Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Rijswijkse Vuurwerkhal en meeting 10-12-2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Goed om te horen dat er een locatie is gevonden, het zou zonde zijn geweest als er dit jaar geen demo zou hebben kunnen plaatsvinden.

    Wat betreft de meeting in de kantine moet ik eerlijk bekennen dat alleen het idee om een meeting daar te houden en niet in het vuurwerkpand mij niet echt aanstaat omdat dat gewoon niet goed aan voelt, maar dat is mijn gedachtengang daar over.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Goed om te horen dat er een locatie is gevonden, het zou zonde zijn geweest als er dit jaar geen demo zou hebben kunnen plaatsvinden.

      Wat betreft de meeting in de kantine moet ik eerlijk bekennen dat alleen het idee om een meeting daar te houden en niet in het vuurwerkpand mij niet echt aanstaat omdat dat gewoon niet goed aan voelt, maar dat is mijn gedachtengang daar over.
      De sfeer is effe anders dan in de Vuurwerkhal dus ik vond het ook niet veel.
      Maar ik ben blij met de nieuwe locatie. Nu maar kijken hoeveel mensen hier op af komen. Ik verwacht zelf niet zo heel erg veel maar je weet nooit.
      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

      Comment


        #18
        natuurlijk komen we frits, of dat het nou in rijswijk is of in den-haag. We gaan gewoon met zn alle die kant op !
        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          #19
          Vergeet de Overvecht niet te vernoemen.
          Kan je mooi vantevoren even de kerstshow daar bezoeken.

          Mooie locatie trouwens. Brings back a whole lot of memories!


          Gezellig naar/langs het Wateringse Veld
          Ik zal er zijn!
          Laatst aangepast door Jupilerfreak; 9 October 2011, 16:44. Reden: foutje aangepast

          Comment


            #20
            Straatnaam?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
              Straatnaam?
              Misschien hier :

              Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
              2e locatie is bij HVV Celeritas aan de Leyweg grens Rijswijk.

              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
                Straatnaam?


                Adres / ligging

                Het terrein ligt op de hoek van de Leyweg en de Noordweg
                (voormalig Wateringen) , in wijk 48 van Den Haag
                Telefoon clubgebouw 01742 95151

                Per auto te bereiken :



                Uit de richtingen Zoetermeer / Leiden/Rotterdam:

                naar Knooppunt Ypenburg ,


                dan de A4 volgen richting Westland ;


                bij afslag 11 rechtsaf de Prinses Beatrixlaan op en na 1.5 km linksaf ;


                vervolgens richting Wateringen volgen


                Vanuit het Westland:

                Poeldijkseweg / Erasmusweg of de Noordweg nemen


                Vanuit Delft:
                de Prinses Beatrixlaan nemen ;
                voorbij de Bogaard linksaf richting Wateringen

                Met het openbaar vervoer :



                Vanaf station Den Haag CS/HS met lijn 9 richting Vrederust. Uitstappen hoek Leyweg / Melis Stokelaan en nog 10 min. lopen of overstappen op bus 20

                Vanaf station Den Haag Moerwijk met lijn 16 richting Wateringen tot de Loevesteinlaan en vervolgens 10 min. lopen

                Vanaf station Rijswijk met lijn 23 richting Kijkduin tot de Vredenburchweg en weer 10 minuten lopen.

                Vanaf Kijkduin met bus 23 tot de hoek Erasmusweg / Loevesteinlaan (15 min. lopen)

                Ook is het terrein te bereiken met bus 20 Oostduin - Erasmusveld (eindpunt Carry van Bruggenhof), 1 min. lopen (rijdt ook op zondag)
                Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                Comment


                  #23
                  Kom uit Den Haag, dus weet het nu wel tevinden, had alleen twijfel om de naam van de club, maar dat is een prima locatie, vooral omdat de gebouwen ver van het voetbalveld vandaan liggen.

                  Comment


                    #24
                    Noordweg 143
                    2548 AD Den Haag
                    0174 295299
                    tuincentrumovervecht.nl


                    Zit tegenover de voetbalclub. Kan je eerst naar een kerstshow gaan kijken voor de demo.

                    Voor de mensen die met het OV gaan. Je kan ook naar NS station Delft reizen. Vanaf daar bus 37 pakken en uitstappen bij halte Noordweg. Dan is het een minuut of 7 lopen.

                    Comment


                      #25
                      Ook aanwezig !
                      Heb er zin in ! altijd een erg goede demo
                      http://www.stefandrukker.nl

                      Comment


                        #26
                        Voor de liefhebbers die speciaal voor de nieuwe China Red en Bonfireworks artikelen komen die wij in het assortiment hebben heb ik een nare mededeling.
                        Ze komen na 10 december binnen dus zijn helaas niet op onze demo te zien.

                        Wil je deze artikelen toch live aanschouwen houd dan de demo schietlijsten van mijn collega China Red dealers in de gaten.
                        Voor de nieuwe Bonfireworks artikelen geldt hetzelfde.

                        De schietlijst van de overige cakes staat binnenkort op de website.
                        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                        Comment


                          #27
                          Jammer Frits,
                          Maar het is niet anders, natuurlijk gaan we ook zonder BonFire of China Red naar die top demo :-) Heb er nu alweer zin in, elk jaar alles goed geregeld, dus ben er zeker weer bij.
                          http://www.stefandrukker.nl

                          Comment


                            #28
                            Schietlijstje staat in PDF op de website.
                            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                            Comment


                              #29
                              Frits : had jij nog een alternatieve datum mocht het zaterdag niet doorgaan, als ik mij niet vergis was het dan einde verhaal wat betreft de demo toch ?
                              Correct me if I am wrong.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Frits : had jij nog een alternatieve datum mocht het zaterdag niet doorgaan, als ik mij niet vergis was het dan einde verhaal wat betreft de demo toch ?
                                Correct me if I am wrong.
                                Het is zaterdag 10 december of anders 31 december om ongeveer 23.00 bij mij thuis voor de deur.
                                Hier wordt niet alles maar wel heel veel geschoten, maar alleen als het weer het toelaat.

                                De weersvooruitzichten voor zaterdag 10 december zijn redelijk met windkracht 4
                                Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                                Comment

                                Working...
                                X