Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Thunder Cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Heb hem vanavond ook live mogen aanschouwen. Vond hem toch iets tegenvallen. De opbouw en het tempo was prima, maar de knallen waren niet harder dan gewone burstknallen. Toch zal je geen miskoop begaan als je hem koopt, want voor 32,50 heb je wel een 100-shots cake in de collectie. Als je voor harde knallen gaat en je wil iets van Cafferata, dan raadt ik de Extreme aan.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
      Heb hem vanavond ook live mogen aanschouwen. Vond hem toch iets tegenvallen. De opbouw en het tempo was prima, maar de knallen waren niet harder dan gewone burstknallen. Toch zal je geen miskoop begaan als je hem koopt, want voor 32,50 heb je wel een 100-shots cake in de collectie. Als je voor harde knallen gaat en je wil iets van Cafferata, dan raadt ik de Extreme aan.
      Ik heb hem zojuist live gezien, maar ik deel je mening niet. Ik vind hem erg goed. Oke, de Extreme van Army werd ook geschoten en deze ging duidelijk harder, maar heeft wel de helft minder schoten. Wil je echt harde knallen koop de Extreme, maar als je deze koopt heb je zeker een goed knalblok in je straat die qua knal tussen de knallen van de Extreme en een gemiddelde sierpot zit. Overigens heeft de Extreme sterren en deze puur alleen een witte lichtflits, dat is wel een pluspunt.
      De komende maanden minder actief op het forum.

      Comment


        #33
        Ik heb een video gemaakt van deze cake vandaag op een demonstratie:


        Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
        Ik heb hem zojuist live gezien, maar ik deel je mening niet. Ik vind hem erg goed. Oke, de Extreme van Army werd ook geschoten en deze ging duidelijk harder, maar heeft wel de helft minder schoten. Wil je echt harde knallen koop de Extreme, maar als je deze koopt heb je zeker een goed knalblok in je straat die qua knal tussen de knallen van de Extreme en een gemiddelde sierpot zit. Overigens heeft de Extreme sterren en deze puur alleen een witte lichtflits, dat is wel een pluspunt.
        Het ontbreken van de sterren is inderdaad een pluspunt al vind ik wel dat de waardeloze sterren van de extreme een soort extra effect gaven, net als een titanium boeket, geen sier maar toch meer dan zomaar een knal. De prijs van de black thunder cake is in ieder geval een stuk lager per schot, dus slecht zou ik hem zeker niet willen noemen, maar als je genoeg te besteden hebt vind ik het geen aanrader. Dan kun je beter 2 keer de extreme pakken, betaal je een hoop extra maar dan heb je wel echte harde knallen. Je moet er toch oud en nieuw mee vieren, kun je beter meteen het beste pakken, vind ik zelf.
        Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:24.

        Comment


          #34
          Helaas had ik de verkeerde video geselecteerd bij het uploaden. De goede video is nu te bekijken: 2 cakes tegelijk trouwens.

          Comment


            #35
            voor die prijs is het een prima knaller het jaar in!
            Vuurwerk, steeds verassend altijd voordelig!

            Comment


              #36
              Vindt het wel een tof bakkie voor die prijs.
              Salvotjes zien er best goed uit.
              Zoek nog een goedgeprijsde knalcake om om te toveren in een woede.
              En deze leent zich daar goed voor.
              Neem hem in overweging...
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
                Ik heb hem zojuist live gezien, maar ik deel je mening niet. Ik vind hem erg goed. Oke, de Extreme van Army werd ook geschoten en deze ging duidelijk harder, maar heeft wel de helft minder schoten. Wil je echt harde knallen koop de Extreme, maar als je deze koopt heb je zeker een goed knalblok in je straat die qua knal tussen de knallen van de Extreme en een gemiddelde sierpot zit. Overigens heeft de Extreme sterren en deze puur alleen een witte lichtflits, dat is wel een pluspunt.
                Op mij kwamen de knallen vrij magertjes over en leek het alsof ze niet (veel) harder gingen dan burstknallen van goede siercakes. Ik hoop alleen dat ik er naast zat en dat mijn beeld van deze cake bijgesteld kan worden.

                Ik beweer overigens dat je met de aanschaf van deze cake geen miskoop begaat, en zeg daar bij, dat als je echt harde knallen wilt, je beter voor de Extreme kan gaan. Zoveel verschillen wij dus volgens mij niet van mening

                Comment


                  #38
                  wel een leuke pot voor het geld hoor, het bijzondere aan deze is het tempo, eerst schot voor schot en dan met salvo,s dus eigenlijk niet zoveel op aan te merken, behalve dat de knallen niet echt extreem hard zijn

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                    Zoveel verschillen wij dus volgens mij niet van mening
                    Uiteindelijk niet inderdaad, haha.
                    Zijn er misschien mensen die hem hebben gehad en een straatfilmpje hebben?
                    De komende maanden minder actief op het forum.

                    Comment


                      #40
                      wow.. ik las even te snel.. black thunder cake :P maar ik las black blunder cake :P haha

                      Maar het is een leuk blokkie voor de prijs!
                      Neem het ervan!

                      Comment


                        #41
                        Hoeveel stuks in een karton?

                        Comment


                          #42
                          Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:26.
                          [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                          Comment


                            #43
                            Geschoten op de demo 13 september 2012.

                            De opbouw naar een hoger tempo is leuk, maar de burst viel me toch een beetje tegen. Zelfs tussen alle gebouwen.

                            Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:26.

                            Comment


                              #44
                              Vanavond gefilmd op een demo. Leuke knalcake maar niet bijzonder hard. Filmpje:

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #45

                                Comment

                                Working...
                                X