ti effect die ik vorig jaar had.
              Keep it legal!

              Comment


                #67
                Ik heb de 2015 versie gehaald, hoopelijk met ti-boeket!

                Comment


                  #68
                  Zijn goede knaller, niks mis mee, heb een 2015 en een 2016

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                    Zijn goede knaller, niks mis mee, heb een 2015 en een 2016
                    ja ze zijn zeker niet verkeerd, maar ik had beter verwacht.
                    Keep it legal!

                    Comment


                      #70
                      Ik heb 2017 versie en die vind ik echt super hard knallen. Geen boeketje alleen puur knal. Met oud en nieuw zal ik deze even vergelijken met een Binkie, op dit moment denk ik dat er niet veel verschil tussen zit.

                      Comment


                        #71
                        Mij viel afgelopen jaar ook op dat ze er echt boven uit kwamen, dit jaar meer van halen.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          #72
                          Ik heb ze dit jaar met een boeket, echt balen. Die van vorig jaar waren echt snoeihard.

                          Comment


                            #73
                            Man man man, Wat waren deze dit jaar slecht zeg.. Of nouja... nog steeds redelijk hoor, gewoon "oke"... maar daar neem ik geen genoegen mee xD
                            Keep it legal!

                            Comment


                              #74
                              2017 versie. Soms enkel een flash knal, vaak met paar domme sterren. Knalde prima maar niet veel harder dan de westen thunder of de thunderking jumbobox

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
                                2017 versie. Soms enkel een flash knal, vaak met paar domme sterren. Knalde prima maar niet veel harder dan de westen thunder of de thunderking jumbobox
                                Dit jaar hebben ze weer de thundershocks van Mad dog, 6 stuks voor 2 euro, of zijn de thunderkings jumbo box van Rubro beter (80 stuks voor 20 euro) ?

                                of de Epic shock xl van mad dog? welke is het beste

                                Comment

                                Working...
                                X