Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
    Dus, wat er tijdens de demo geschoten is?
    Zo staat het ook in onze straat?

    Niet dat we hetzelfde verhaal als vorg jaar krijgen en ik mijn lijst moet veranderen, eind december....
    Dat waren geen samples nee. Gewoon uit de serie zoals die straks in de winkels ligt. En het is een aanrader!

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
      Dat waren geen samples nee. Gewoon uit de serie zoals die straks in de winkels ligt. En het is een aanrader!
      Daar ga ik ook van uit. En Wolff schijnt gezegd te hebben dat het allemaal productie is welke ook in de winkels komt te liggen. Ik denk niet dat ze daar om gaan liegen, dat zou hun goede naam immers niet ten goede komen.
      Vergeet niet dat de producten vorig jaar al begin september geschoten werden. Nu zitten we al bijna in november, dus ik neem aan dat er nu geen samples gebruikt meer worden.

      Comment


        #63
        Ik ben gewoon verliefd op dit pakket geworden, eerst vond ik het gewoon een net niet pakket, maar nu de Nederlandse films gezien te hebben, ben ik best verbaasd over deze potten.
        Daarom staan ze genoteerd.
        Het leven is een feest!

        Comment


          #64
          150 euro voor een assortiment vind ik nog steeds te duur. Kan je net zo goed op zoek gaan naar losse potten.


          VWC mag trouwens het filmpje van de Achilles aanpassen.
          Nu staat er Archilles. De r moet dus weg.

          Comment


            #65
            @Jupilerfreak,

            Er zijn kortingen te vinden op dit pakket
            Het leven is een feest!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
              @Jupilerfreak,

              Er zijn kortingen te vinden op dit pakket

              Voor mij geld dat een assortiment financieel een meerwaarde moet hebben ten opzichte van losse potten. Dat ontbreekt hier gewoon. Dan kan ik dus net zo goed op zoek gaan naar losse potten. Of naar assortimenten die stukken goedkoper zijn en de financiele meerwaarde wel hebben.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                VWC mag trouwens het filmpje van de Achilles aanpassen.
                Nu staat er Archilles. De r moet dus weg.
                Bedankt voor je oplettendheid Danny, het is aangepast.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  Voor mij geld dat een assortiment financieel een meerwaarde moet hebben ten opzichte van losse potten. Dat ontbreekt hier gewoon. Dan kan ik dus net zo goed op zoek gaan naar losse potten. Of naar assortimenten die stukken goedkoper zijn en de financiele meerwaarde wel hebben.
                  Kan ik je gelijk in geven, maar als een pakket ineens 50 euro kan zakken door korting, dan maakt mij die conclusie niet meer uit
                  En als ze echt zo goed zijn als op film, dan heb je toch wel schatjes in je handen en dan moet ik nog eens zien welke losse potten qua prijs/kwaliteit daar aan kunnen tippen.
                  Het leven is een feest!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                    Kan ik je gelijk in geven, maar als een pakket ineens 50 euro kan zakken door korting, dan maakt mij die conclusie niet meer uit
                    En als ze echt zo goed zijn als op film, dan heb je toch wel schatjes in je handen en dan moet ik nog eens zien welke losse potten qua prijs/kwaliteit daar aan kunnen tippen.
                    Ze zijn ook van goede kwaliteit hoor.
                    Maar persoonlijk vind ik alleen de potten met blauw echt mooi. De rest vind ik niet per se mooi, maar heeft groot boeket.

                    Persoonlijk vind ik de Celebration Violet van Royal als 19s pot erg mooi, maar omdat dat paars is, is het effect kleiner. Maar qua kleur spreekt die mij dan meer aan.

                    Daarom zou ik zelf voor grote boeketten het BA XXL nemen die bijna 60 euro goedkoper is en dan op zoek gaan naar twee losse potten met wat meer kleur zoals de Celebration Violet

                    Comment


                      #70
                      Grappig dat veel mensen nu helemaal laaiend enthousiast zijn en het niet meer eentonig vinden. Vertrouw gewoon niet op slechte chinese video's. Het was allang te zien dat dit gewoon de hele ES serie is met een ander label en dat zijn nog steeds prima cakes met enorme uitwerkingen, alleen niet allemaal even mooi.

                      Comment


                        #71
                        Hahahahahahaha ja echt zo grappig...
                        Vooral omdat ik de eerste was.
                        Zo zie je maar weer, wacht tot dat het in Nederland is.
                        Laatst aangepast door Denjo; 25 October 2011, 18:22.
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          #72
                          Elburgersc,

                          Had dit pakket bij 123 besteld met een prachtige korting wat t wel betaalbaar maakt en als ik de reactie van bassie lees lijken het mij echt 6 schatjes en toch zo op film te zien zoals het op mij overkomt superpotten met harde klappen en brede boeketten!! Daar hou ik van een volgens mij prachtig assortiment met lekkere korting.

                          Comment


                            #73
                            Vind het een super pakket en zit er ook serieus over na te denken om hem dit jaar te nemen. Met 20% Korting betaal je €20,- voor een maximaal gevulde cake wat ik zeker acceptabel vind. Daarnaast diverse effecten en grote boeketen.
                            Gerwin

                            Comment


                              #74
                              Wat is de kartoninhoud van dit pakket... 1/1, 2/1 ?
                              De komende maanden minder actief op het forum.

                              Comment


                                #75
                                1/1. Karton in zijn geheel he.

                                Comment

                                Working...
                                X