Winkelbanner - Vuurwerkfeestje.nl F1
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 35

Discussie: Piccolo

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts

    Piccolo

    Artikelnummer: 129
    Artikelnaam: Piccolo
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 5 gram per stuk
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Huilfontein
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €3,29

    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 3 januari 2021 om 16:08

  2. #2
    VWC-Lid pyro99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.072
    Thanks
    678
    667 waarderingen in 239 posts
    Ik zag op vuurwerkplanet.nl dat deze nu bij het spooky assortiment hoort

    en ze worden per 3 verkocht?

    zou deze dan ook het hele jaar te koop zijn?

    ---pyro99

  3. #3
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro99 Bekijk bericht
    Ik zag op vuurwerkplanet.nl dat deze nu bij het spooky assortiment hoort

    en ze worden per 3 verkocht?

    zou deze dan ook het hele jaar te koop zijn?

    ---pyro99
    Laten we het hopen! Mijn ouders zullen dan wel gek van me worden. Ze kunnen het niet verbieden want nu is het legaal om dan vuurwerk af te steken.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  4. #4
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    ik hoop het, nu nog hopen dat het een lekkere rauwe gil is en niet een zielig fluitje. zijn leuke dingen voor overdag

  5. #5
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Heel raar dat ie daar bij zit, want het hoort namelijk niet. Tenminste, hij kan niet heel het jaar door verkocht en/of afgestoken worden.



    Best bizar dat ik als vuurwerkfreak dit product nooit heb gehad/gehoord, terwijl dit 1 van de meest populaire stukjes vuurwerk is onder kleinvuurwerk.

  6. #6
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Heel raar dat ie daar bij zit, want het hoort namelijk niet. Tenminste, hij kan niet heel het jaar door verkocht en/of afgestoken worden.



    Best bizar dat ik als vuurwerkfreak dit product nooit heb gehad/gehoord, terwijl dit 1 van de meest populaire stukjes vuurwerk is onder kleinvuurwerk.
    Misschien heb je hem niet gehad omdat ie dit jaar nieuw is? (of bedoel je huilfontijnen in het algemeen?)
    Offline!

  7. #7
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Ik bedoel dan gillende keuken meiden / piccolo's. Dit verkopen/verkochten elke importeur wel in Nederland.

  8. #8
    VWC-Lid pyro99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.072
    Thanks
    678
    667 waarderingen in 239 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
    Misschien heb je hem niet gehad omdat ie dit jaar nieuw is? (of bedoel je huilfontijnen in het algemeen?)
    hij is niet nieuw , dit artikel is al jaren lang te koop bij de boerenbond/welkoop maar dan onder normaal vuurwerk,en werd per stuk verkocht voor 0,99 cent.

    maar nu staat er dat die ineens van spooky is , en dat die per 3 stuks verkocht word :o , dus ben benieuwd of die nu het hele jaar verkocht mag worden.

    ---pyro99

  9. #9
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Dit zou heel goed onder de Spooky lijn kunnen vallen, en daarmee dus een voorbereiding kunnen zijn op de verkoop gedurende het hele jaar. MAAR, de wetgeving die categorie 1 vuurwerk het hele jaar door verkoopbaar laat zijn, is er nog NIET doorheen. Dit product is dus nog NIET legaal af te steken! Op dit moment dus nog NIET te koop!
    Binnenkort, als het nieuwe vuurwerkbesluit wordt goedgekeurd in 2012, zal dit het hele jaar door verkocht en afgestoken kunnen worden.

  10. #10
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Dit zou heel goed onder de Spooky lijn kunnen vallen, en daarmee dus een voorbereiding kunnen zijn op de verkoop gedurende het hele jaar. MAAR, de wetgeving die categorie 1 vuurwerk het hele jaar door verkoopbaar laat zijn, is er nog NIET doorheen. Dit product is dus nog NIET legaal af te steken! Op dit moment dus nog NIET te koop!
    Binnenkort, als het nieuwe vuurwerkbesluit wordt goedgekeurd in 2012, zal dit het hele jaar door verkocht en afgestoken kunnen worden.
    Heel erg jammer dit. Ik dacht eigenlijk dat je dit jaar al klein vuurwerk kon kopen voor 29 december. We hopen natuurlijk dat je dit volgend jaar wel mag kopen, maar als dit met het vuurwerkbesluit te maken heeft dan zal dit nog wel een paar jaar duren.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  11. #11
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nee hoor het nieuwe vuurwerkbesluit zal volgend jaar wel zijn intrede gaan maken.

  12. #12
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Nee hoor het nieuwe vuurwerkbesluit zal volgend jaar wel zijn intrede gaan maken.
    Vanaf wanneer geldt dit dat, want vindt het erg interessant om voor het politiebureau vuurwerk af te steken. Ben benieuwd hoe de politie regelt als ik huilfonteinen afsteek en hoe snel ze me dan oppakken zonder dat ze er recht toe hebben.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
    Vanaf wanneer geldt dit dat, want vindt het erg interessant om voor het politiebureau vuurwerk af te steken. Ben benieuwd hoe de politie regelt als ik huilfonteinen afsteek en hoe snel ze me dan oppakken zonder dat ze er recht toe hebben.
    Tja.. daar moet je het natuurlijk vooral om doen.. niet omdat het leuk is om iets te kunnen afsteken.

    Maar goed.. voor zover ik weet via m'n werk, is deze inderdaad ingeschaald binnen Spooky en zal deze al dit jaar bij fop en scherts worden toegevoegd, evenals vorig jaar de pakketten als vuurwerkfreaks, vuurwerkmania en vet vuurwerk.

  14. #14
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
    Tja.. daar moet je het natuurlijk vooral om doen.. niet omdat het leuk is om iets te kunnen afsteken.

    Maar goed.. voor zover ik weet via m'n werk, is deze inderdaad ingeschaald binnen Spooky en zal deze al dit jaar bij fop en scherts worden toegevoegd, evenals vorig jaar de pakketten als vuurwerkfreaks, vuurwerkmania en vet vuurwerk.
    Dus kun je hem nu wel al dit jaar kopen? Nee tuurlijk is het ook gewoon om een keer leuk door het jaar wat af te steken. Ik ga waarschijnlijk ook geen politie boos maken, alleen het ging om het principe dat de politie dan weet dat vuurwerk legaal is en dat ze niet onnodig aan je deur komen te staan. Ik denk dat als je dan vuurwerk afsteekt je binnen de kortste keren de politie aan je deur hebt staan. Dan denk ik dat het afsteken van vuurwerk bij de politie voor de deur beter is want dan gaan hun nadenken en krijg je niet zo maar politie aan de deur.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  15. #15
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
    Dus kun je hem nu wel al dit jaar kopen?
    Ja, je kunt hem dit jaar al wel gewoon kopen in de Spooky lijn. Maar dan wel uitsluitend op 29 tot en met 31 december, en niet eerder.
    Het leuke van de Spooky lijn dit jaar, is het feit dat kinderen vanaf 12 jaar het al mogen kopen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •